Форми запиту на інформацію Лубенської ОДПІ

ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ

ЛУБЕНСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ІНСПЕКЦІЇ

 

Поштова адреса Лубенської ОДПІ

вул. Ярослава Мудрого, 21, м. Лубни,  37500,  тел. (053615) 26-52, тел/факс (053615)47-00,

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

Розпорядок роботи Лубенської ОДПІ

Початок робочого дня о 9 год. 00 хв.,

перерва на обід з 13 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв.,

закінчення робочого дня о 18 год. 15 хв., у п'ятницю - о 17 год. 00 хв.;
напередодні святкових і неробочих днів тривалість робочого часу скорочується на одну годину.

 

Прийом одержувачів адміністративних послуг Лубенською ОДПІ

На виконання доручення Президента України від 15.08.11 №1-1/1792 щодо забезпечення вдосконалення порядку надання адміністративних послуг, підвищення їх якості, створення сприятливих і доступних умов для реалізації фізичними і юридичними особами прав на одержання таких послуг Лубенською ОДПІ продовжено години прийому одержувачів адміністративних послуг до 20 год. 00 хв. у робочі дні та до 16  год. 00 хв. у суботу.

 

Порядок особистого прийому громадян посадовими особами Лубенської ОДПІ

Особистий прийом громадян посадовими особами Лубенської ОДПІ здійснюється у визначені дні та години за попереднім записом згідно із затвердженим графіком.

Запис громадян закінчується за 5 робочих днів до дати прийому відповідальної посадової особи.

 
Громадська приймальня головного офісу знаходиться за адресою:
м. Лубни, вул. Я.Мудрого, буд. 21, кімната 110, запис громадян на прийом в кімнаті 403, або за телефоном 70104.

 

ГРАФІК  ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

посадовими особами

Лубенської об’єднаної державної податкової інспекції

Коломієць Олександр Володимирович  - начальник  ОДПІ - щосереди   з 14.00 до 18.00 години

Маліченко Анатолій Михайлович - перший заступник начальника ОДПІ – щовівторка з 9.00 до 13.00 години

Тіцький Юрій Юрійович –  начальник відділу податкової міліції – перший заступник начальника ОДПІ щочетверга з 9.00 до 13.00 години

Донець Сергій Григорович – заступник начальника ОДПІ - щоп’ятниці з 9.00 до 13.00 години

Кваша Андрій Миколайович заступник начальника ОДПІ  - щовівторка з 14.00 до 18.00 години

Коломієць Ірина Петрівна – заступник начальника ОДПІ, начальник Пирятинського відділення  за адресою м. Пирятин, вул. Радянська, 16 – щовівторка з 14.00 до 18.00 години

Олійник Юрій Володимирович – заступник начальника ОДПІ – начальник  Оржицького відділення за адресою смт. Оржиця,  вул. Леніна, 124 – щовівторка з 14.00 до 18.00 години

Сушко Павло Юрійович – заступник начальника ОДПІ – начальник Гребінківського відділення за адресою м. Гребінка, вул. Жовтнева, 11 – щовівторка з 14.00 до 18.00 години

Керівники структурних підрозділів прийом громадян здійснюють щоденно згідно регламенту роботи ОДПІ.

  

Місія (головна мета діяльності) Лубенської ОДПІ

Головна мета діяльності Лубенської ОДПІ  полягає у здійсненні контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.

 

Відповідно до Закону України "Про державну податкову службу в Україні"

Лубенська ОДПІ виконує такі функції

1.     здійснює контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, інших платежів;

2.     забезпечує облік платників податків, правильність обчислення і своєчасність надходження податків, інших платежів, а також здійснює реєстрацію фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів;

3.     контролює своєчасність подання платниками податків податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов’язаних з обчисленням податків, інших платежів, а також перевіряє достовірність цих документів щодо правильності визначення об’єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів;

4.     забезпечує облік надходжень податків, інших платежів;

5.     здійснює у межах повноважень контроль за законністю валютних операцій, додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб’єктів господарювання, ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, з наступною передачею матеріалів про виявлені порушення органам, що видають ці документи, за наявністю торгових патентів;

6.     веде облік векселів, що видаються суб’єктами господарювання при здійсненні операцій з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах, та подає щомісяця інформацію про це місцевим органам державної статистики; здійснює контроль за погашенням векселів; видає суб’єктам господарювання дозволи на відстрочення оплати (погашення) векселів із зазначених операцій;

