Інформаційна довідка  щодо державної підтримки у 2021 році

Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки сільгосптоваровиробників» від 08.02.2017 № 77 (зі змінами), визначено напрями державної підтримки на 2021 рік.

 

Напрями та алгоритми надання підтримки у галузі тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції

 

Механізм і напрями надання підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції визначено постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 107 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції» (у редакції постанови Кабінеті Міністрів України від 12.05.2021 № 517).

1) Дотація за наявні бджолосім’ї  

 Надається на безповоротній основі юридичним особам, фізичним особам-підприємцям та фізичним особам, які є власниками бджолосімей, за наявні в поточному році від 10 до 300 бджолосімей, у розмірі 200 гривень за бджолосім’ю. Максимальний розмір дотації становить 60 000 гривень одному отримувачу.

Крок 1. Підготувати для отримання дотації за бджолосім’ю документи:

  • копію ветеринарно-санітарного паспорта пасіки;
  • копію рішення про державну реєстрацію потужності;
  • копію довідки про відкриття поточного рахунка, видану банком (суб’єкти господарювання);
  • копію довідки або договору про відкриття рахунка в банку (фізичні особи);
  • копію паспорта громадянина України (фізичні особи);
  • копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу доходів і зборів і мають відмітку в паспорті) (фізичні особи);
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма 24-сг) на останню звітну дату на момент подання документів (суб’єкти господарювання, які є юридичними особами);
  • довідка, видана органом місцевого самоврядування, про реєстрацію пасіки із зазначенням кількості наявних бджолосімей на останню звітну дату на момент подання документів (фізичні особи та фізичні особи – підприємці, зокрема сімейні фермерські господарства).  

Крок 2. Подати документи до 01 жовтня поточного року за місцезнаходженням пасіки до виконавчого органу відповідної сільської, селищної, міської ради.

Крок 3. Отримати бюджетні кошти на рахунки відкриті у банку.

Звертаємо увагу: Підставою для внесення органами місцевого самоврядування до відомості на отримання дотації за бджолосім’ї є реєстрація потужності фізичної особи або суб’єкта господарювання, які є власниками бджолосімей, у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.

Для отримання державної реєстрації потужності операторів ринку подається заява до територіальному органу компетентного органу за адресою потужності (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39).

Ветеринарно-санітарний паспорт пасіки видається територіальним органом компетентного органу за місцем проживання власника пасіки або місцезнаходженням пасіки в письмовій або електронній формі (з накладенням кваліфікованого електронного підпису) і є документом, який ідентифікує пасіку та встановлює ветеринарно-санітарний стан бджолиних сімей (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 19.02.2021 № 338, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04 березня 2021 р. за № 280/35902).

Дотація за бджолосім’ї суб’єктам господарювання, які є юридичними особами, нараховується на ту кількість бджолосімей, що зазначена у формі № 24 (річна) та підтверджена ветеринарно-санітарним паспортом пасіки.

Дотації за бджолосім’ї фізичним особам та фізичним особам — підприємцям, зокрема сімейним фермерським господарствам, нараховується на ту кількість бджолосімей, що зазначена у ветеринарно-санітарному паспорті пасіки, обстеження якої було проведено Держпродспоживслужбою у поточному році. 

 

2) Відшкодування вартості закуплених племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів

 Надається юридичним особам та фізичним особам-підприємцям незалежно від організаційно-правової форми та форми власності за закуплені ними вітчизняні або імпортовані племінні тварини, бджоли, сперму та ембріони у розмірі – до 80 % вартості (без податку на додану вартість), але не більше ніж:

  • за племінні телиці, нетелі, корови  – 50 400 грн за голову;
  • за племінні свинки та кнурці– 16 000 грн за голову;
  • за племінні вівцематки, барани, ярки – 17 600 грн за голову;
  • за племінні козематки, цапи, кізочки, цапки – 17 600 грн за голову;
  • за сперму бугаїв/кнурів – 160 грн за дозу (не більше 3-х доз на голову ВРХ та 5 доз на голову свиней), сексована – 480 грн за дозу не більше 1-ї дози на голову;
  • бджоли – бджолопакети – 800 грн, бджоломатки – 160 грн;
  • за ембріони ВРХ  – 800 грн за одну штуку.

Крок 1. Закупити для подальшого відтворення племінних тварин, бджіл, сперму та ембріони у період з 1 жовтня попереднього року до 30 вересня поточного року.

Крок 2. Підготувати для отримання часткового відшкодування вартості племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів документи:

  • заявку;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії відповідних платіжних документів, а також видаткових накладних, рахунків на оплату, ордерів на відправлення сперми, договорів купівлі-продажу худоби;
  • копію акта про передачу (продаж) і закупівлю худоби за договором (крім тварин, бджолопакетів та бджоломаток, що були ввезені в режимі імпорту), засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання;
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма 24-сг) на останню звітну дату на момент подання документів (суб’єкти господарювання, які є юридичними особами);
  • копії племінних свідоцтв (сертифікатів) або сертифікатів племінних (генетичних) ресурсів, засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання;
  • копії карток племінних кнурів (форма № 1-св), засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання, – для часткового відшкодування вартості сперми кнурів;
  • довідку про плідну пересадку ембріонів, видану підприємством (лабораторією) із трансплантації ембріонів, - для часткового відшкодування вартості ембріонів великої рогатої худоби;
  • відомість проведення штучного осіменіння маточного поголів’я, яка складається на підставі даних журналів штучного осіменіння (форми № 3-врх, № 4-св визначені відповідними інструкціями з ведення племінного обліку), засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання, – для часткового відшкодування вартості сперми бугаїв, кнурів;
  • письмове зобов’язання повернути до державного бюджету в місячний строк бюджетні кошти у разі зменшення поголів’я станом на 1 січня двох наступних років – для отримання часткового відшкодування вартості племінних тварин.

