Діалог з міським головою

Шановні лубенці!

Запрошую вас до діалогу.  Ви можете задати запитання, на які швидко отримаєте відповіді в цій рубриці, або залишити пропозиції, як зробити життя в нашому місті кращим.

З повагою,

міський голова Олександр Грицаєнко


Comments  

 
0 #161 Кривець Вадим 17.03.2017 22:39
Шановний Олександре Петровичу! Звертаюся до Вас з проханням посприяти відновленню радіомовлення по проспекту Володимирському ,115.ЗАЗДАЛЕГІДЬ ДЯКУЮ.
Цитувати
 
 
+1 #160 Андрій R 13.03.2017 10:02
Цитую Богдан1:
Добрый день.
скажите пожалуйста, есть ли при городском совете человек который занимается защитой прав потребителей.
И как с ним связаться или найти его?

Заранее спасибо.

Вам сюди
http://79222.com.ua/derzhavni-ustanovy-hromadski-orhanizatsiyi/item/757-upravlianni-derzhprodspozhyvsluzhby-v-m-lubnakh
Цитувати
 
 
-1 #159 Марьяна 09.03.2017 20:48
Уважаемый наш глава города хочу сказать ВАМ огромное спасибо за помощь.которую ВЫ мне оказали в срезании старого аварийного дерева по улице Станкостроителе й. Теперь в моем дворе светло.чисто и безопасно. есть дрова на отопление. ВЫ хороший и добрый человек.
Цитувати
 
 
-2 #158 Administrator 09.03.2017 16:14
Інспекція з питань захисту прав споживачів у Полтавській області розташована у м. Полтава , вул. Пушкіна, 16, тел. (0532)56-56-34. Її представників у районних центрах немає
Цитувати
 
 
+5 #157 Богдан1 08.03.2017 16:47
Добрый день.
скажите пожалуйста, есть ли при городском совете человек который занимается защитой прав потребителей.
И как с ним связаться или найти его?

Заранее спасибо.
Цитувати
 
 
+4 #156 Мешканка Лубен 06.03.2017 20:07
Цитую Мешканка Лубен:
Двічі (з інтервалом тиждень) зверталась до диспетчерів ЛК ЖЕУ з проханням закрити від дощів та снігу розподільчу коробку з відкритими дротами, яка знаходиться на буд.№19 по проспекту Володимирському . Обіцяють щось зробити, але мабуть чекають поки все замкне і в людей погорить вся побутова техніка. Будь-ласка, посприяйте нам у вирішенні цього питання. Дякую.

... А віз і нині там. І нікому немає діла. Зате ЛК ЖЕУ не забуває регулярно обклеювати двері папірцями з інформацією про наступне підвищення тарифів. Цікаво, за що платити?
Цитувати
 
 
+9 #155 Мешканка Лубен 27.02.2017 16:58
Двічі (з інтервалом тиждень) зверталась до диспетчерів ЛК ЖЕУ з проханням закрити від дощів та снігу розподільчу коробку з відкритими дротами, яка знаходиться на буд.№19 по проспекту Володимирському . Обіцяють щось зробити, але мабуть чекають поки все замкне і в людей погорить вся побутова техніка. Будь-ласка, посприяйте нам у вирішенні цього питання. Дякую.
Цитувати
 
 
+13 #154 Споживач водоканалу 15.02.2017 10:34
Надалі пропоную всім установам хто щоразу стикається з хамством працівників водоканалу, подавати показники у вигляді письмового звіту листом і вимагати Лубни-водоканал надсилати рахунки а також іншу документацію Вам також письмовим листом на адресу підприємства, договором це не заборонено. Таким чином можна зберегти свої нерви, зекономити годину робочого часу та за рахунок зекономлених коштів на катання до водоканалу маршруткою, витратити їх на той же конверт. В подальшому буду приходити у водоканал з камерою і робити фото о пів на десяту працівників з тортами та бутербродами з огірками та банкою шпротів в роті, та викладати фото "трудяг" в Фейсбуці.
Гірко та прикро, що в місті так працює комунальне підприємство з людьми...
Виходячи з викладеного, шановний Олександре Петровичу, прошу вас як житель міста, і впевнений мою думку підтримають ще сотні споживачів, “допомогти” директору Лубни-водоканал організувати роботу на підприємстві та припинити знущання над людьми.
Цитувати
 
 
+13 #153 Споживач водоканалу 15.02.2017 10:34
А останній раз так взагалі мене вразило, враховуючи що всі клієнти, а нас було троє (представники юр. осіб, яких не так і багато), пів години чекали бухгалтера ,щоб отримати банальний рахунок на оплату (при тому що всі працюють і мають різні зустрічі на різний час),ще пів години повинні чекати - бо ВОНА сказали цитую - "Поки я незроблю свою роботу, нікому нічого писати не буду , сядьте і ждіть" а на питання скільки ж ще чекати, бо я не маю часу по годині з пів девятої до пів на десяту чекати "знесходження на землю" сія благодаті, мені відповіли "я що тут по вашому гуляю", так і хочеться уточнити , а ми всі по вашому що в носі длубаємося щодня, і в нас що немає іншої роботи ,як милость вашу отримувати у вигляді вашого обов'язку як однієї з сторін. Чому робота поставлена таким чином, що наче всі повинні, а працівники водоканалу вибірково зпускають погляд і виконують свою роботу цу вигляді жеста доброї волі.
Цитувати
 
 
+12 #152 Споживач водоканалу 15.02.2017 10:33
Шановний Олександре Петровичу , прошу припинити хамське відношення ввіреним Вам КП Лубни- водоканал ,що являється комунальною установою з ОБСЛУГОВУВАННЯ населення, а також фізичних та юридичних осіб. Ключове поняття ОБСЛУГОВУВАННЯ не відповідає наданню послуг клієнтам в мірі людського ставлення та взаємної поваги між двома сторонами як прописано в договорі що іменуються як "Споживач" і "Виконавець". Цей коментар це не просто марнослів'я, а це конкретне "ДІСТАЛО". Чому головні бухгалтери та керівники підприємств, установ, організацій різної форми власності та населення міста Лубни повинні постійно спостерігати за проведенням трапезних-солодких столів та обговоренням нових серій "Гюрем" та інших приватних подій, при тому, що робочий день починається о 8-мій і я приходжу о пів на дев'яту або й в дев'ять, та якщо хтось взнесе свій погляд, то дозволяє запитання до клієнта якого знать не знає, не встаючи з місця сидячі за 5 метрів кричати мов на базарі накшталп "шо нада" і "чого стоїш".
Цитувати
 
 
0 #151 Administrator 15.02.2017 09:42
Цитую Максим Сергійович:
Шановний пане мер! Скажіть будь-ласка коли пан сосна буде виконувати свої обіцянки, по вул.Новоселецькій було написано два клопотання про аварійну липу від мешканців тих дворів на чії будинки вона може упасти , вже більше року годує обіцянками , як не після дня міста так після кожного наступного свята яке заважає виїхати комісії! Дякую, думаю Ви допоможете в даному питанні!

За повідомленням директора КПФ "Конвалія", при комісійному обстеженні, з виїздом на місце, встановлено, що дерево має задовільний стан і загрози будівлям не становить.
Цитувати
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Головна

НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

Наші ЗМІ

Наші друзі

Молодіжні сайти

ПОГОДА

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
You are here: Головна

Наша адреса: вул. Ярослава Мудрого, 33, м. Лубни, Полтавська обл., Україна, 37500,  e-mail: mvk@lubnyrada.gov.ua