Сайт працює у тестовому режимі

Офіційний веб-сайт Лубенської міської ради

    Пошук

    Ми на Мапі

    Наші Контакти

    Ми в Facebook

    Ми в YouTube

    Організація прийому громадян та  їх письмових звернень

    (Витяг з рішення виконавчого комітету

    Лубенської міської ради № 47 від 24.02.2016 р.)

     

    7.1. Прийом і реєстрація листів, заяв, скарг громадян здійснюється загальним відділом.

    7.2. Спеціаліст по роботі зі зверненнями  громадян попередньо розглядає звернення громадян, що надійшли та направляє їх для розгляду міському голові, його заступникам згідно з розподілом обов'язків.

    Після розгляду керівниками пропозицій, заяв та скарг громадян, спеціаліст по роботі зі зверненнями  громадян направляє їх згідно з резолюціями до виконання керівникам виконавчих органів міської ради.

    7.3. Пропозиції, заяви, скарги громадян, що надходять до виконавчого комітету, розглядаються щоденно в строки згідно з діючим законодавством.              

    Звернення учасників війни і бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, інвалідів та інших громадян, які мають пільги, розглядає міський голова.

    Контроль за дотриманням строків проходження листів у виконкомі  здійснює спеціаліст по роботі зі зверненнями  громадян загального відділу.

    7.4. Звернення громадян вважаються знятими з контролю, якщо розглянуті всі поставлені в них питання, вжиті необхідні заходи і дані вичерпні відповіді заявникам.

    Листи громадян не вважаються виконаними, якщо у відповідях пові-домляється лише про запропоновані заходи для вирішення поставлених у них питань.

    У попередніх відповідях обов'язково вказується кінцевий термін виконання. У цьому випадку документ залишається на контролі до остаточного вирішення питання.

    Якщо у попередній відповіді виконавцем не визначено конкретний термін остаточної відповіді, то  спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян встановлюється місячний термін з дати відправки попередньої відповіді (крім випадків  встановлення обласною державною адміністрацією конкретних термінів виконання).

    7.5. Прийом громадян у виконавчому комітеті здійснюється  міським головою, його заступниками, керуючим справами виконкому згідно із графіком, затвердженим міським головою, крім вихідних та святкових днів.

    7.6. Попередня співбесіда з громадянами і запис на прийом до міського голови проводиться спеціалістом  по роботі зі зверненнями громадян.

    На звернення кожного відвідувача, який був на прийомі, заповнюється картка встановленого зразка.

    7.7. Спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян надається допомога щодо розгляду порушених питань у випадку, коли громадянин вперше звертається до виконкому міської ради.

    У випадку, коли громадянин звертається до виконкому повторно, з'ясовується, до кого із заступників міського голови або керівників відділів виконкому він вже звертався і яке рішення прийняте, при цьому перевіряються попередні звернення, матеріали з їх розгляду, висновки, довідки, відповіді осіб, які розглядали питання раніше,  і якщо питання не вирішено по суті, проводиться  запис на особистий прийом до міського голови.

    7.8. Спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян забезпечується добірка матеріалів з питань, що розглядатимуться на особистому прийомі у міського голови, для чого він має право запросити від відповідних посадових осіб інформацію стосовно результатів порушених заявником питань.

               7.9. Контроль за виконанням доручень, що надані в час прийому, здійснюється спеціалістом по роботі зі зверненнями громадян.

    7.10. Загальний відділ систематично аналізує роботу по прийому громадян, узагальнює питання, з якими вони звертаються, подає керуючому справами пропозиції  по усуненню недоліків в організації прийому громадян.

    7.11. Спеціаліст по роботі  зі зверненнями громадян  здійснює щоденний контроль за своєчасним і правильним розглядом пропозицій, заяв, скарг громадян і проводить перевірки стану справ щодо їх вирішення у виконавчих органах міської ради, на підприємствах, закладах комунальної власності, надає їм необхідну практичну та методичну допомогу, готує пропозиції по усуненню порушень і недоліків, інформує про результати перевірок керуючого справами виконавчого комітету щомісячно.

    Додати коментар


    Меню

    Перейти на старий сайт