Інформує податкова служба

Сплати єдиний внесок – отримай соціальний захист

Сплати єдиний внесок – отримай соціальний захист

         Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника Несплата єдиного внеску призводить до негативних наслідків,  фінансових санкцій та суттєво може вплинути на отримання пенсії.

        На сьогодні 14906 платників податків Полтавської області мають  заборгованість в сумі 271,6 млн. грн.     

        Контролюючий орган має право на подальші дії із примусового стягнення заборгованості, якщо платник ЄВ не сплатив суму недоїмки.

        Якщо платник ЄВ протягом 10 календарних днів не сплатив суму недоїмки та штрафів з нарахованою пенею та не оскаржив вимогу в адміністративному чи судовому порядку, то таку вимогу вважають узгодженою. Упродовж 10 робочих днів з дня узгодження вимоги (набрання нею чинності) її надсилають  до органу Державної виконавчої служби.

         Державна виконавча служба (держвиконавець) не пізніше наступного робочого дня з дня надходження до нього виконавчого документа виносить постанову про відкриття виконавчого провадження. В ній зазначають про обов’язок боржника подати декларацію про доходи та майно боржника, попереджають боржника про відповідальність за неподання такої декларації або внесення до неї завідомо неправдивих відомостей, а також накладають арешт на майно та кошти платника.

        Право громадян на соціальний захист, тобто захищені соціальні гарантії на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, гідне пенсійне забезпечення, інші виплати гарантує, зокрема, своєчасне погашення заборгованості по єдиному внеску на загальнообов’язкове державне  соціальне страхування.

Головне управління ДПС у Полтавській області

 

 

 


Зарахування платежів на нові бюджетні рахунки розпочнеться третього січня 2020 року

З 1 січня 2020 року введено в дію рахунки для зарахування податків, зборів, платежів до державного і місцевих бюджетів, зарахування платежів на які розпочнеться з третього січня 2020 року.

Рахунки відкриті Державною казначейською службою України відповідно до Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2013 № 1203 (зі змінами), та на виконання вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», Бюджетного кодексу України, наказу Міністерства фінансів України від 14.01.2011 № 11 «Про бюджетну класифікацію» (зі змінами).

Інформація про реквізити нових бюджетних рахунків розміщена на офіційному порталі ДПС України http://tax.gov.ua та субсайті територіальних органів ДПС у Полтавській області (у рубриці «Бюджетні рахунки») за посиланням  http://poltava.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

 

Головне управління ДПС у Полтавській області


Зручний новий механізм повернення платникам помилково або надміру сплачених сум – в дії

Головне управління ДПС у Полтавській області нагадує, що з 1 листопада 2019 запроваджено новий механізм повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені відповідно положень наказу Міністерства фінансів України від 11.02.2019 № 60 «Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені».

Тобто, з 1 листопада платники податків мають можливість подати заяву встановленого зразка про повернення помилково та надміру сплачених грошових зобов'язань і пені в електронному кабінеті платника з використанням ЕЦП відповідно до Закону України від 05.10.2017 «Про електронні довірчі послуги» №2155-VIII.

ГУ ДПС у Полтавській області рекомендує подавати заяви в електронній формі через електронний кабінет платника податків за адресою: cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДПС України tax.gov.ua та звертає увагу на можливість додаткового надання разом із заявою копії платіжного документа, на виконання якого помилково та/або надміру сплачений платіж перераховано до бюджету.

 

Головне управління ДПС у Полтавській області

Зміна реквізитів рахунків для зарахування коштів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Зміна реквізитів рахунків для зарахування коштів єдиного внеску

на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

 

Головне управління ДПС у Полтавській області звертає увагу платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що з 1-го жовтня 2019 року функціонуватимуть нові рахунки 3719 за стандартом IBAN в АС «Є-Казна Доходи» для сплати єдиного внеску, які відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (код банку – 899998).

Граничний термін використання існуючих рахунків по зарахуванню єдиного внеску, які відкриті на балансі Головних управлінь Казначейства в областях та м. Києві спливає 30-го вересня 2019 року.

Починаючи з 1-го жовтня 2019 року кошти, які сплачуватимуться платниками на старі рахунки по зарахуванню єдиного внеску, не будуть зараховуватись, а повертатимуться платникам, як нез’ясовані надходження.

Нові реквізити рахунків для зарахування коштів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування розміщено на головній сторінці субсайту Територіальних органів ДПС у Полтавській області офіційного порталу ДПС України у рубриці «Бюджетні рахунки» за посиланням  http://poltava.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/.

 

Головне управління ДПС у Полтавській області


Шановні співвітчизники!

 З нагоди Дня Державного Прапора України та річниці Незалежності нашої держави бажаю вам міцного здоров’я, великого родинного щастя, миру, взаєморозуміння, злагоди та добробуту. Нехай кожен день вашого життя буде сповнений радістю, теплом і новими здобутками, а ваші добрі справи примножать славу рідної України.

 

З повагою,

начальник Лубенської ОДПІ

ГУ ДФС у Полтавській області

Олександр Коломієць


Про режим роботи Центру обслуговування платників Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області у святкові та вихідні дні

 19   серпня 2017 року — робочий день з 9-00 год. 00 хв. до 16-00 год. 45 хв.;

25 серпня 2017 року — робочий день в режимі чергування з 9-00 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.;

24, 26, 27 серпня 2017 року — вихідні дні.