Додатково для тих, що були ввезені у режимі імпорту:

  • копію відповідного контракту;
  • копію рахунка-фактури (інвойсу), платіжних документів, сертифікатів;
  • копію митної декларації.

Крок 3. Подати протягом року до 10 жовтня до комісії Мінагрополітики заявку та документи.

Крок 4. Отримати кошти на рахунки, відкриті у банку.

* Часткове відшкодування вартості племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів здійснюється на безповоротній основі один раз на рік.

Звертаємо увагу: у разі зменшення поголів’я закуплених тварин, вартість яких була частково відшкодована, станом на 1 січня двох наступних років одержані бюджетні кошти повертаються до державного бюджету в повному обсязі в установленому законодавством порядку.

У разі вибуття із стада станом на 1 січня двох наступних років окремих закуплених тварин, вартість яких була частково відшкодована, з причин, обумовлених набутими карантинними інфекційними хворобами або набутими з вини власника незаразними хворобами, бюджетні кошти, що були виплачені як відшкодування за їх придбання, повертаються суб’єктом господарювання до державного бюджету.

 

3) Відшкодування будівництва вартості об'єктів 

Надається юридичним особам незалежно від організаційно-правової форми та форми власності і фізичним особам-підприємцям у тому числі сімейним фермерським господарствам у розмірі до 50 % вартості, а сільськогосподарським кооперативам в розмірі до 70 % вартості.

Довідково: об'єкти - тваринницькі ферми і комплекси для утримання (вирощування та розведення) сільськогосподарських тварин, птиці, об’єктів аквакультури (на рибницьких господарствах), доїльні зали, підприємства з переробки сільськогосподарської продукції (у тому числі для виробництва харчових продуктів м’ясних, рибних, молочних) та/або побічних продуктів тваринного походження, що належать до II і III категорій.

Крок 1. Завершити у листопаді-грудні 2020 року та січні-жовтні поточного року етап будівництва та/або реконструкції об’єкта.

Крок 2. Підготувати такі документи:

  • заявку із зазначенням у ній номеру та дати документа, що підтверджує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • засвідчену підписом керівника копію кошторисної частини проектної документації;
  • засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію експлуатаційного дозволу (для часткового відшкодування вартості будівництва та/або реконструкції підприємства з переробки сільськогосподарської продукції).
  • типову форму № ОЗ-1«Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів» (для об’єктів, прийнятих в експлуатацію в поточному році, зокрема обладнання) – для часткового відшкодування вартості будівництва об’єктів;
  • типову форму № ОЗ-2 «Акт приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів» – для часткового відшкодування вартості реконструкції об’єктів.

Важливо! Для отримання часткового відшкодування вартості об’єктів в розмірі до 70 % вартості сільськогосподарські кооперативи додатково  до вище вказаних документів подають копію статуту сільськогосподарського кооперативу, засвідчену підписом керівника  кооперативу, та список його членів, дійсний на дату подання заявки.

Крок 3. Подати до 15 листопада поточного року до комісії Мінагрополітики заявку та документи.

Крок 4. Отримати кошти на рахунки, відкриті у банку.

Звертаємо увагуу разі будівництва та/або реконструкції придбаних об’єктів (черг та/або пускових комплексів) незавершеного будівництва частковому відшкодуванню підлягає лише вартість будівництва та/або реконструкції без урахування вартості об’єкта незавершеного будівництва до початку проведення робіт.

Відшкодовується вартість будівництва та/або реконструкції об’єкта, передбачена проектно-кошторисною документацію та підтверджена вартістю основних фондів згідно з актами приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів (№ ОЗ-1, № ОЗ-2).

* Суб’єкти господарювання подають щороку до 15 січня протягом трьох років після одержання бюджетних коштів Мінагрополітики інформацію про об’єкти, вартість яких була частково відшкодована, за встановленою формою.

 

4) Компенсація вартості об’єктів, профінансованих за рахунок банківських кредитів

Надається тільки тим суб’єктам господарювання, які отримували таку компенсацію у 2018 - 2019 роках у розмірі 25 % обсягу залучених кредитних коштів на період кредитування до 5 років.

Довідково: кредити, залучені для здійснення будівництва та/або реконструкції тваринницьких ферм та комплексів для утримання великої рогатої худоби, свиней, птиці (в тому числі водоплавної та індиків), доїльних залів, підприємств з переробки сільськогосподарської продукції (молока, м’яса) та/або побічних продуктів тваринного походження, що належать до II та III категорій, у тому числі вартості обладнання згідно з проектно-кошторисною документацією.

Крок 1. Залучити починаючи з 2018 року в  уповноваженому банку кредит не більше 500 млн гривень та бути отримувачем компенсації у 2018 ‑ 2019 роках.

Крок 2. Підготувати для подання заявку і оригінали та копії документів:

  • підтвердні документи щодо використання кредитних коштів;
  • згоду щодо надання Мінагрополітики інформації про позичальника, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані.

Крок 3. Подавати щокварталу до 10 числа наступного періоду не пізніше ніж 01 грудня поточного року, а за грудень 2020 року – до 10 липня поточного року, банку з яким укладено кредитний договір, заявку з документами.

