Довідка про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради за 9 місяців 2017 року

Довідка

про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради за 9 місяців  2017 року

 

          Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради проводилася згідно з вимогами Закону України "Про звернення громадян", Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції»,   ст. 38 ч.1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження міського голови від 30.08.2017 №280р «Про порядок організації роботи із зверненнями громадян  у виконавчому комітеті Лубенської міської ради».

Питання роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітету міської ради перебувало на постійному контролі.  Створено належні умови для прийому громадян, забезпечувався роз­гляд їх пропозицій, заяв і скарг, в цілому оперативно вирішувалися порушені в них питання. Здійснювався щомісячний аналіз  та узагальнення питань за зверненнями громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих проблем, які порушували мешканці міста.

Зазначене питання розглядалося також щомісяця  на робочих нарадах у керуючого справами  виконавчого комітету міської ради.

 Продовжувалася робота  на виконання вимог  вищезазначеного Указу Президента України щодо щомісячних засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах та службах виконавчого комітету, підприємствах, установах та організаціях міста, особистого звітування керівників управлінь, відділів та служб виконавчого комітету, установ і організацій міста з питань роботи зі зверненнями громадян перед міським головою, проведення «днів контролю» за зверненнями громадян.

          Загальним відділом виконавчого комітету протягом 9 місяців 2017 року проведено перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян в Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лубенської міської ради, Комунальній Лубенській центральній міській лікарні, ОКВПТГ «Лубнитеплоенерго», управлінні з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету міської ради, Лубенському міськрайонному центрі зайнятості, відділі житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету міської ради,  управлінні соціального захисту виконавчого комітету міської ради та Лубенському комунальному житлово-експлуатаційному управлінні.

У відповідності із графіком проводились особисті звітування перед міським головою керівників управлінь, відділів і служб про роботу із розгляду звернень громадян. Протягом 9 місяців  2017 р. заслухано  8 звітів. Звітували керівники управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради, управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету міської ради, ОКВПТГ «Лубнитеплоенерго», Лубенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області, управління Державної казначейської служби України у Лубенському районі, КП «Чисте місто», КП «Лубниміськсвітло», ЛК ЖЕУ.

Протягом 9-ти місяців  2017 року проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, де розглянуто 9 звернень.

Працівники загального відділу постійно співпрацювали з відповідальними за роботу зі зверненнями громадян в управліннях, відділах та службах виконавчого комітету міської ради, надавали консультативну та практично-методичну допомогу. Проводилась роз’яснювальна робота з громадянами, які зверталися до виконавчого комітету міської ради, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями.

Відповідно до графіків, затверджених міським головою, проводилися особисті прийоми громадян. Протягом 9-ти місяців  цього року  міським головою проведено  17 особистих прийоми, під час яких до нього звернулися 134 особи.

Щодня працювала постійно діюча пряма телефонна лінія в органах місцевого самоврядування, яку проводять секретар міської ради,  заступники міського голови, керуючий справами міськвиконкому, керівники управлінь, відділів, служб міськвиконкому,  територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади. Графіки її проведення постійно оприлюднювалися на офіційному веб-сайті Лубенської міської ради та інформаційному стенді у приміщенні виконавчого комітету Лубенської міської ради. Активно використовувався інтернетресурс,  а саме окрема рубрика «Звернення громадян» на офіційному веб-сайті Лубенської міської ради, де оприлюднювалася  відповідна інформація: графік прийому громадян керівництвом виконавчого комітету міської ради, графіки роботи постійно діючих прямих телефонних ліній в органах місцевого самоврядування, щоквартальні підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради. Розміщено також нормативно-правові та розпорядчі акти щодо реалізації права громадян на звернення.

З метою якомога ширшого інформування населення про діяльність  місцевих органів влади з питань соціально-економічного розвитку міста на офіційному веб-сайті Лубенської міської ради та у місцевих ЗМІ постійно висвітлювалась інформація щодо вирішення актуальних питань життєдіяльності міста, котрі викликають звернення громадян. Відбувалися зустрічі з громадянами різних категорій, «круглі столи», збори рад мік­рорайонів за участю керівників міської влади.

У звітному періоді відмічається зменшення кількості звернень громадян. Станом на 01.10.2017 р. до міськвиконкому надійшло  в цілому 523 звернення (проти 597 за 9 міс. 2016 р.). Письмових звернень отримано 389 ( проти 529 за 9 міс. 2016 р.).

Із загальної кількості звернень, що надійшли за звітний період, питому вагу займають заяви з питань комунального господарства - 299 (проти 285  за 9 міс.2016 р.)  або 57% від загальної кількості звернень. Тематика звернень з житлово-комунальних питань, порушених громадянами,  стосувалася  функціонування системи теплопостачання, водопостачання та водовідведення, ремонту покрівель, будинків,  встановлення лічильників обліку теплової енергії, ремонту дорожнього покриття вулиць та прибудинкових територій   та ін.

Значну кількість складають також питання  соціального захисту – 113 ( за 9 міс.2016 р. – 241), що становить 21,6% від загальної кількості звернень. У звітному періоді  більш, ніж удвічі зменшилася кількість звернень з питань соціального захисту, що спричинено зменшенням звернень з питань надання субсидій на житлово-комунальні послуги. Із настанням опалювального  періоду ці звернення будуть зростати, оскільки у місті  субсидії на житлово-комунальні послуги  отримують більше 14 тис.сімей.  

