Довідка про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради за перше півріччя 2017

Довідка

про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради за перше півріччя 2017

 

          Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради проводиться згідно вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та відповідного розпорядження міського голови   від 10.11.2008  № 375-р "Про заходи з організації виконання Указу Президента України від 07.02.08 р. № 109/2008", розпорядження міського голови від 27.01.2012 №31-р «Про порядок організації роботи із зверненнями громадян  у виконавчому комітеті міської ради».

Питання роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі, здійснюється щомісячний аналіз  та узагальнення питань за зверненнями громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих проблем, які порушують мешканці міста.   У звітному періоді питання роботи зі зверненнями громадян було розглянуто на засіданні виконавчого комітету Лубенської міської ради 22.02.2017 року, за результатами якого було прийнято відповідне рішення. Зазначене питання розглядається також щомісяця  на робочих нарадах у керуючого справами  виконавчого комітету міської ради.

 У 1 півріччі 2017 року продовжено роботу  на виконання вимог  вищезазначеного Указу Президента України щодо щомісячних засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах та службах виконавчого комітету, особистого звітування керівників управлінь, відділів та служб виконавчого комітету, установ і організацій міста з питань роботи зі зверненнями громадян перед міським головою, проведення «днів контролю» за зверненнями громадян.

          Загальним відділом виконавчого комітету протягом 1 півріччя 2017 року проведено перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян в Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лубенської міської ради, Комунальній Лубенській центральній міській лікарні, ОКВПТГ «Лубнитеплоенерго», управлінні з питань комунального майна та земельних ресурсів виконавчого комітету міської ради, Лубенському міськрайонному центрі зайнятості.

У відповідності із графіком проводились особисті звітування перед міським головою керівників управлінь, відділів і служб про роботу із розгляду звернень громадян. Протягом 1-го півріччя  2017 р. заслухано  6 звітів. Звітували керівники управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради, управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету міської ради, ОКВПТГ «Лубнитеплоенерго», Лубенського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області, управління Державної казначейської служби України у Лубенському районі.

У 1-му півріччі 2017 року проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, де розглянуто 6 звернень.

Працівники загального відділу постійно співпрацюють з відповідальними за роботу зі зверненнями громадян в управліннях, відділах та службах виконавчого комітету міської ради, надають консультативну та практично-методичну допомогу. Проводиться роз’яснювальна робота з громадянами, які звертаються до виконавчого комітету міської ради, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями.

Відповідно до графіків, затверджених міським головою, проводилися особисті прийоми громадян. Протягом 1 півріччя цього року  міським головою проведено  11 особистих прийоми, під час яких до нього звернулися 92 особи.

Щодня працює постійно діюча пряма телефонна лінія в органах місцевого самоврядування, яку проводять секретар міської ради,  заступники міського голови, керуючий справами міськвиконкому, керівники управлінь, відділів, служб міськвиконкому,  територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади. Графіки її проведення постійно оприлюднюються на офіційному веб-сайті Лубенської міської ради та інформаційному стенді у приміщенні виконавчого комітету Лубенської міської ради. Активно використовувався інтернетресурс,  а саме окрема рубрика «Звернення громадян» на офіційному веб-сайті Лубенської міської ради, де оприлюднювалася  відповідна інформація: графік прийому громадян керівництвом виконавчого комітету міської ради, графіки роботи постійно діючих прямих телефонних ліній в органах місцевого самоврядування, щоквартальні підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради. Розміщено також нормативно-правові акти щодо реалізації права громадян на звернення.

З метою якомога ширшого інформування населення про діяльність  місцевих органів влади з питань соціально-економічного розвитку міста на офіційному веб-сайті Лубенської міської ради та у місцевих ЗМІ постійно висвітлювалась інформація щодо вирішення актуальних питань життєдіяльності міста, котрі викликають звернення громадян.

Протягом 1-го півріччя 2017 р. до міськвиконкому надійшло  в цілому 335 звернень громадян, що менше  проти аналогічного періоду 2016 року на 44.  Письмових звернень отримано 243 ( проти 346 у 1 півріччі 2016 року).

Із загальної кількості звернень, що надійшли за 1-ше півріччя  2017 року, питому вагу займають заяви з питань комунального господарства -190  або 56,7% від загальної кількості звернень. Значну кількість складають також питання  соціального захисту – 79, що становить 23,6% від загальної кількості звернень. У січні-червні поточного  року  майже вдвічі зменшилася кількість звернень з питань надання субсидій на житлово-комунальні послуги, що відповідно зумовило зменшення кількості звернень з питань соціального захисту проти аналогічного періоду минулого року з 137 до 79. Зазначене  є результатом значної роботи, проведеної управлінням соціального захисту по призначенню мешканцям міста субсидій на ЖКП  (у місті  їх отримує більше 14 тис.сімей).   