Крок 4. Отримати кошти на поточний рахунок.

Обов’язково! Меморандум підписується з уповноваженими банками, відібраними відповідно до Порядку відбору банків, через які здійснюється виплата пенсій, грошової допомоги, виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням та заробітної плати працівникам бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 р. № 1231 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 39, ст. 1762; 2020 р., № 6, ст. 278, № 33, ст. 3004).

Звертаємо увагу:  компенсація вартості об’єктів здійснюється щокварталу.  

У разі відчуження або використання протягом трьох років не за цільовим призначенням об’єктів, у тому числі обладнання згідно з проектно-кошторисною документацією, профінансованих за рахунок банківських кредитів, суб’єкт господарювання повинен повернути одержані бюджетні кошти.

 

5) Відшкодування вартості об'єктів із зберігання та переробки зерна

  Надаватиметься сільськогосподарським товаровиробникам юридичним особам, основною діяльністю яких є постачання сільськогосподарських товарів/послуг, вироблених ними на власних або орендованих основних засобах, причому питома вага вартості сільськогосподарських товарів/послуг становить не менше 75 відсотків вартості всіх товарів, поставлених ними за попередній податковий (звітний) рік, новоутвореним сільськогосподарським товаровиробникам, які провадять господарську діяльність менш як 12 календарних місяців, за результатами кожного окремого звітного періоду на безповоротній основі в розмірі до 50 % вартості.

Довідково: об’єкти із зберігання та переробки зерна – зернофуражні сховища, елеватори, механізовані зерносклади, зерноочисні та зерноочисно-сушильні пункти, підприємства із виробництва кормових сумішей.

Крок 1. Завершити у листопаді-грудні 2020 року та січні-жовтні поточного року етап будівництва та/або реконструкції об’єкта.

Крок 2. Подати до 15 жовтня Мінагрополітики повідомлення про намір отримати часткове відшкодування вартості об'єктів із зберігання та переробки зерна.

Крок 3. Підготувати такі документи:

  • заявку із зазначенням у ній номера та дати документа, що підтверджує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • засвідчену підписом керівника копію кошторисної частини проектної документації;
  • типову форму № ОЗ-1«Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів» (для об’єктів, прийнятих в експлуатацію в поточному році, зокрема обладнання) – для часткового відшкодування вартості будівництва об’єктів із зберігання та переробки зерна;
  • типову форму № ОЗ-2 «Акт приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів» – для часткового відшкодування вартості реконструкції об’єктів із зберігання та переробки зерна;
  • довідку, чинну на дату подання заявки, про набуття (підтвердження) статусу платника єдиного податку четвертої групи, видану місцевим контролюючим органом, та розрахунок питомої вартості поставлених сільськогосподарських товарів/послуг, вироблених ним на власних або орендованих основних засобах, який становить не менше 75 відсотків вартості всіх товарів/послуг, поставлених  ним за попередній податковий (звітний) рік, завірений контролюючим органом за місцем основного податкового обліку сільськогосподарського товаровиробника.

Крок 4. Подати до 15 листопада поточного року до комісії Мінагрополітики заявку та документи.

Крок 5. Отримати кошти на рахунки, відкриті у банку.

Звертаємо увагуу разі будівництва та/або реконструкції придбаних об’єктів незавершеного будівництва із зберігання та переробки зерна частковому відшкодуванню підлягає лише вартість будівництва та/або реконструкції без урахування вартості об’єкта незавершеного будівництва до початку проведення робіт.

Відшкодовується вартість будівництва та/або реконструкції об’єкта, передбачена проектно-кошторисною документацію та підтверджена вартістю основних фондів згідно з актами приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів (№ ОЗ-1, № ОЗ-2).

* Сільськогосподарські товаровиробники подають щороку до 15 січня протягом трьох років після одержання бюджетних коштів Мінагрополітики інформацію про об’єкти із зберігання та переробки зерна, вартість яких була частково відшкодована, за встановленою формою.

 

6) Дотація за утримання кіз та овець

Надається юридичним особам незалежно від організаційно-правової форми та форми власності та фізичним особам - підприємцям, зокрема сімейним фермерським господарствам, які є власниками кіз та овець, за кожну наявну станом на 1 січня 2021 року ідентифіковану та зареєстровану в установленому порядку кізочку, козематку, ярку, вівцематку в розмірі 1000 гривень за одну голову.

Крок 1. Підготувати для отримання дотації за утримання кіз та овець  документи:

  • заявку;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва, кількість сільськогосподарських тварин і забезпеченість їх кормами (форма № 24 (річна)) станом на 1 січня (суб’єкти господарювання, які є юридичними особами);
  • копії реєстраційних свідоцтв овець/кіз, виданих у встановленому порядку, а у разі утримання 10 і більше голів - виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин.

Крок 2. Подати документи до 01 липня поточного року до структурних підрозділів облдержадміністрацій, що забезпечують виконання функцій з питань агропромислового розвитку.

Крок 3. Отримати бюджетні кошти на рахунки відкриті у банку.

Звертаємо увагу: для нарахування дотації за утримання кіз та овець суб’єктам господарювання, які є юридичними особами та власниками кіз та овець, дотація нараховується на ту кількість поголів’я, що зазначене у формі № 24 (річна) та підтверджене Адміністратором Єдиного державного реєстру тварин. 

Для нарахування дотації за утримання кіз та овець суб’єктам господарювання, які є фізичними особами-підприємцями, зокрема сімейними фермерськими господарствами, та власниками кіз та овець, дотація нараховується на ту кількість поголів’я, що зазначене у Єдиному державному реєстрі тварин станом на 1 січня поточного року. 