За характером порушених питань звернення стосувалися також: діяльності органів місцевого самоврядування – 19 (проти 11 за 9 міс. 2016 р.), житлової політики – 17 (проти 19 за 9 міс.2016 р.), охорони здоров’я – 17 (проти 3 за 9 міс. 2016 р.), земельних відносин – 16 (проти 3 за 9 міс. 2016 р.),  охорони правопорядку – 12 (проти 7 за 9 міс. 2016 р.),  державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 8 (проти 3 за 9 міс. 2016 р.), транспорту і звֹ’язку та сім’ї, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – по 6 (проти 2 і 8 відповідно за 9 міс. 2016 р.). По 2 звернення стосувалися освіти,  діяльності місцевих органів виконавчої влади та екології і природних ресурсів (проти 7, 0 та 1 відповідно за 9 міс. 2016 р.). Питання праці і заробітної плати стосувалося  1 звернення (проти 0 за 9 міс. 2016 р.).

Робота із заявами, скаргами та пропозиціями триває постійно. Результатом її є позитивно вирішено 31 звернення, на 449 надано вмотивовані розяснення, відмовлено у задоволенні відповідно до законодавства  – 2.  Станом на 01.10.2017 року 41 звернення перебуває на розгляді та додатковому контролі до остаточного вирішення. 

У звітному періоді на 120 зменшилася  кількість звернень до органів влади вищого рівня – 234 (проти 354  за 9 міс. 2016 р.). Це склало 44,7% від загальної кількості звернень, що надійшли до міськвиконкому. Практично всі заявники, за винятком окремих,  зверталися до обласного контактного центру. Порушені у зверненнях питання в переважній більшості   стосувалися соціального захисту, що було зумовлено великою кількістю звернень  громадян за прискоренням призначення субсидій на ЖКП, виплатою соціальної допомоги; частина звернень стосувалася житлово-комунальної сфери, окремі – заборони торгівлі м’ясною продукцією після введення карантинних заходів у зв’язку з АЧС.

Аналіз свідчить, що кількість повторних звернень також зменшилася і становить 46 (проти 90 за 9 міс. 2016 р.),  у відсотковому відношенні до загальної кількості звернень  їх кількість складає 8,8%. У цих зверненнях порушувалися питання, що стосувалися знову ж таки соціальної сфери (прискорення призначення субсидій) та комунальних питань, оперативне вирішення яких через значну кількість звернень та недофінансування комунальної сфери не завжди було можливе.

Кількість колективних звернень громадян за 9 місяців  поточного року становить 81 ( проти 99 за 9 міс. 2016 р.). Зазвичай, вони стосувалися питань житлово-комунальної сфери, що порушують мешканці багатоквартирних будинків щодо ремонту покрівель, будинків, систем водопостачання та водовідведення, теплопостачання, облаштування прибудинкових територій, ремонту дорожнього покриття вулиць та ін.

Від  громадян  пільгових категорій у звітному періоді  надійшло 64 звернення ( за 9 міс.2016 р. – 70). Це складає  12,2% від їх загальної кількості. Вони надійшли  від інвалідів І, ІІ та ІІІ групи – 16, від дітей війни – 13, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 13, від членів багатодітних сімей і одиноких матерів – 12, учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 8,  від ветеранів праці – 2.

Необхідно зазначити, що переважна більшість керівників з розумінням і відповідальністю відносяться до роботи зі зверненнями громадян, про що свідчать проведені у 2017 році перевірки додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах та службах виконавчого комітету, підприємствах, установах та організаціях міста.

Окремі випадки перевищення максимальних термінів виконання звернень громадян мали місце у відділі житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету міської ради, ЛК ЖЕУ,  що пов’язано, в основному,  з фінансуванням галузі житлово-комунального господарства.

На щотижневих нарадах у міського голови, у заступників міського голови  керівникам постійно наголошується на необхідності підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, вжиття заходів щодо недопущення випадків порушення термінів, встановлених законодавством; усунення недоліків і причин, які породжують повторні та колективні звернення, звернення до органів влади вищого рівня, недопущення надання необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями.

Сектором звернень громадян та контролю загального відділу здійснюється  постійне нагадування відповідальним виконавцям в усній та письмовій формі щодо  необхідності дотримання термінів виконання звернень громадян та відповідальності за їх порушення. Відповідна інформація щомісяця надається міському голові для прийняття управлінських рішень та розглядається на робочих нарадах у керуючого справами виконавчого комітету міської ради.

У подальшому робота виконавчого комітету міської ради буде спрямована на  виконання вимог чинного законодавства про звернення громадян та перебуватиме на постійному контролі.

 

 

Керуючий справами

виконавчого комітету міської ради                                           М.Ф.Комарова

 

 

 

 

 

 

 

 

Городянина 72725

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Звернення громадян Звіт про роботу зі зверненнями громадян Довідка про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради за 9 місяців 2017 року

НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

Наші ЗМІ

Наші друзі

You are here: Звернення громадян Звіт про роботу зі зверненнями громадян Довідка про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради за 9 місяців 2017 року

Наша адреса: вул. Ярослава Мудрого, 33, м. Лубни, Полтавська обл., Україна, 37500,  e-mail: mvk@lubnyrada.gov.ua