7.     забезпечує застосування та своєчасне стягнення сум фінансових (штрафних) санкцій, передбачених законодавчими актами України за порушення податкового законодавства, а також стягнення адміністративних штрафів за порушення податкового законодавства, допущені посадовими особами підприємств, установ, організацій та громадянами;

8.     аналізує причини та оцінює дані про факти порушень податкового законодавства;

9.     проводить перевірки фактів приховування і заниження сум податків, інших платежів у порядку, установленому законом;

10.        за дорученням спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю проводить перевірки своєчасності подання та достовірності документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків, інших платежів у порядку, установленому законом;

11.        передає відповідним правоохоронним органам матеріали за фактами правопорушень, за які передбачено кримінальну відповідальність, якщо їх розслідування не належить до компетенції податкової міліції;

12.        подає до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в дохід держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках – коштів, одержаних без установлених законом  підстав, а також про звернення стягнення на активи платника податків у рахунок погашення його податкового боргу;

13.        здійснює контроль та вживає заходів щодо погашення податкового боргу, а також інших платежів, контроль за якими покладено на органи ДПС;

14.        проводить роботу, пов’язану з виявленням, обліком, оцінкою та реалізацією у встановленому законом порядку безхазяйного майна, майна, що перейшло за правом успадкування до держави, скарбів і конфіскованого майна;

15.        контролює дотримання виконавчими комітетами сільських і селищних рад порядку прийняття і обліку податків, інших платежів від платників податків, своєчасність і повноту перерахування цих сум до бюджету;

16.        забезпечує об’єктивний, всебічний і своєчасний розгляд звернень громадян, підприємств, установ і організацій з питань оподаткування та, в межах своїх повноважень, з питань валютного контролю, а також скарг на дії посадових осіб ДПІ в порядку, установленому законом, здійснює апеляційні процедури узгодження податкових зобов’язань;

17.        подає відповідним фінансовим органам та органам Державного казначейства України звіти про надходження податків, інших платежів;

18.        здійснює контроль за наявністю марок акцизного збору на пляшках (упаковках) з алкогольними напоями і на пачках (упаковках) тютюнових виробів під час їх транспортування, зберігання і реалізації;

19.        здійснює контроль за дотриманням суб’єктами господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю тютюновими виробами, максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби, установлених виробниками або імпортерами таких тютюнових виробів;

20.        здійснює контроль за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та ліцензуванням діяльності суб’єктів господарювання з роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами;

21.        здійснює безпосередньо на підприємствах, що виробляють спирт, постійний контроль за дотриманням законодавства з питань виробництва та обігу спирту, установленого порядку сплати акцизного збору, уживає заходів щодо недопущення незаконного виробництва та реалізації спирту;

22.        здійснює контроль за дотриманням установленого порядку обліку, зберігання, відпуску та транспортуванням горілки та лікеро-горілчаних виробів та сплати акцизного збору, уживає заходів щодо недопущення незаконного виробництва та реалізації горілки та лікеро-горілчаних виробів;

23.        надає відповіді на запити платників податків з додержанням вимог, установлених Законом України „Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” та іншими законами України;

24.        забезпечує у межах своїх повноважень охорону державної таємниці в ДПІ, а також захист інформації з обмеженим доступом шляхом здійснення організаційно-правових, інженерно-технічних та криптографічних заходів;

25.        приймає і реєструє заяви, повідомлення та іншу інформацію про злочини і правопорушення, розслідування та виявлення яких віднесені до компетенції ДПІ, проводить у встановленому порядку перевірку зазначених у них відомостей, приймає щодо них передбачені законом рішення;

26.        здійснює розшук платників податків, які ухиляються від сплати податків, інших платежів;

27.        забезпечує безпеку працівників ДПІ, їх захист від протиправних посягань, пов’язаних з виконанням службових обов’язків;

28.        проводить відповідно до закону оперативно-розшукову діяльність, здійснює провадження  за протокольною формою досудової підготовки матеріалів, а також проводить дізнання та досудове слідство в межах компетенції, уживає заходів до відшкодування заподіяних державі збитків;

29.        виявляє причини й умови, що сприяли вчиненню злочинів та інших правопорушень у сфері оподаткування, уживає заходів щодо їх усунення;

30.        запобігає корупції та іншим службовим правопорушенням працівників ДПІ;

31.        збирає, аналізує та узагальнює інформацію щодо порушення податкового законодавства, прогнозує тенденції розвитку негативних процесів кримінального характеру, пов’язаних з оподаткуванням;

32.        здійснює заходи щодо протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;

33.        здійснює заходи з упровадження та супроводження інформаційної системи автоматизованих робочих місць, інших засобів автоматизації та комп’ютеризації робіт ДПІ;

34.        здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на ДПІ завдань.