У разі зменшення поголів’я кіз та овець на 1 січня наступного року порівняно з поголів’ям, на яке було отримано дотацію за утримання кіз та овець, бюджетні кошти, отримані суб’єктами господарювання, які є власниками кіз та овець, повертаються до державного бюджету в повному обсязі.

 

7) Дотація за приріст поголів’я корів 

Надається суб’єктам господарювання, які є юридичними особами і власниками корів, за кожну наявну прирощену корову власного відтворення, на яку збільшено основне стадо станом на 1 липня поточного року порівняно з наявним поголів'ям корів станом на 1 січня поточного року в розмірі 30 000  гривень за одну голову.

Крок 1. Підготувати для отримання дотації за приріст поголів’я корів документи:

  • заявку;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва, кількість сільськогосподарських тварин і забезпеченість їх кормами (форма № 24 (річна)) станом на 1 січня;
  • копію звіту про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма 24-сг (місячна)) за січень-червень поточного року;
  • виданий в установленому порядку витяг з Єдиного державного реєстру тварин про загальну кількість наявних ідентифікованих та зареєстрованих в установленому порядку корів, у тому числі корів, що народжені у господарстві суб’єкта господарювання, який є юридичною особою і власником корів, станом на 1 січня та 1 липня поточного року.

Крок 2. Подати документи до 01 вересня поточного року до структурних підрозділів облдержадміністрацій, що забезпечують виконання функцій з питань агропромислового розвитку.

Крок 3. Отримати бюджетні кошти на рахунки відкриті у банку.

Звертаємо увагу: дотація за приріст корів суб’єктам господарювання, які є юридичними особами та власниками корів, нараховується на різницю між кількістю наявних  станом на 1 липня поточного року корів та кількістю, що утримувалась станом на 1 січня корів, факт народження яких у господарстві власника підтверджено витягом з Єдиного державного реєстру тварин, за умови не зменшення загальної кількості основного стада.

У разі зменшення поголів’я прирощених власного відтворення корів на які було отримано дотацію за приріст корів станом на 1 січня двох наступних років одержані бюджетні кошти повертаються суб’єктом господарювання, який є юридичною особою та власником корів, до державного бюджету в повному обсязі в установленому законодавством порядку.

У разі вибуття із стада станом на 1 січня двох наступних років окремих прирощених корів, на які було отримано дотацію за приріст корів, з причин, обумовлених набутими карантинними інфекційними хворобами або набутими з вини власника незаразними хворобами, бюджетні кошти, що були виплачені як дотація за приріст корів, повертаються суб’єктом господарювання, який є юридичною особою та власником корів, до державного бюджету.

* Суб’єкти господарювання подають щороку до 15 січня протягом двох років після одержання бюджетних коштів структурним підрозділам інформацію про наявне поголів’я корів станом на 1 січня поточного року, зокрема прирощеного поголів’я корів власного відтворення на яке було отримано дотацію за приріст корів.

Інформація для фермерських господарств! Фермерські господарства мають право на вибір отримати або дотацію за приріст корів або спеціальну бюджетну дотацію за утримання корів усіх напрямів продуктивності за рахунок коштів бюджетної програми (2801580) «Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників» за напрямом «Фінансова підтримка розвитку фермерських господарств». Ті фермерські господарства, які подадуть заявку для отримання спеціальної бюджетної дотації за утримання корів усіх напрямів продуктивності на умовах Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств (Постанова КМУ від 07.02.2018 № 106), не можуть претендувати на отримання дотації за приріст корів на умовах цього

 

 

Напрями та алгоритми надання підтримки у галузі садівництва, виноградарства та хмелярства

 

Механізм і напрями надання підтримки розвитку садівництва, виноградарства та хмелярства визначено постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2005 № 587 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства» (із змінами від 10.03.2021 №185)

Форми заявок та відповідних документів для нарахування та виплати підтримки розвитку садівництва, виноградарства та хмелярства затверджені наказом Мінекономіки від 24.03.2021 № 622.

1. Суб’єктам господарювання, які закладають плодово-ягідні насадження, виноградники та хмільники, бюджетні кошти надаються на безповоротній основі в межах бюджетних призначень, передбачених у державному бюджеті на поточний рік, для компенсації витрат (без урахування податку на додану вартість), здійснених у період з 1 жовтня попереднього року по 30 вересня поточного року на:

1) придбання садивного матеріалу плодово-ягідних культур, винограду та хмелю (далі - садивний матеріал), - у розмірі до 80 відсотків здійснених витрат (після проведення ними садіння або ремонту насаджень);

2) проведення робіт та придбання матеріалів для спорудження шпалер і встановлення систем краплинного зрошення (далі - роботи), - у розмірі до 50 відсотків здійснених витрат (після завершення монтажних робіт);

3) закупівлю техніки, механізмів та обладнання (зокрема іноземного виробництва, які не виробляються в Україні) для проведення технологічних операцій у виноградарстві, садівництві і хмелярстві (далі -  техніка, механізми та обладнання) згідно із затвердженим Мінагрополітики переліком такої техніки, механізмів та обладнання, - у розмірі до 30 відсотків їх вартості.

Компенсація витрат за садивний матеріал не може перевищувати нормативи, у межах яких проводиться часткове відшкодування їх вартості, затверджені Мінагрополітики.

