ОФОРМЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО  ЗАПИТУ

1.Запит до  виконавчого комітету Лубенської міської ради може бути поданий:

на поштову адресу: вул.Ярослава Мудрого, 33, м.Лубни, 37500 (на конверті вказувати „Публічна інформація”);

на електронну адресуЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

телефаксом: (05361) 72-725;

за телефоном: (05361) 72-767, 72-725

2.Консультацію щодо оформлення інформаційного запиту можна отримати у загальному відділі та організаційному відділі виконавчого комітету Лубенської міської ради, кімнати 203, 207 (контактні телефони: (05361) 72724, 72-725)

3.Форму інформаційного запиту для його складання можна отримати у кімнатах 203 (2 поверх) та 306 (3 поверх).

4.Додаткова Інформація про роботу з інформаційними запитами розміщена на офіційному веб-сайті Лубенської  міської ради в рубриці «Доступ до публічної інформації».

5.У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації.

6.Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п'яти робочих днів із дня надходження запиту.

 

7.У разі, коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом  48 годин з дня отримання запиту.

8.У разі, коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути подовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.

9. Інформація на запит надається безоплатно.

10.У разі, коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.

11. У задоволенні запиту може бути відмовлено в таких випадках:

11.1.Виконавчий комітет Лубенської міської ради  не володіє і не зобов'язаний відповідно до компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит.

11.2.Інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом.

11.3.Запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 9 цих приміток.

11.4.Не дотримано вимог щодо складання та подання запиту на інформацію, передбачених частиною 5 статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме не зазначено:

прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);

загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);

підпис і дату (за умови подання письмового запиту).

 Форма запиту

 

Меню

Перекладач жестової мови
Ти як?
Ти як? Перекладач жестової мови