 

 Основні завдання органів державної податкової служби

здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних  цільових фондів податків і зборів (обов’язкових платежів), неподаткових платежів, установлених законодавством (далі – податки, інші платежі), а також за додержанням законодавства з питань регулювання виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;

здійснення контролю за погашенням податкового боргу, а також інших платежів, контроль за якими покладено на органи ДПС;

здійснення у межах своїх повноважень контролю за обліком, зберіганням, оцінкою та реалізацією конфіскованого та іншого належного державі майна;

формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів та Єдиного банку даних про платників податків – юридичних осіб;

роз’яснення законодавства з питань оподаткування серед платників податків, інших платежів (далі – платники податків);

запобігання злочинам та іншим правопорушенням, віднесеним законом до компетенції податкової міліції, їх виявлення, розкриття, припинення, розслідування та провадження у справах про адміністративні правопорушення;

запобігання корупції в органах ДПС та виявлення її фактів;

забезпечення безпеки діяльності працівників органів ДПС, захисту їх від протиправних посягань, пов'язаних з виконанням службових обов'язків;

розшук платників податків, які ухиляються від сплати податків, інших платежів.

 

Керівництво

Лубенської обєднаної державної податкової інспекції

 

Начальник Лубенської ОДПІ

Коломієць Олександр Володимирович,  тел. 26-52

 

Перший заступник начальника ОДПІ

Маліченко Анатолій Михайлович, тел. 47-00

 

Начальник відділу податкової міліції – перший заступник начальника ОДПІ

Тіцький Юрій Юрійович, тел. 71-274

 

Заступник начальника ОДПІ

Донець Сергій Григорович, тел.57-66

 

Заступник начальника ОДПІ

Кваша  Андрій Миколайович, тел. 30-52

 

Заступник начальника ОДПІ - начальник Оржицького відділення

Олійник Юрій Володимирович, тел. 05357-91-802

 

Заступник начальника ОДПІ - начальник Пирятинського відділення

Коломієць Ірина Петрівна, тел. 05358-20-737

 

Заступник начальника ОДПІ - начальник Гребінківського відділення

Сушко Павло Юрійович, тел. 05359-92-261

 

Структура

Лубенської об’єднаної державної податкової інспекції

Управління та відділи

Управління оподаткування юридичних осіб

Начальник управління

Шапошник Тамара Миколаївна, тел. 32-87

Відділ адміністрування податку на прибуток, місцевих, ресурсних . рентних та неподаткових платежів

Відділ адміністрування податку на додану вартість, акцизного податку та контролю за правомірністю бюджетного відшкодування податку на додану вартість

Управління оподаткування фізичних осіб

Начальник управління

Шарапка Олександр Дмитрович, тел.57-99

Відділ адміністрування податків з фізичних осіб

Відділ податкового контролю

Управління податкового контролю юридичних осіб

Начальник управління

Булах Олена Олексіївна, тел.57-66

Відділ планування, організації податкового контролю та аналітичної роботи

Відділ перевірок платників податків

Сектор перевірок фінансових установ та контролю за операціями у сфері ЗЕД

Сектор контролю за проведенням готівкових розрахунків

Сектор спеціальних, особливо важливих перевірок та зустрічних звірок

Управління інформатизації та обліку платників податків

Начальник управління

Чабан Лариса Вікторівна, тел.70-382

Відділ супроводження інформаційних систем та адміністрування баз даних

Відділ обліку платників податків та обробки податкової звітності

Управління прогнозування, аналізу, обліку та звітності

Начальник управління  

Попкова Тетяна Василівна, тел. 70-104

Відділ прогнозування та аналізу

Відділ обліку та звітності

Відділ погашення податкового боргу

Начальник відділу

Кулик Ірина Віталіївна, тел. 33-99

Сектор взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Завідувач сектору

Дядечко Лариса Леонідівна, тел. 55-68

Відділ адміністративно – господарського забезпечення

Начальник відділу

Кравчук Іван Іванович, тел. 70-381

Відділ фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

Начальник відділу

Масюк Наталія Василівна, тел. 24-18

Юридичний відділ

Начальник відділу

Тіцька Ірина Юріївна, тел. 48-64

Організаційно-розпорядчий відділ

Начальник відділу

Волкова Вікторія Миколаївна, тел. 70-382

Сектор забезпечення доступу до публічної  інформації

та звернень громадян

Завідувач сектору

Німець Аліна Миколаївна, тел. 70-104

Сектор персоналу

Завідувач сектору

Сердюк Олена Каміл’євна, тел. 27-32

Відділ податкової міліції

Начальник відділу податкової міліції - перший заступник начальника ОДПІ

Тіцький Юрій Юрійович, тел. 71-274

Штаб

Відділення оперативного супроводження адміністрування ПДВ

Відділення організації викриття податкових злочинів

Сектор боротьби з фіктивним банкрутством та організації оперативних заходів із скорочення податкового боргу