Суб’єкти господарювання подають до 15 жовтня обласним комісіям такі документи:

1) для отримання компенсації витрат на садивний матеріал і роботи:

заявку на отримання бюджетних коштів;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

письмове зобов’язання щодо повернення до державного бюджету в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії документів, що посвідчують право власності та/або користування земельною ділянкою;

засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію проектної документації на створення виноградників столових сортів, плодово-ягідних насаджень і хмільників та копію затвердженої Мінагрополітики проектної документації на створення виноградників технічних сортів;

акт інвентаризації насаджень за формою, затвердженою Мінагрополітики;

акт про фактичний обсяг виконаних робіт і витрат за формою, затвердженою Мінагрополітики;

реєстри витрат на садивний матеріал і роботи разом із завіреними копіями первинних бухгалтерських документів, що підтверджують такі витрати та облік їх на балансі, зокрема документів про здійснення оплати товарів і послуг;

засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії таких сертифікатів на садивний матеріал (у разі садіння (ремонту) насаджень): для садивного матеріалу вітчизняного виробництва -  сертифіката, що засвідчує сортові якості садивного матеріалу, та сертифіката, що засвідчує товарні якості садивного матеріалу; для ввезеного на митну територію України садивного матеріалу - фітосанітарного сертифіката та сертифіката країни-експортера;

фотоматеріали з підтвердженням садіння (ремонту) насаджень, спорудження шпалери та встановлення систем краплинного зрошення;

2) для отримання компенсації витрат на техніку, механізми та обладнання:

заявку на отримання бюджетних коштів;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

письмове зобов’язання щодо повернення до державного бюджету в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

акт приймання-передачі техніки, механізмів та обладнання;

засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію свідоцтва про реєстрацію техніки та/або механізмів (якщо вони підлягають обов’язковій державній або відомчій реєстрації);

засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії первинних бухгалтерських документів, що підтверджують відповідні витрати та облік на балансі техніки, механізмів та обладнання, зокрема документів про здійснення оплати за них;

акт інвентаризації насаджень.

2. Суб’єктам господарювання -  виробникам плодів, ягід, винограду та хмелю, які провадять сільськогосподарську діяльність з обробки, переробки та/або консервації плодів, ягід, винограду та хмелю, бюджетні кошти надаються на безповоротній основі в межах бюджетних призначень, передбачених у державному бюджеті на поточний рік, для компенсації до 50 відсотків вартості (без урахування податку на додану вартість):

1) нового будівництва та реконструкції холодильників для зберігання плодів, ягід, столових сортів винограду та хмелю власного виробництва, цехів первинної переробки винограду, плодів та ягід власного виробництва, об’єктів із заморожування плодово-ягідної продукції (далі - об’єкти);

 

Для отримання компенсації вартості об’єктів суб’єкти господарювання подають до 15 жовтня комісії Мінагрополітики такі документи:

заявку на отримання бюджетних коштів;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

письмове зобов’язання щодо повернення до державного бюджету в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

відомості, що підтверджують прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;

типову форму № ОЗ-1 “Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів” - для компенсації вартості нового будівництва об’єктів;

типову форму № ОЗ-2 “Акт приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів” - для компенсації вартості реконструкції об’єктів;

засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію кошторисної та технологічної частин проектної документації;

акт інвентаризації насаджень.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до Мінагрополітики та зареєстровані в системі електронного документообігу до 15 жовтня включно.

Документи, подані не в повному обсязі, повертаються Мінагрополітики суб’єкту господарювання в десятиденний строк.

Документи, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Для розрахунку компенсації вартості реконструйованого об’єкта не включається балансова вартість об’єкта на початок реконструкції.

Компенсації підлягає вартість основних фондів, підтверджена актами приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів та/або приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів (№ ОЗ-1, ОЗ-2), які передбачені проектно-кошторисною документацією.

2) придбання ліній товарної обробки плодів та ягід, автоматизованих ліній з висушування плодів, ягід та хмелю власного виробництва, ліній з переробки плодів, ягід та технічних сортів винограду власного виробництва на соки, пюре, виноматеріали (далі - лінії) після завершення пусконалагоджувальних робіт.

Компенсації підлягає вартість об’єктів, введених в експлуатацію з 1 жовтня попереднього року по 30 вересня поточного року, та/або вартість ліній, придбаних у той самий період.

 

Для отримання компенсації вартості ліній суб’єкти господарювання подають до 15 жовтня комісії Мінагрополітики такі документи:

заявку на отримання бюджетних коштів;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

письмове зобов’язання щодо повернення до державного бюджету в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

акт про завершення монтажу та готовність до експлуатації лінії;

засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії первинних бухгалтерських документів, що підтверджують вартість та облік на балансі ліній, зокрема документів про здійснення оплати їх вартості;

акт інвентаризації насаджень.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до Мінагрополітики та зареєстровані в системі електронного документообігу до 15 жовтня включно.

Документи, подані не в повному обсязі, повертаються Мінагрополітики суб’єкту господарювання в десятиденний строк.

Документи, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Одноразово у 2021 році суб’єкти господарювання можуть отримати компенсацію за період з 2019 по 2020 роки 

Саджанці, шпалера, краплинне зрошення

Нове будівництво та реконструкція холодильників, цехів первинної переробки, об’єктів із заморожування

Придбання ліній товарної обробки плодів та ягід, автоматизованих ліній з висушування плодів, ягід та хмелю, ліній з переробки власно вирощених плодів, ягід та технічних сортів винограду, техніки та обладнання для проведення технологічних операцій

Розмір компенсації витрат

саджанці – до 80 % здійснених витрат, але не більше ніж встановлені нормативи,

решта напрямів використання – до 50 % здійснених витрат

Кому видаватимуться кошти?

