Протокол засідання Громадської ради при Лубенській міській раді від 10.11.2017р.

ПРОТОКОЛ

засідання Громадської ради при Лубенській міській раді

 

м. Лубни                                                                                                             від 10.11.2017р.

 

Присутні головуючі:

1. Тютюнник Людмила Семенівна – голова Громадської ради

2. Савченко Валентина Василівна – заступник голови Громадської ради

3. Кіріченко Євгеній Миколайович – заступник Громадської ради

Секретар: Слобідська Олена Миколаївна

Присутні члени Громадської ради: 18 представників

Всього: 31 представник.

Взяли участь: начальник Лубенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Соломаха Т.В., представник ПАТ «Лубнигаз» Федорічєв І.В., секретар міської ради Карпець О.В., начальник відділу економічного розвитку і торгівлі Хакало І.В., заступник начальника відділу економічного розвитку і торгівлі Остапко Т.Д., начальник фінансового управління міської ради Романенко Т.О., депутати міської ради, секретарі мікрорайонів.

 

Головуюча Тютюнник Л.С. ознайомила присутніх з порядком денним:

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.    Основні напрямки реформування освіти.

2.    Пенсійна реформа в дії. Осучаснення пенсій, гарантії і підвищення пенсій, розмір страхового стажу для громадян.

3.    Звіт секретаря міської ради про роботу депутатського корпусу нинішнього скликання у сесійний та міжсесійний період.

4.    Розгляд конкурсних умов перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах.

5.    Різне.

 

та запропонувала взяти його за основу.

Голосували:  «за» - одноголосно,

«проти» - ----

«утрималось» - ----

Ухвалили: прийняти порядок денний за основу.

 

Перше питання: слухали голову Громадської ради Тютюнник Л.С., яка повідомила, що для інформування з першого питання було запрошено начальника Управління освіти виконавчого комітету Лубенської міської ради Костенка М.В., голову депутатської бюджетної комісії Сендзюка Р.В., начальника Фінансового управління виконавчого комітету Лубенської міської ради Романенко Т.О., але з причини відрядження начальника Управління освіти виконавчого комітету Лубенської міської ради Костенка М.В. та голови депутатської бюджетної комісії Сендзюка Р.В. питання не може бути розглянуте на поточному засідання і запропонувала перенести його на наступне засідання Громадської ради.

Голосували:  «за» - одноголосно,

«проти» - ----

«утрималось» - ----

Ухвалили: перенести питання «Основні напрямки реформування освіти» на наступне засідання Громадської ради.

Друге питання: виступила начальник Лубенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Соломаха Т.В., яка надала інформацію по питанню «Про хід пенсійної реформи. Осучаснення пенсій, гарантії підвищення пенсій, розмір страхового стажу для громадян, які виходять на пенсію у поточному році, через 5-10 років». Вона повідомила, що 11 жовтня 2017 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій». Пенсійна реформа забезпечить єдині принципи обчислення пенсій та усуне різницю у розмірах пенсій, призначених у різні роки. Відтепер замість 33 законів, що регулювали нарахування пенсій, залишилося 3: 1) загальнообов’язкове страхування; 2) для військовослужбовців; 3) для учасників ліквідації аварії на ЧАЕС. Доповідач детально роз’яснила, що таке осучаснення пенсій, що таке страховий стаж, що гарантує підвищення пенсій та інше. Також повідомила про те, що Управління підготовлено індивідуальні інформаційні повідомлення для пенсіонерів щодо перерахунку пенсій та відповіла на запитання присутніх.

Вирішили: взяти надану інформацію до відома.

Третє питання: у відповідності до прийнятого протокольного рішення Громадської ради від 08.09.2017 року для звіту про роботу депутатського корпусу нинішнього скликання в сесійний та міжсесійний період було запрошено секретаря міської ради, якому було запропоновано запросити колег депутатів з різних фракцій для участі в засіданні та виступу та забезпечити присутність спеціалістів сектору по роботі з органами самоорганізації населення мікрорайонів міста. При розгляді даного питання були присутні всі спеціалісти сектору по роботі з органами самоорганізації населення мікрорайонів, з представників депутатського корпусу були Скуратовська К.Д. та Романенко Т.О.

Слухали: секретаря міської ради Карпця О.В., який відмовився надавати звіт перед представниками Громадської ради з причин того, що його недавній звіт можна побачити в YouTube та на офіційному сайті міської ради. Він надав інформацію про роботу деяких представників депутатського корпусу, зокрема їх присутності на сесіях міської ради.