Сектор діловодства та захисту інформації

 

Оржицьке відділення

Заступник начальника – начальник Оржицького відділення

Олійник Юрій  Володимирович тел. 05357-91-802

Сектор оподаткування юридичних осіб

Сектор оподаткування юридичних осіб

 

Пирятинське відділення

Заступник начальника – начальник Пирятинського відділення

Коломієць Ірина Петрівна, тел. 05358-20-737

Сектор оподаткування юридичних осіб

Сектор оподаткування фізичних осіб

Сектор погашення податкового боргу

 

Гребінківське відділення

Заступник начальника – начальник Гребінківського відділення

Сушко Павло Юрійович, тел. 05359-92-261

Сектор оподаткування юридичних осіб

 

 

Вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад Лубенської ОДПІ

Станом на 17.03.2012 року налічуються наступні вакансії:

-                           старший державний податковий інспектор відділу обліку платників податків та оброки податкової звітності управління інформатизації та обліку платників податків Лубенської ОДПІ;

-                           старший державний податковий інспектор Пирятинського відділення Лубенської ОДПІ;

-                           державний податковий інспектор сектору погашення податкового боргу Пирятинського відділення Лубенської ОДПІ;

-                           державний податковий інспектор сектору оподаткування ридичинх осіб Гребінківського відділення Лубенської ОДПІ.

Умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад визначені  Порядком проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року №169 (  зі змінами)  та  Загальним  Порядком проведення  іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого  наказом  Головного управління державної служби України  від 08.07.11 №164.

ПОРЯДОК
проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців

Загальні положення

1. Відповідно до цього Порядку проводиться конкурсний відбір на заміщення вакантних посад державних службовців третьої - сьомої категорій (далі - конкурс), крім випадків, коли законами України встановлено інший порядок заміщення таких посад.
2. Конкурс на заміщення вакантної посади державного службовця повинен забезпечувати конституційне право рівного доступу до державної служби громадян України.
3. Для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців наказом (розпорядженням) керівника відповідного державного органу, який здійснює призначення на посаду державного службовця, утворюється конкурсна комісія у складі голови  і членів комісії.
Очолює конкурсну комісію заступник керівника державного органу. До складу конкурсної комісії входять представники кадрової та юридичної служб, а також окремих структурних підрозділів апарату державного органу.

4. У державному органі з нечисленним апаратом (до п'яти осіб) конкурс може проводитися керівником цього органу або конкурсною комісією органу вищого рівня.
5. Переведення на рівнозначну або нижчу посаду в одному державному органі, а також просування по службі державних службовців, які зараховані до кадрового резерву чи успішно пройшли стажування у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, може здійснюватися без конкурсного відбору.

 

Умови проведення конкурсу

1. Умови проведення конкурсу в окремому державному органі відповідно до цього Порядку визначаються його керівником, який призначає на посади та звільняє з посад державних службовців.

Рішення про проведення конкурсу приймається керівником органу за наявності вакантної посади державного службовця.

2. До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

визнані в установленому порядку недієздатними;

мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади державного службовця;

у разі прийняття на службу будуть безпосередньо підпорядковані або підлеглі близьким особам;

позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

в інших випадках, установлених законами.

3. Особи, які подали необхідні документи до державного органу для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття вакантної посади державного службовця (далі - кандидати).

4. Конкурс проводиться поетапно:

1) публікація оголошення державного органу про проведення конкурсу в пресі або поширення його через інші засоби масової інформації;

2) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади;

3) проведення іспиту та відбір кандидатів.

 

Оголошення про конкурс

1. Державний орган, у якому проводиться конкурс, зобов'язаний опублікувати оголошення про проведення конкурсу в пресі або поширити його через інші офіційні засоби масової інформації не пізніше ніж за місяць до початку конкурсу та довести його до відома працівників органу, в якому оголошується конкурс.