юридичним особам,

фізичним особам-підприємцям

Які документи необхідно зібрати?

заявку;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

 письмове зобов’язання щодо повернення до державного бюджету в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання; засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії документів, що посвідчують право власності та/або користування земельною ділянкою;

засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію проектної документації на створення виноградників столових сортів, плодово-ягідних насаджень і хмільників та копію затвердженої Мінекономіки проектної документації на створення виноградників технічних сортів;

акт інвентаризації насаджень за формою, затвердженою Мінекономіки;

акт про фактичний обсяг виконаних робіт і витрат за формою, затвердженою Мінекономіки;

реєстри витрат на садивний матеріал і роботи разом із завіреними копіями первинних бухгалтерських документів, що підтверджують такі витрати та облік їх на балансі, зокрема документів про здійснення оплати товарів і послуг;

засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії таких сертифікатів на садивний матеріал (у разі садіння (ремонту) насаджень): для садивного матеріалу вітчизняного виробництва — сертифіката, що засвідчує сортові якості садивного матеріалу, та сертифіката, що засвідчує товарні якості садивного матеріалу; для ввезеного на митну територію України садивного матеріалу – фітосанітарного сертифіката та сертифіката країни-експортера;

фотоматеріали з підтвердженням садіння (ремонту) насаджень, спорудження шпалери та встановлення систем краплинного зрошення.

заявку;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

письмове зобов’язання щодо повернення до державного бюджету в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

відомості, що підтверджують прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;

типову форму № ОЗ-1 “Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів” — для компенсації вартості нового будівництва об’єктів;

типову форму № ОЗ-2 “Акт приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів” — для компенсації вартості реконструкції об’єктів; засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію кошторисної та технологічної частин проектної документації;

акт інвентаризації насаджень.

заявку;

 довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

письмове зобов’язання щодо повернення до державного бюджету в місячний строк бюджетних коштів у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

акт про завершення монтажу та готовність до експлуатації лінії; засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання копії первинних бухгалтерських документів, що підтверджують вартість та облік на балансі ліній, зокрема документів про здійснення оплати їх вартості;

акт інвентаризації насаджень.

За період з 2019 по 2020 роки суб’єктам господарювання не нараховується компенсація, якщо відповідні насадження не обліковуються на їх балансі на дату подання документів.

За період з 2019 по 2020 роки суб’єктам господарювання не нараховується компенсація, якщо придбані у цей період лінії на момент подання документів до комісії Мінекономіки не обліковуються на їх балансі.

У разі коли суб’єкт господарювання отримував у період з 2019 по 2020 роки компенсації, доплата здійснюється в межах встановленого для кожного напряму розміру державної підтримки з відрахуванням вже сплачених сум компенсації

Коли і куди необхідно звернутися та подати документи?

Подати документи одноразово до 1 травня або 15 жовтня 2021 року обласним комісіям

Подати документи одноразово подають до Мінекономіки.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до Мінекономіки та зареєстровані в системі електронного документообігу. до 1 травня або 15 жовтня 2021 р. включно.

Коли і куди надійдуть кошти?

Після 20 травня або 15 листопада 2021 року на поточний рахунок, відкритий у банку

Звертаємо увагу: Часткова компенсація витрат садивного матеріалу здійснюється після проведення ними садіння або ремонту насаджень, а за спорудження шпалери і встановлення систем краплинного зрошення після повного завершення монтажних робіт. 

Бюджетні кошти не надаються суб’єктам господарювання, яких визнано банкрутами або порушено щодо них справу про банкрутство, які перебувають у процесі реорганізації чи ліквідації або мають прострочену більш як півроку заборгованості за податками та зборами, що контролюються контролюючими органами.

Сума бюджетних коштів, що надається протягом одного бюджетного року суб’єкту господарювання та пов’язаним із ним особам за даними напрямами державної підтримки не більше ніж 10 тисяч розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року.

Документи, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Якщо ще залишились запитання звертайтесь до контактної особи, відповідальної за даний напрям державної підтримки, - Пустовіта Володимира Михайловича (e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., тел.: (044) 200 47 73)

Урядова програма здешевлення сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва у 2021 році

Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва (постанова Кабінету Міністрів України від 01.03.2017 №130).

Про затвердження форм для отримання часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 18 квітня 2017 року № 228).

 

Кому видаватимуться кошти?

Одержувачами бюджетних коштів є юридичні особи та фізичні особи - підприємці, основною діяльністю яких є постачання сільськогосподарських товарів (за визначенням, наведеним у пункті 2.15 статті 2 Закону України “Про державну підтримку сільського господарства України”), вироблених ними на власних або орендованих основних засобах, за умови, що питома вага вартості таких сільськогосподарських товарів становить не менше 75 відсотків вартості всіх товарів, поставлених такими юридичними та фізичними особами протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно, а новоутворених сільськогосподарських товаровиробників, які провадять господарську діяльність менш як 12 календарних місяців, - за результатами кожного окремого звітного періоду.

Розмір компенсації

25 відсотків вартості (без урахування податку на додану вартість) за придбані техніку та обладнання, які на момент здійснення через уповноважений банк оплати на їх придбання були включені до переліку, розміщеного на офіційному веб-сайті Мінекономіки.

Які є обмеження у отриманні компенсації?

10 тисяч розмірів мінімальної заробітної плати протягом бюджетного року, встановленої на 1 січня відповідного року, на одного виробника сільськогосподарської продукції (у т. ч. пов’язаних із ним осіб).