Головуюча Тютюнник Л.С.  поставила наступні запитання: чи звітують депутати перед виборцями і чи є графік, встановлений міською радою (згідно п.1 ст.16 ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад» депутат повинен звітуватися перед виборцями не рідше одного разу на рік); чи ведеться депутатами прийом виборців (згідно п.1 ст. 10 ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад» не рідше 1 разу на місяць); чи отримують депутати доручення ради та чи відповідально виконують їх (п.3 ст.18 ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад»); чи підтримують депутати зв’язок з виборцями, зокрема через ЗМІ (п.1 ст.10 та п.1 ст.11 ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад»).

Заступник головуючої Савченко В.В. задала питання: чи є особисто у Карпця О.В., як у депутата міської ради, офіційні помічники на громадських засадах.

Член ГР Кошель Р.О. попросила надати інформацію про розмір заробітної плати секретаря міської ради.

На поставлені питання секретар міської ради Карпець О.В. відповів, що він працює чітко в межах законодавства України, веде особисті прийоми з виборцями і в робочому кабінеті, і вдома, має багато різних помічників (для прикладу навів особу, яка «їздить на машині за 100 тисяч»), але не вважає за потрібне надавати їм офіційний статус. Щодо заробітної плати він запропонував переглянути його декларацію на офіційному сайті.

В обговоренні інших питань взяли участь Мороз О.О. та Климченко Ю.В.

Враховуючи факт того, що звіт секретаря міської ради так і не прозвучав та на більшість запитань не було надано конкретних відповідей, відповідно жодного рішення по даному питанню не було прийнято та воно залишається відкритим.

Четверте питання: слухали начальника відділу економічного розвитку і торгівлі Хакало І.В. з інформацією про конкурсні умови на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м.Лубни, яка повідомила, що на сьогоднішній день пасажирські перевезення здійснюють 2 перевізники-ФОПи, які обслуговують в автобусних маршрутів загального користування (всього 41 транспортний засіб малого класу в основному до 22 пасажирських місць). Наповнюваність транспортних засобів, особливо в ранкові години, значно перевищує норму. Тому проблема щодо перевезення стоячих пасажирів на даний час потребує вирішення. У квітні 2018 року закінчується дія договорів про організацію пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування по м.Лубни у зв’язку з чим розпочато підготовку до проведення нового конкурсу. Наразі відбуваються обговорення конкурсних умов в депутатській комісії з питань промислової, енергетичної політики, транспорту, зв’язку та підприємницької діяльності, за участю спеціалістів сектору по роботі з органами самоорганізації населення, приватних підприємців-перевізників, спеціалістів відділу економіки. Беруться до уваги всі пропозиції, які будуть враховані або не враховані під час остаточного визначення конкурсних умов.

Заступник головуючої Савченко В.В. зауважила, що на попередніх засіданнях ГР питання щодо якості перевезень пасажирів та необхідності прийняття змін до Правил перевезення пасажирів вже обговорювали та вони залишаються актуальними, зокрема наявність в автобусах кондукторів та видача квитків, запровадження електронного квитка для пільгових категорій пасажирів, розміщення розкладу руху автобусів на зупинках, облаштування туалетів на кінцевих зупинках і т.ін.

Секретар міської ради Карпець О.В. зауважив, що ГР повинна піднімати питання щодо відшкодування перевізникам не менше 50% вартості за пільгове перевезення пасажирів, на що отримав відповідь про те, що таке рішення ГР вже приймалося і було передано в міську раду з рекомендацією до прийняття.

У ході обговорення головуюча Тютюнник Л.С. запропонувала підтримати проект рішення з наступними питаннями:

1. Підтримати пропозицію про запровадження в конкурсних умовах на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах автобусів, які призначені для перевезення сидячих і стоячих пасажирів, місткістю від 24 пасажирських місць на маршрутах №10 «Автомаш - вул.Л.Толстого - Терни» та №2 «Василенкове поле – Поліклініка - Терни», на інших маршрутах – передбачити по 1-му автобусу місткістю від 22 пасажирських місць для роботи у звичайному режимі.

2. Передбачити в конкурсних умовах на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті №8 «вул.Залізнична - вул.Гайдая» роботу 2-х транспортних засобів у робочі дні.

