Інформує податкова служба

Шановні співвітчизники!

 З нагоди Дня Державного Прапора України та річниці Незалежності нашої держави бажаю вам міцного здоров’я, великого родинного щастя, миру, взаєморозуміння, злагоди та добробуту. Нехай кожен день вашого життя буде сповнений радістю, теплом і новими здобутками, а ваші добрі справи примножать славу рідної України.

 

З повагою,

начальник Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

Олександр Коломієць


Про режим роботи Центру обслуговування платників Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області у святкові та вихідні дні

 19   серпня 2017 року — робочий день з 9-00 год. 00 хв. до 16-00 год. 45 хв.;

25 серпня 2017 року — робочий день в режимі чергування з 9-00 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.;

24, 26, 27 серпня 2017 року — вихідні дні.

 

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

Аналіз надання адміністративних послуг Лубенською ОДПІ за січень –липень 2017 року

За січень – липень 2017 року Центри  обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 93324 платника податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

ВІДТЕПЕР РИЗИКИ ПРИ АДМІНІСТРУВАННІ ПДВ КЕРОВАНІ

Повноцінно запрацювала електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка автоматично буде зупиняти реєстрацію ризиками податкових накладних. Щомісячний економічний ефект від впровадження такої системи лише у тестовому режимі вже перевищує 1 млрд. грн.

Про подання податкової декларації про майновий стан та доходи за 2016 рік

Першим заступником начальника Лубенської ОДПІ Маліченко Анатолієм Михайловичем 19.04.2017 року проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з платниками регіону, щодо актуальних питань кампанії декларування доходів громадян за 2016 рік, а також щодо права громадян на застосування податкової знижки.

Про внесення змін до порядку ведення реєстру неприбуткових установ та організацій

Постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. №195 (далі – Постанова №195) внесено зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з нього, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. №440 (далі -  Порядок).

Про застосування РРО під час продажу технічно складних побутових товарів

З 1 січня 2017 року діє норма Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо обов’язкового застосування РРО всіма суб’єктами господарювання при продажу технічно складних побутових товарів.

Лубенська ОДПІ нагадує, що у 2017 році зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій підприємці – платники єдиного податку 1-3 груп, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту за переліком, який встановлюється Кабінетом Міністрів України. 

Шановні платники податків!

Відповідно до Законів України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» та від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», внесено зміни до податкового законодавства, які набрали чинності 1 січня 2017 року, крім окремих норм, зокрема:

-        визначено функції Міністерства фінансів України (видання узагальнюючих податкових консультації, координація діяльності контролюючих органів, прогноз, аналіз надходження податків, зборів, платежів,);

-        закріплено за районними податковими інспекціями виключно сервісні функції (сервісне обслуговування платників податків, реєстрація та ведення обліку платників податків, об'єктів оподаткування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб тощо).

Функції контрольно-перевірочної роботи, погашення податкового боргу, розгляду справ про адміністративні правопорушення перенесено на обласний рівень;

-        до 1 липня 2017 року передбачено розробку програмного забезпечення електронного кабінету (дозволить платникам податків листування з контролюючим органом в електронному вигляді - подавати та отримувати документи (податкову звітність, скарги, акти перевірок, заперечення на акт, довідки та інші документи));

-        Консультації,  крім узагальнюючих, надаються:

В усній формі-контролюючими органами;

У письмовій або електронній форм і- контролюючими органами в областях ( Головними управліннями ДФС  в областях) ,міжрегіональними територіальними органами, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику( ДФС України).

-        змінено порядок та вимоги до надання податкових консультацій (    чинні   з    1 квітня 2017року ):

зменшено строк безоплатного надання індивідуальних податкових консультацій за зверненням платників з 30 до 25 календарних днів;

запроваджено реєстрацію індивідуальних податкової консультації в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій та розміщенню на сайті ДФС;

надано можливість продовжувати строк  розгляду запиту до 10 днів.

-        змінено процедуру розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу:

рішення про розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу понад бюджетний рік приймається ДФС за погодженням з Мінфіном у разі, коли сума, заявлена до розстрочення (відстрочення) становить 1 мільйон гривень та більше;

рішення про розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань чи податкового боргу,  а також про перенесення строків сплати розстрочених (відстрочених) сум, якщо сума попередньо наданого розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань чи податкового боргу не була погашена приймається за вмотивованим та обґрунтованим рішенням керівника (заступника керівника) Міністерства фінансів;

доповнено новою підставою, за якої виникає право податкової застави, зокрема при розстроченні або відстроченні грошових зобов'язань право податкової застави виникає з дня укладання договору про розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань;

запроваджено формування та ведення реєстру заяв про розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу, який щодня оновлюється на сайті ДФС.