На що надається підтримка?

Бюджетні кошти спрямовуються на забезпечення сільськогосподарських товаровиробників вітчизняною технікою та обладнанням для агропромислового комплексу шляхом здійснення часткової компенсації вартості техніки та обладнання, що закуплені у вітчизняних виробників та/або їх дилерів.

Які є вимоги до учасників?

не мати порушених справ про банкрутство, не бути банкрутами, не перебувати на стадії ліквідації;

не мати на перше число місяця, в якому буде прийматись рішення щодо здійснення виплат, простроченої більше ніж 6-ть місяців заборгованість з платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС.

Які дії необхідно зробити, щоб отримати часткову компенсацію?

Ознайомитись із Переліком техніки та обладнання

Визначитись із необхідною технікою та обладнанням заводу-виробника або його постачальника, що входить до вказаного Переліку.

Здійснити оплату за техніку чи обладнання через уповноважений банк.

Подати до уповноваженого банку, через який здійснено оплату техніки та обладнання, заявки та підтвердні документи щодо їх придбання, а саме:

копію платіжного доручення або іншого платіжного документа, що підтверджує оплату;

акт приймання-передачі техніки та обладнання;

свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та/або машини (якщо техніка підлягає обов’язковій державній або відомчій реєстрації).

Форма заявки для отримання часткової компенсації визначається Мінекономіки.

Уповноважені банки формують реєстр сільськогосподарських товаровиробників, які придбали техніку та обладнання, і щомісяця до 10 числа подають його в електронному та паперовому вигляді до Мінекономіки.

Форма реєстру визначається Мінекономіки.

Мінекономіки на підставі поданих уповноваженими банками реєстрів:

щомісяця формує перелік сільськогосподарських товаровиробників на отримання часткової компенсації та надсилає його ДПС з метою проведення перевірки відповідності сільськогосподарських товаровиробників критеріям, зазначеним у пункті 3, та вимогам абзацу восьмого пункту 10 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва;

виключає на підставі інформації від ДПС, отриманої протягом п’яти календарних днів, з переліку сільськогосподарських товаровиробників, які не відповідають зазначеним критеріям і формує перелік сільськогосподарських товаровиробників в розрізі уповноважених банків та розміщує його на офіційному веб-сайті Мінекономіки;

затверджує щомісяця до 25 числа (у грудні до 20 числа) розподіл коштів між уповноваженими банками в межах бюджетних асигнувань пропорційно визначеній потребі в частковій компенсації та формує зведений реєстр сільськогосподарських товаровиробників на отримання часткової компенсації.

Мінекономіки перераховує бюджетні кошти з рахунка, відкритого в Казначействі, уповноваженим банкам.

Уповноважені банки протягом трьох банківських днів з дати отримання бюджетних коштів від Мінекономіки перераховують їх на поточні рахунки сільськогосподарських товаровиробників згідно із зазначеними у реєстрах сумами та протягом п’яти робочих днів повідомляють про це Мінекономіки.

Додаткові питання можна поставити за е-мейлами:

 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Урядова програма підтримки суб’єктів господарювання АПК
шляхом здешевлення кредитів у 2021 році

ПОРЯДОК використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів (постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2015 №300).

Кому видаватимуться кошти?

суб’єктам господарювання АПК юридичним особам незалежно від організаційно-правової форми та форми власності та фізичним особам – підприємцям

Розмір компенсації

1,5 облікової ставки Національного банку, що діє на дату нарахування відсотків, але не вище розмірів, передбачених кредитними договорами, зменшених на 5 відсоткових пунктів.

Які є обмеження у компенсації?

15 млн грн – на суб’єкта (у т. ч. пов’язаних із ним осіб), які провадять діяльність у галузях тваринництва та використали кредитні кошти для покриття витрат, пов’язаних із провадженням діяльності у галузі тваринництва.

5 млн грн – на суб’єкта (у т. ч. пов’язаних із ним осіб) для інших позичальників.

На що надається підтримка?

Компенсація відсоткових ставок за кредитами:

·         короткостроковими кредитами, залученими для поповнення обігових коштів;

·         середньостроковими кредитами, залученими для поповнення обігових коштів, придбання основних засобів сільськогосподарського виробництва, здійснення витрат, пов’язаних з будівництвом і реконструкцією виробничих об’єктів сільськогосподарського призначення, а також з переробкою сільськогосподарської продукції;

·         довгостроковими кредитами, залученими для придбання основних засобів сільськогосподарського виробництва, обладнання для виробництва та переробки сільськогосподарської продукції, будівництва та реконструкції виробничих об’єктів (у тому числі сховищ для зберігання зерна, овочів та фруктів).

Які вимоги є до учасників?

не мати порушених справ про банкрутство, не бути банкрутами, не перебувати на стадії ліквідації;

не мати на перше число місяця, в якому буде прийматися рішення щодо здійснення виплат, простроченої більше ніж 6-ть місяців заборгованості з платежів, контроль за справленням яких покладено на органи ДПС;

не подавати документи на компенсацію за укладеними кредитними договорами, відсотки за користування якими здешевлюються за рахунок коштів, передбачених для інших державних та регіональних програм.

Які дії необхідно зробити, щоб отримувати компенсацію відсотків?

залучити кредити (поновлювальні та не поновлювальні) в уповноваженому банку;

використати кредитні кошти за цільовим призначенням; 

сплачувати відсотки за користування кредитами.

За який період підлягають відшкодуванню відсотки за рахунок коштів поточного бюджетного року?