 

Відділ обслуговування платників

Лубенської ОДПІ

Аналіз надання адміністративних послуг Лубенською ОДПІ за січень –липень 2017 року

За січень – липень 2017 року Центри  обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 93324 платника податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

ВІДТЕПЕР РИЗИКИ ПРИ АДМІНІСТРУВАННІ ПДВ КЕРОВАНІ

Повноцінно запрацювала електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка автоматично буде зупиняти реєстрацію ризиками податкових накладних. Щомісячний економічний ефект від впровадження такої системи лише у тестовому режимі вже перевищує 1 млрд. грн.

Про подання податкової декларації про майновий стан та доходи за 2016 рік

Першим заступником начальника Лубенської ОДПІ Маліченко Анатолієм Михайловичем 19.04.2017 року проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з платниками регіону, щодо актуальних питань кампанії декларування доходів громадян за 2016 рік, а також щодо права громадян на застосування податкової знижки.

Про внесення змін до порядку ведення реєстру неприбуткових установ та організацій

Постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. №195 (далі – Постанова №195) внесено зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з нього, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. №440 (далі -  Порядок).

Про застосування РРО під час продажу технічно складних побутових товарів

З 1 січня 2017 року діє норма Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо обов’язкового застосування РРО всіма суб’єктами господарювання при продажу технічно складних побутових товарів.

Лубенська ОДПІ нагадує, що у 2017 році зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій підприємці – платники єдиного податку 1-3 груп, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту за переліком, який встановлюється Кабінетом Міністрів України. 

Шановні платники податків!

Відповідно до Законів України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» та від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», внесено зміни до податкового законодавства, які набрали чинності 1 січня 2017 року, крім окремих норм, зокрема:

-        визначено функції Міністерства фінансів України (видання узагальнюючих податкових консультації, координація діяльності контролюючих органів, прогноз, аналіз надходження податків, зборів, платежів,);

-        закріплено за районними податковими інспекціями виключно сервісні функції (сервісне обслуговування платників податків, реєстрація та ведення обліку платників податків, об'єктів оподаткування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб тощо).

Функції контрольно-перевірочної роботи, погашення податкового боргу, розгляду справ про адміністративні правопорушення перенесено на обласний рівень;

-        до 1 липня 2017 року передбачено розробку програмного забезпечення електронного кабінету (дозволить платникам податків листування з контролюючим органом в електронному вигляді - подавати та отримувати документи (податкову звітність, скарги, акти перевірок, заперечення на акт, довідки та інші документи));

-        Консультації,  крім узагальнюючих, надаються:

В усній формі-контролюючими органами;

У письмовій або електронній форм і- контролюючими органами в областях ( Головними управліннями ДФС  в областях) ,міжрегіональними територіальними органами, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику( ДФС України).

-        змінено порядок та вимоги до надання податкових консультацій (    чинні   з    1 квітня 2017року ):

зменшено строк безоплатного надання індивідуальних податкових консультацій за зверненням платників з 30 до 25 календарних днів;

запроваджено реєстрацію індивідуальних податкової консультації в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій та розміщенню на сайті ДФС;

надано можливість продовжувати строк  розгляду запиту до 10 днів.

-        змінено процедуру розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу:

рішення про розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу понад бюджетний рік приймається ДФС за погодженням з Мінфіном у разі, коли сума, заявлена до розстрочення (відстрочення) становить 1 мільйон гривень та більше;

рішення про розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань чи податкового боргу,  а також про перенесення строків сплати розстрочених (відстрочених) сум, якщо сума попередньо наданого розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань чи податкового боргу не була погашена приймається за вмотивованим та обґрунтованим рішенням керівника (заступника керівника) Міністерства фінансів;

доповнено новою підставою, за якої виникає право податкової застави, зокрема при розстроченні або відстроченні грошових зобов'язань право податкової застави виникає з дня укладання договору про розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань;

запроваджено формування та ведення реєстру заяв про розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу, який щодня оновлюється на сайті ДФС.

 

Лубенська ОДПІ

ГУ  ДФС у Полтавській області

Актуальні питання для платників податків

Який порядок зняття з обліку фізичних осіб – підприємців?

 Порядок державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця регулюється Законом України від 15.05.03 №755-VI «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №755), статтею 18 якого визначено, що фізичним особам – підприємцям, які виявили бажання припинити підприємницьку діяльність, необхідно звернутись до Державного реєстратора з відповідною заявою.

За 2 місяці платники Лубенської ОДПІ поповнили бюджет на 321,6 млн. грн.

У січні – лютому 2017 року Лубенською ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області до місцевих бюджетів мобілізовано на 142,1 млн. грн. або на 58,8 % більше минулорічного.

Сторінка 1 з 28

Інформує Лубенська ОДПІ

НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

Наші ЗМІ

Наші друзі

You are here: Інформує Лубенська ОДПІ

Наша адреса: вул. Ярослава Мудрого, 33, м. Лубни, Полтавська обл., Україна, 37500,  e-mail: mvk@lubnyrada.gov.ua