Голосували:  «за» - одноголосно,

«проти» - ----

«утрималось» - ----

Ухвалили: підтримати проект рішення з наступними питаннями:

1. Підтримати пропозицію про запровадження в конкурсних умовах на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах автобусів, які призначені для перевезення сидячих і стоячих пасажирів, місткістю від 24 пасажирських місць на маршрутах №10 «Автомаш - вул.Л.Толстого - Терни» та №2 «Василенкове поле – Поліклініка - Терни», на інших маршрутах – передбачити по 1-му автобусу місткістю від 22 пасажирських місць для роботи у звичайному режимі.

2. Передбачити в конкурсних умовах на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті №8 «вул.Залізнична - вул.Гайдая» роботу 2-х транспортних засобів у робочі дні.

 

Слухали в різному:

1. Виступив представник ПАТ «Лубнигаз» Федорічєв І.В. з інформацією про технічне обслуговування системи газопостачання та порядок оплати. Слухали головуючу Тютюнник Л.С., яка повідомила, що надходить багато скарг від громадян про те, що з них вимагають підписання договорів на технічне обслуговування газових приладів в їх помешканнях та негайної оплати за ненадані послуги (від 100 до 300 грн.) під час звернень в ПАТ «Лубнигаз» за заміною абонентської книжки чи отримання довідки на оформлення субсидії. Слухали інформацію представника, який повідомив, що законодавством передбачено оплата за технічне обслуговування газових приладів споживачів, яка не входить до тарифу на газ. Він наголосив, що споживачі мають право здійснювати оплату лише по факту проведення технічного обслуговування і підписання акту виконаних робіт та заперечив факт того, що працівники ПАТ «Лубнигаз» вимагають оплату негайно та в разі несплати відмовляються видавати абонентські книжки. В разі виявлення таких випадків він радив звертатися зі скаргами до керівництва.

На запитання Савченко В.В. про кількість слюсарів, які мають право на виконання технічного обслуговування, представник ПАТ «Лубнигаз» відповів, що таких спеціалістів 12 на 45 тисяч споживачів (ПАТ «Лубнигаз» обслуговує кілька районів). Контактний телефон, за яким можна погоджувати проведення технічного обслуговування – 050 358-0111, 050 405-3414.

Головуюча Тютюнник Л.С. запропонувала підтримати наступні рекомендації до ПАТ «Лубнигаз»:

1. Складати договори публічної оферти про надання послуг по технічному обслуговуванню внутрішньобудинкової/внутрішньоквартирної системи газопостачання, але не стягувати плату за технічне обслуговування без фактично виконаних робіт.

2. Припинити практику примушування споживачів газу сплачувати кошти за ненадані послуги по технічному обслуговуванню газових приладів під час звірки показників, заміни абонентських книжок та ін.

Вирішили: підтримати рекомендації до ПАТ «Лубнигаз».

2. Слухали: Биченка В.О., який повідомив про проблеми в сфері обслуговування споживачів в одному з будівельних магазинів міста та звернув увагу на відсутність інформації про службу захисту прав споживачів. Виступила заступник начальника відділу економічного розвитку і торгівлі Остапко Т.Д., з інформацією про створення Держпродспоживслужби, яка об’єднала в собі кілька служб, у тому числі і Службу захисту прав споживачів. У разі необхідності звертатися за адресою: м.Лубни, вул. Монастирська, 7, тел. (05361) 77-487; м.Полтава, тел. (0532) 54-57-59.

3. Слухали: представника фінансового консалтингу «Фінанс-партнер» Ставицького В.О. з інформацією про альтернативу збільшення пенсійного забезпечення громадян.

 

На закінчення засідання Тютюнник Л.С. подякувала усім присутнім за активність під час обговорення питань, закликала присутніх вносити пропозиції щодо порядку денного наступного засідання ГР та оголосила, що дату наступного засідання буде оголошено додатково.

 

 

Голова:                                                                                   (Тютюнник Л.С.)

 

 

Секретар:                                                                                (Слобідська О.М.)

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Робота з громадськістю Громадська рада Протокол засідання Громадської ради при Лубенській міській раді від 10.11.2017р.

НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

Наші ЗМІ

Наші друзі

You are here: Робота з громадськістю Громадська рада Протокол засідання Громадської ради при Лубенській міській раді від 10.11.2017р.

Наша адреса: вул. Ярослава Мудрого, 33, м. Лубни, Полтавська обл., Україна, 37500,  e-mail: mvk@lubnyrada.gov.ua