До уваги нотаріусів!

До уваги нотаріусів!

Постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 р. № 212 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 3 листопада 1998 р. № 1740 і від 25 серпня 1999 р. № 1549” з 4 квітня 2018 року внесено зміни до Порядку сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій.

Зокрема, нотаріальне посвідчення договорів купівлі-продажу нерухомого майна здійснюється за наявності документального підтвердження сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі-продажу нерухомого майна.

Документом, що підтверджує сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі-продажу нерухомого майна, є платіжне доручення платника збору про перерахування сум збору на бюджетні рахунки для зарахування надходжень до державного бюджету, відкриті в головних управліннях Казначейства. Копія такого платіжного доручення зберігається в нотаріуса, який посвідчив договір.

Суми збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій купівлі-продажу нерухомого майна сплачуються платниками, зазначеними у пункті 15 цього Порядку, за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса.

Також запроваджується щоквартальне (до 20 числа наступного місяця) подання нотаріусами до органів Пенсійного фонду України звітності про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна в порядку та за формою згідно додатку 4 Порядку.

Звіти подаються нотаріусами до органу Пенсійного фонду України за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса.

Звіти на паперових носіях, завірені підписом нотаріуса або завідувача державної нотаріальної контори та скріплені печаткою, подаються нотаріусами особисто або надсилаються поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.

У разі надсилання звіту поштою таке відправлення на адресу відповідного органу Пенсійного фонду України проводиться не пізніше ніж за десять днів до закінчення граничного строку подання звіту.

Додаткову інформацію щодо звіту “Про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування” можна отримати за адресою: м. Лубни, вул. Шевченка, 8 (2-й поверх кімната № 8) або за телефоном 70-829.

 

 

Лубенське об’єднане управління

Пенсійного фонду України

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Головна

НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

Наші ЗМІ

Наші друзі

Молодіжні сайти

ПОГОДА

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
You are here: Головна

Наша адреса: вул. Ярослава Мудрого, 33, м. Лубни, Полтавська обл., Україна, 37500,  e-mail: mvk@lubnyrada.gov.ua