УВАГА!
Поновлення документів осіб, що знаходяться на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов!!!
Згідно зі статтею 36 Житлового кодексу України, пунктом 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР», затверджених постановою РМ Української РСР і Української РРПС від 11.12.84 №470 (зі змінами) виконавчі комітети місцевих рад, підприємства, установи, організації щороку в період з 1 жовтня по 31 грудня проводять перереєстрацію громадян, котрі перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані. Виявлені зміни вносяться до облікових справ громадян і книгу обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання житлових приміщень. Зміни з питань, що належать до компетенції виконавчого комітету місцевої ради, проводяться після прийняття рішень цими органами.