2. В оголошенні про проведення конкурсу повинні міститися такі відомості:
1) найменування державного органу із зазначенням його місцезнаходження, адреси та номерів телефонів;

2) назви вакантних посад із зазначенням, що додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою;
3) основні вимоги до кандидатів, визначені державним органом згідно з типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посад державних службовців;
4) термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу).

В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству про державну службу.

3. При заміщенні вакантних посад, призначення на які відповідно до законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України здійснюється за іншою процедурою, а також у разі прийняття керівником рішення про призначення осіб згідно з пунктом 5 цього Порядку в межах одного державного органу конкурс не оголошується.

 

Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі

1. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії державного органу, в якому проводиться конкурс, такі документи:

заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;

заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку;
відомості про майно, доходи, витрати, зобов'язання фінансового характеру, в тому числі за кордоном, наявність у себе та близьких осіб корпоративних прав;

копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України, засвідчену кадровою службою;

довідку про стан здоров'я;

письмову згоду на проведення спеціальної перевірки.

Особи, які працюють у державному органі, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.

2. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

3. Забороняється вимагати відомості та документи, подання яких не передбачено законодавством.

4. Кадрова служба державного органу перевіряє подані документи на відповідність їх встановленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посаду державного службовця.

5. Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляється кадровою службою з відповідним обґрунтуванням. Якщо кандидат наполягає на участі у конкурсі за даних обставин, він допускається до конкурсу, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.

6. Особа, яка подала недостовірні відомості, до участі в конкурсі не допускається.
7.Подані документи і матеріали конкурсної комісії зберігаються у кадровій службі.

Проведення іспиту та відбір кандидатів

1. Іспит проводиться конкурсною комісією державного органу, в якому оголошено конкурс, з метою об'єктивної оцінки знань і здібностей кандидатів на посаду державних службовців.

2. Кадрова служба за погодженням з головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.

3. Під час іспиту перевіряються знання Конституції України, Законів України "Про державну службу" та "Про засади запобігання та протидії корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного державного органу та структурного підрозділу.

4. Загальний порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців розробляється Головдержслужбою разом з Українською Академією державного управління при Президентові України.

5. Порядок проведення іспиту у державному органі та перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень цього державного органу та його структурних підрозділів затверджується керівником органу, в якому проводиться конкурс, відповідно до цього Порядку та Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців.

6. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.

7. Конкурсна комісія на підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту та співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, на своєму засіданні здійснює відбір осіб для зайняття вакантних посад державних службовців.

8. Інші кандидати, які успішно склали іспит, але не були відібрані для призначення на посади, у разі їх згоди, за рішенням конкурсної комісії можуть бути рекомендовані для зарахування до кадрового резерву в цьому державному органі і протягом року прийняті на вакантну рівнозначну або нижчу посаду без повторного конкурсу.

Якщо за результатами конкурсу не відібрано жодного з кандидатів для призначення на посаду, конкурсна комісія не може рекомендувати цих кандидатів до кадрового резерву.

Якщо жоден з кандидатів не рекомендований конкурсною комісією для зайняття вакантної посади державного службовця, оголошується повторний конкурс.

9. Засідання конкурсної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше ніж 2/3 її складу.

10. Рішення комісії приймається простою більшістю голосів присутніх на її засіданні членів конкурсної комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.

У рішенні комісії, що подається керівнику державного органу, обов'язково зазначаються пропозиції щодо призначення конкретного кандидата на вакантну посаду державного службовця та визначаються кандидатури для зарахування до кадрового резерву.

11. Засідання конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії і подається керівникові не пізніше ніж через два дні після голосування. Кожний член комісії може додати до протоколу свою окрему думку.

12. Конкурсна комісія повідомляє кандидатів про результати конкурсу протягом трьох днів після його завершення.

13. Рішення про призначення на посаду державного службовця та зарахування до кадрового резерву приймає керівник державного органу на підставі пропозиції конкурсної комісії протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією.

14. Рішення конкурсної комісії може бути оскаржене керівнику відповідного державного органу протягом трьох днів після ознайомлення з цим рішенням.

15. Рішення керівника державного органу може бути оскаржене у порядку, визначеному законодавством.

 

 

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Доступ до публічної інформації Форми запиту на інформацію Лубенської ОДПІ

НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

Наші ЗМІ

Наші друзі

You are here: Доступ до публічної інформації Форми запиту на інформацію Лубенської ОДПІ

Наша адреса: вул. Ярослава Мудрого, 33, м. Лубни, Полтавська обл., Україна, 37500,  e-mail: mvk@lubnyrada.gov.ua