 

Лубенська ОДПІ

ГУ  ДФС у Полтавській області

Актуальні питання для платників податків

Який порядок зняття з обліку фізичних осіб – підприємців?

 Порядок державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця регулюється Законом України від 15.05.03 №755-VI «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №755), статтею 18 якого визначено, що фізичним особам – підприємцям, які виявили бажання припинити підприємницьку діяльність, необхідно звернутись до Державного реєстратора з відповідною заявою.

За 2 місяці платники Лубенської ОДПІ поповнили бюджет на 321,6 млн. грн.

У січні – лютому 2017 року Лубенською ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області до місцевих бюджетів мобілізовано на 142,1 млн. грн. або на 58,8 % більше минулорічного.

ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ громадян посадовими особами структурних підрозділів Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області

Управління організації роботи- кожен перший понеділок місяця з 09.00 до 13.00.

 Сектор охорони державної таємниці, технічного та   криптографічного захисту інформації - кожен перший вівторок місяця – з 14.00 до 18.00.

 Відділ матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури - кожну першу середу місяця з 09.00 до 13.00.

 Відділ по роботі з персоналом - кожен перший четвер місяця з  14.00 до 18.00.

 Відділ фінансування, бухгалтерського обліку та звітності - кожну першу п'ятницю місяця з 09.00 до 13.00.

 Відділ внутрішнього аудиту - кожен другий понеділок місяця з 14.00 до 18.00.

 Управління моніторингу доходів та обліково - звітних систем - кожен другий вівторок місяця з 9.00 до 13.00.

 Відділ обслуговування платників - кожну другу середу місяця з 14.00 до 18.00.

 Управління інформаційних технологій - кожен другий четвер місяця з 9.00 до 13.00.

 Юридичне управління - кожну другу п'ятницю місяця з 14.00 до 17.00.

 Управління податків і зборів з юридичних осіб - кожний третій понеділок місяця з 09.00 до 13.00.

 Управління податків і зборів з фізичних осіб - кожний третій вівторок місяця з 14.00 до 18.00.

 Управління аудиту - кожну третю середу місяця з 9.00 до 13.00.

 Відділ боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом -

кожний третій четвер місяця з 14.00 до 18.00.

 Відділ погашення боргу -  кожну третю п'ятницю місяця з 09.00 до 13.00.

 Оперативне управління - кожен четвертий понеділок місяця з 14.00 до 18.00.

 Відділ внутрішньої безпеки - кожен четвертий вівторок місяця з 09.00 до 13.00.

 Слідче управління  фінансових   розслідувань   -   кожну  четверту  середу місяця з 14.00 до 18.00.

 Управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів -

кожен четвертий четвер місяця з 09.00 до 13.00.

  На особистий прийом до керівництва та посадових осіб структурних підрозділів ГУ ДФС у Полтавській області можна записатися, зателефонувавши за номером (0532) 503522.

ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ громадян керівництвом Головного управління Державної фіскальної служби у Полтавській області

Садовий Сергій Володимирович -   в.о. начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожний перший понеділок місяця з 14.00 до 18.00.

Лєднік Олег Вікторович - перший заступник начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожний другий вівторок місяця з 09.00 до 13.00.

Коротюк Дмитро Вадимович - в.о. заступника начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожний третій понеділок місяця з 14.00 до 18.00.

Кузнецова Жанна Борисівна - заступник начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожну третю п’ятницю місяця з 09.00 до 13.00.

Чорнобривець Віталій Васильович - в.о. заступника начальника Головного управління ДФС у Полтавській області - кожний четвертий четвер місяця з 14.00 до 18.00.


Відомості про суми виплачених доходів в Електронному кабінеті платника

У рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців для фізичних осіб в Електронному кабінеті платника функціонують такі сервіси:

- «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді». Сервіс створено з метою забезпечення зручності платників, які бажають отримати відомості про доходи в електронному вигляді. 

За публічною інформацією за січень 2017року до Лубенської ОДПІ звертались 5 разів.

За січень 2017 року до Лубенської ОДПІ надійшло 5 запитів від юридичних осіб.

Сторінка 1 з 28

Інформує Лубенська ОДПІ

НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

Наші ЗМІ

Наші друзі

You are here: Інформує Лубенська ОДПІ

Наша адреса: вул. Ярослава Мудрого, 33, м. Лубни, Полтавська обл., Україна, 37500,  e-mail: mvk@lubnyrada.gov.ua