Тематика звернень з житлово-комунальних питань, порушених громадянами,  стосувалася  функціонування системи теплопостачання, водопостачання та водовідведення, ремонту покрівель, будинків,  встановлення лічильників обліку теплової енергії, ремонту дорожнього покриття вулиць та прибудинкових територій   та ін.

За характером порушених питань звернення стосувалися також: охорони здоров’я – 13 (проти 1 у І півріччі 2016 року), житлової політики – 10 (проти 13 у 1 півріччі 2016 року), забезпечення дотримання законності та правопорядку -9 ( проти 5 у І півріччі 2016 року), діяльності органів місцевого самоврядування – 9 (проти 7 у 1 півріччі 2016 року), земельних відносин –  6    (проти  3 у 1 півріччі 2016 року),  транспорту і зв’язку – 5 (проти 0 у 1 півріччі 2016 року), державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 4 (проти 1 у І півріччі 2016 року), сім’ї, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 3 (проти 7 у І півріччі 2016 року), діяльності місцевих органів виконавчої влади – 2 (проти 0 у І півріччі 2016 року), праці і заробітної плати, екології та природних ресурсів, освіти – по 1 (проти 0, 1 та 5 у 1 півріччі 2016 року).

 Робота із заявами, скаргами та пропозиціями триває постійно. Результатом її є позитивно вирішені 24 питання, на 256 звернень надано вмотивовані розяснення, відмовлено у задоволенні – 1. 54 звернення перебувають на розгляді та додатковому контролі до остаточного вирішення. 

У звітному періоді значно зменшилася  кількість звернень до органів влади вищого рівня: 151 проти 229 у 1 півріччі 2016 року. Це склало 45% від загальної кількості звернень, що надійшли до міськвиконкому (у 1 півріччі 2016 року – 60,4%). В основному, заявники зверталися до обласного контактного центру. Порушені у зверненнях питання в переважній більшості    стосувалися соціального захисту, що було зумовлено великою кількістю звернень  громадян за прискоренням призначення субсидій на ЖКП, виплатою соціальної допомоги; частина звернень стосувалася житлово-комунальної сфери, окремі – заборони торгівлі м’ясною продукцією після введення карантинних заходів у зв’язку з АЧС.

Аналіз свідчить, що кількість повторних звернень у порівнянні з аналогічним періодом минулого року також зменшилася (на 20) - відповідно 55 і 35,  у відсотковому відношенні до загальної кількості звернень  їх кількість складає 10,4% (1 півріччя 2017 року) проти 14,5% у 1 півріччі 2016 року. У цих зверненнях порушувалися питання, що стосувалися знову ж таки соціальної сфери (прискорення призначення субсидій) та комунальних питань, оперативне вирішення яких через значну кількість звернень та недофінансування (комунальна сфера) не завжди було можливе.

Кількість колективних звернень громадян у І півріччі  поточного року залишилась на рівні аналогічного періоду  2016 року – відповідно 55 і 56. Зазвичай, вони стосувалися питань житлово-комунальної сфери, що порушують мешканці багатоквартирних будинків щодо ремонту покрівель, будинків, систем водопостачання та водовідведення, теплопостачання, облаштування прибудинкових територій, ремонту дорожнього покриття вулиць та ін.

Кількість звернень від  громадян  пільгових категорій у звітному періоді  становить 42 проти 47 у І півріччі 2016 року. Це складає  12,5% від їх загальної кількості. Вони надійшли  від інвалідів І, ІІ та ІІІ групи – 11, від членів багатодітних сімей і одиноких матерів – 10, учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 7,  ід «дітей війни» - 7,  від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 5, від ветеранів праці – 2.

          На щотижневих нарадах у міського голови, у заступників міського голови  керівникам постійно наголошується на необхідності підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян, вжити заходів щодо недопущення випадків порушення термінів, встановлених законодавством; усунути недоліки і причини, які породжують повторні та колективні звернення, звернення до органів влади вищого рівня, не допускати надання необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями.

Сектором звернень громадян та контролю загального відділу здійснювалося  постійне нагадування відповідальним виконавцям в усній та письмовій формі щодо  необхідності дотримання термінів виконання звернень громадян та відповідальності за їх порушення. Відповідна інформація щомісяця надавалася міському голові для прийняття управлінських рішень та розглядалася на  оперативно-розпорядчих нарадах у керуючого справами виконавчого комітету міської ради.

У подальшому робота виконавчого комітету міської ради буде спрямована на  виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та перебуватиме на постійному контролі.

 

 

 

Керуючий справами

виконавчого комітету                                                    М.Ф.Комарова

 

Зот 72724

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Звернення громадян Звіт про роботу зі зверненнями громадян Довідка про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради за перше півріччя 2017

НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

Наші ЗМІ

Наші друзі

You are here: Звернення громадян Звіт про роботу зі зверненнями громадян Довідка про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лубенської міської ради за перше півріччя 2017

Наша адреса: вул. Ярослава Мудрого, 33, м. Лубни, Полтавська обл., Україна, 37500,  e-mail: mvk@lubnyrada.gov.ua