Довідка про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради за 9 місяців 2018 року

Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради проводилась згідно з вимогами Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента від 07.02.2008  №109/2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», рішення виконавчого комітету Лубенської міської ради від 22 лютого 2017 року №25 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради за 2016 рік», розпорядження міського голови  від 30.08.2017 № 280р «Про порядок організації роботи із зверненнями громадян  у виконавчому комітеті Лубенської міської ради».

Питання роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі, здійснюється щомісячний аналіз  та узагальнення питань за зверненнями громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих проблем, які порушують мешканці міста.    Зазначене питання розглядається також щомісяця  на робочих нарадах у керуючого справами  виконавчого комітету міської ради.

 У звітному періоді    2018 року продовжено роботу  на виконання вимог  вищезазначеного Указу Президента України щодо щомісячних засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах та службах виконавчого комітету, особистого звітування керівників управлінь, відділів та служб виконавчого комітету, установ і організацій міста з питань роботи зі зверненнями громадян перед міським головою, проведення «днів контролю» за зверненнями громадян.

         Загальним відділом виконавчого комітету протягом 9 місяців  2018 року проведено перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян у відділі містобудування та архітектури, управлінні з питань комунального майна та земельних відносин, управлінні освіти, архівному секторі  виконавчого комітету міської ради, КПф «Лубниміськсвітло», КП «Шляхрембуд», Лубенському міському центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів, ЛК ЖЕУ, Центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

У відповідності із графіком проводились особисті звітування перед міським головою керівників управлінь, відділів і служб про роботу із розгляду звернень громадян. Протягом  9 місяців   2018 р. заслухано  8 звітів. Звітували керівники управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету міської ради, відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради, управління освіти виконавчого комітету міської ради, архівного сектору виконавчого комітету міської ради, КПф «Лубниміськсвітло», КП «Шляхрембуд», Лубенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України у Полтавській області, управління соціального захисту виконавчого комітету міської ради.   

За 9 місяців  2018 року проведено 8 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, де розглянуто 8 звернень.

Працівники загального відділу постійно співпрацюють з відповідальними за роботу зі зверненнями громадян в управліннях, відділах та службах виконавчого комітету міської ради, надають консультативну та практично-методичну допомогу. Проводиться роз’яснювальна робота з громадянами, які звертаються до виконавчого комітету міської ради, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями.

Відповідно до графіків, затверджених міським головою, проводилися особисті прийоми громадян. Протягом 9 місяців  цього року  міським головою проведено 14 особистих прийомів, під час яких до нього звернулися 210 осіб.

Щодня працювала постійно діюча пряма телефонна лінія в органах місцевого самоврядування, яку проводять секретар міської ради,  заступники міського голови, керуючий справами міськвиконкому, керівники управлінь, відділів, служб міськвиконкому,  територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади. Графіки її проведення оприлюднюються на офіційному веб-сайті Лубенської міської ради та інформаційному стенді у приміщенні виконавчого комітету Лубенської міської ради. Активно використовувався інтернетресурс,  а саме окрема рубрика «Звернення громадян» на офіційному веб-сайті Лубенської міської ради, де оприлюднювалася  відповідна інформація: графік прийому громадян керівництвом виконавчого комітету міської ради, графіки роботи постійно діючих прямих телефонних ліній в органах місцевого самоврядування, щоквартальні підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради. Розміщено також нормативно-правові акти щодо реалізації права громадян на звернення.

З метою якомога ширшого інформування населення про діяльність  місцевих органів влади з питань соціально-економічного розвитку міста на офіційному веб-сайті Лубенської міської ради та у місцевих ЗМІ постійно висвітлювалась інформація щодо вирішення актуальних питань життєдіяльності міста, котрі викликають звернення громадян.

Протягом 9 місяців 2018 р. до міськвиконкому надійшло  в цілому 750 звернень громадян, що більше проти аналогічного періоду 2017 року на 227.  Письмових звернень отримано 570 ( проти 389 за 9 місяців 2017 року).

Із загальної кількості звернень, що надійшли за 9 місяців 2018 року, як завжди питому вагу займають заяви з питань комунального господарства – 379 або 51,8% від загальної кількості звернень. Значну кількість складають також питання  соціального захисту – 150, що становить 20% від загальної кількості звернень. У січні-вересні поточного  року  зменшилася кількість звернень з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку. За 9 місяців 2018 р. таких звернень надійшло 9 проти 12 за аналогічний період 2017р.  

Тематика звернень з житлово-комунальних питань, порушених громадянами,  стосувалася  функціонування системи теплопостачання, водопостачання та водовідведення, ремонту покрівель, будинків,  встановлення лічильників обліку теплової енергії, ремонту дорожнього покриття вулиць та прибудинкових територій   та ін.

