До уваги громадян, які бажають отримати архівні послуги!
Для отримання архівних довідок, копій, витягів необхідно звернутися в Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Лубенської міської ради (просп. Володимирський, 23, м. Лубни, тел. (05361)74-214) через засоби поштового зв’язку (адреса архівного сектору вул. Ярослава Мудрого, 33, м. Лубни, Полтавська обл., 37500) або електронною поштою
Відповідно до розділу II абзацу другого пункту 1 Порядку виконання архівними установами запитів юридичних та фізичних осіб на підставі архівних документів та оформлення архівних довідок (копій, витягів), затверджений Міністерством юстиції від 02.03.2015 № 295/5, архівний сектор виконавчого комітету Лубенської міської ради виконує запити фізичних осіб за умови зазначення:
- - прізвища, ім’я, по батькові заявника;
- - місця фактичного проживання;
- - поштового індексу національного оператора поштового зв’язку або номера поштового відділення оператора поштового зв’язку;
- - адреси електронної пошти (за наявності);
- - контактного номера телефону;
- - теми запиту;
- - хронологічних рамок запитуваної інформації.
Також відповідно до розділу І пункту 3 вищезазначеного Порядку запит фізичної особи може стосуватися самого(ї) заявника, осіб, що перебувають на його (її) утриманні, під опікою або піклуванням, його (її) померлої (го) дружини (чоловіка), близьких родичів (батьків, дітей, сестер, братів, баби, діда та ін.)
Запити оформлені без дотримання указаних вище вимог, а також надіслані на електронну пошту архівного сектору з ресурсів: mail.ru; rambler.ru; yandex.ru; yandex.ua до розгляду не приймаються.