За характером порушених питань звернення стосувалися також: житлової політики  - 36 (проти 17 за 9 міс. 2017 року), діяльності органів місцевого самоврядування – 41 (проти 19 за 9 міс. 2017 року), земельних відносин –  29    (проти  16 за 9 міс. 2017 року), охорони здоров’я – 20 (проти 17 за 9 міс. 2017 року),  сім’ї, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 11 (проти 6 за 9 міс. 2017 року), транспорту і зв’язку – 12 (проти 6 за 9 міс. 2017 року), державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 9 (проти 8 за 9 міс. 2017 року), праці і заробітної плати – 10 (проти 1 за 9 міс. 2017 року), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 9 (проти 12 за аналогічний період 2017р.); екології та природних ресурсів - 8  ( проти 2 за 9 міс.2017 року), освіти – 6 (проти 2 за 9 міс. 2017 року).

Робота із заявами, скаргами та пропозиціями триває постійно. Результатом її є позитивно вирішені 62 питання, на 643 звернень надано вмотивовані розяснення, відмовлено у задоволенні – 4. 

У звітному періоді кількість звернень до органів влади вищого рівня: склала 26. Це становить  3,5% від загальної кількості звернень, що надійшли до міськвиконкому. Заявники зверталися до Полтавської обласної державної адміністрації.

Аналіз свідчить, що кількість повторних звернень у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилася – 25 проти 46,  у відсотковому відношенні до загальної кількості звернень  їх кількість складає 3,3% (9 міс. 2018 року). У цих зверненнях порушувалися питання, що стосувалися переважно комунальних питань, оперативне вирішення яких через значну кількість звернень та недофінансування (комунальна сфера) не завжди було можливе, та  соціальної сфери (призначення субсидій).

Кількість колективних звернень громадян за 9 міс.  поточного року залишилась на рівні аналогічного періоду  2017 року – відповідно 79 і 81. Зазвичай, вони стосувалися питань житлово-комунальної сфери, що порушують мешканці багатоквартирних будинків щодо ремонту покрівель, будинків, систем водопостачання та водовідведення, теплопостачання, облаштування прибудинкових територій, ремонту дорожнього покриття вулиць та ін.

Кількість звернень від  громадян  пільгових категорій у звітному періоді  становить 215 проти 64  за 9 міс. 2017 року. Це складає  28,6% від їх загальної кількості. Вони надійшли  від «дітей війни» - 130, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 26, учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 18, від інвалідів І, ІІ та ІІІ групи – 24, від членів багатодітних сімей і одиноких матерів – 15, від ветеранів праці – 2.

За 9 міс. 2018 року  до виконавчого комітету міської ради надійшло 11 електронних звернень. Зареєстровано також 18 електронних петицій, з них станом на 01.10.2018 року 3 петиції  набрали відповідну кількість голосів на  підтримку і розглядаються  відповідно до вимог чинного законодавства; на підтримку 7 петицій  триває збір підписів, 8 петицій не набрали необхідної кількості голосів і розглядаються як колективні звернення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» У переважній більшості петиції стосувалися питань комунальної сфери міста, зокрема: створення велосипедних парковок у місті, будівництва велосипедної доріжки, створення притулку для бродячих тварин, запровадження роздільного збору побутових відходів, створення майданчика для вигулу собак, створення територій безкоштовного публічного  Wi-Fi, облаштування громадських вбиралень у місті.

         На щотижневих нарадах у міського голови, у заступників міського голови  керівникам постійно наголошується на необхідності підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян, вжити заходів щодо недопущення випадків порушення термінів, встановлених законодавством; усунути недоліки і причини, які породжують повторні та колективні звернення, звернення до органів влади вищого рівня, не допускати надання необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями.

Сектором звернень громадян та контролю загального відділу здійснювалося  постійне нагадування відповідальним виконавцям в усній та письмовій формі щодо  необхідності дотримання термінів виконання звернень громадян та відповідальності за їх порушення. Відповідна інформація щомісяця надавалася міському голові для прийняття управлінських рішень та розглядалася на  оперативно-розпорядчих нарадах у керуючого справами виконавчого комітету міської ради.

У подальшому робота виконавчого комітету міської ради буде спрямована на  виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та перебуватиме на постійному контролі.

 

 

 

Міський голова                                                                              О.П.Грицаєнко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Городянина  72725

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Звернення громадян Звіт про роботу зі зверненнями громадян Довідка про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради за 9 місяців 2018 року

НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

Наші ЗМІ

Наші друзі

You are here: Звернення громадян Звіт про роботу зі зверненнями громадян Довідка про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради за 9 місяців 2018 року

Наша адреса: вул. Ярослава Мудрого, 33, м. Лубни, Полтавська обл., Україна, 37500,  e-mail: mvk@lubnyrada.gov.ua