Нараховані та сплачені відсотки за користування кредитами за січень - жовтень поточного року та листопад-грудень минулого року.

Коли і куди необхідно звернутися та подати документи?

Щороку до 1 листопада подати уповноваженим банкам (де залучено кредит) заявку на отримання компенсації.

Коли і куди надійдуть кошти?

Щомісячно, виходячи із суми фактично сплачених відсотків за користування кредитами та у межах виділених асигнувань, на рахунок відкритий в уповноваженому банку.

Додаткові питання можна поставити за е-мейлом: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Урядова програма підтримки розвитку фермерських господарств 2021

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 року № 106 (зі змінами 384) "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств"

 

Фінансова підтримка надається: 

фермерському господарству, яке має чистий дохід (виручку) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20 000 000 гривень, у власності та/або користуванні якого перебувають землі сільськогосподарського призначення;

зареєстрованому в поточному році фермерському господарству, у власності та/або користуванні якого перебувають землі сільськогосподарського призначення, незалежно від обсягу чистого доходу (виручки).

Підтримка надається через уповноважений банк, що підписав з Мінагрополітики Меморандум про загальні засади співробітництва

Фінансова підтримка надається одержувачам за такими напрямами:

Часткова компенсація витрат фермерським господарствам, пов’язаних з наданими сільськогосподарськими дорадчими послугами (крім новостворених)

(у розмірі 90 відсотків вартості, але не більше ніж 10 000 гривень).

Фінансова підтримка новостворених фермерських господарств для отримання сільськогосподарських дорадчих послуг

(надається один раз у розмірі, що не перевищує 36 000 гривень, за умови попередньо укладеного до кінця поточного бюджетного періоду договору та на підставі акта/актів виконаних робіт).

Бюджетна субсидія на одиницю оброблюваних угідь (1 гектар) - новоствореним фермерським господарствам

(Фермерські господарства протягом перших трьох років після створення (реєстрації в ЄДР) можуть отримати бюджетну субсидію на одиницю оброблюваних угідь (1 га). Субсидія надаватиметься один раз на рік виключно для провадження сільськогосподарської діяльності в розмірі 5 000 грн на 1 га, але не більше 100 000 грн.)

Спеціальна бюджетна дотація за утримання корів усіх напрямів продуктивності

(надається на безповоротній основі одержувачам, у власності яких перебуває від п’яти корів, ідентифікованих та зареєстрованих відповідно до законодавства за кожну наявну станом на 1 липня поточного року корову в розмірі 5 000 гривень, але не більше 250 000 грн)

Бюджетна субсидія на (1 гектар) новоствореним фермерським господарствам (у перші три роки після його створення для провадження сільськогосподарської діяльності)

Через Український державний фонд підтримки фермерських господарств у розмірі 5 000 гривень на 1 гектар але не більше 100 000 гривень на одне фермерське господарство

Крок 1. Для отримання субсидії новоствореним фермерським господарствам слід особисто подати до регіональних відділень Укрдержфонду заявку й такі підтвердні документи:

  • копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копію договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи відповідно до статті 8-1 Закону України “Про фермерське господарство”);
  • копію фінансового документа, що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік (для фермерського господарства), а фермерські господарства, які зареєстровані в поточному році, - копію фінансового звіту або податкову декларацію платника податку за останній звітний період;
  • одну із таких відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності та/або користування земельною ділянкою, актуальну на дату подання заявки:
  • стосовно земель фермерського господарства як юридичної особи - для земельних ділянок, що перебувають у власності та/або користуванні фермерського господарства, або земельних ділянок, які перебувають у користуванні голови фермерського господарства, наданих йому із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства;
  • стосовно земель фермерського господарства, створеного без набуття статусу юридичної особи відповідно до статті 8-1 Закону України “Про фермерське господарство”, для земельних ділянок, які перебувають у власності та/або користуванні членів фермерського господарства.
  • Подаються оригінали або належним чином засвідчені копії документів в електронній та паперовій формі.

Граничний строк подання документів до регіональних відділень Укрдержфонду для отримання бюджетної субсидії - 30 жовтня поточного року.

Крок 2.  отримати кошти на рахунок в уповноваженому банку.

Часткова компенсація витрат фермерським господарствам, пов’язаних з наданими сільськогосподарськими дорадчими послугами (крім новостворених) за напрямами зоотехнія, ветеринарія, агрономія, оподаткування в сільському господарстві, бухгалтерський облік в сільському господарстві, управлінський облік, органічне виробництво, залучення фінансово-кредитних ресурсів, впровадження систем безпечності під час виробництва харчових продуктів і кормів для тварин, екологічне управління та зовнішньоекономічна діяльність надається у розмірі 90 відсотків вартості, але не більше ніж 10 000 гривень

Крок 1. Для отримання часткової компенсації одержувач подає уповноваженому банку заявку та такі документи:

копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копію договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи відповідно до статті 8-1 Закону України “Про фермерське господарство”), дійсну на дату подання заявки;

копію фінансового документа, що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік;

копію сертифіката на право надання дорадчих послуг, виданого сільськогосподарській дорадчій службі, яка зареєстрована відповідно до Закону України “Про сільськогосподарську дорадчу діяльність” та з якою укладено договір;

копію договору про надання дорадчих послуг;

копію акта про надання дорадчої послуги;

копію платіжного доручення про оплату послуг згідно з договором.

Граничний строк подання документів для отримання часткової компенсації - 15 листопада поточного року.

Крок 2.  Отримати кошти на рахунок в уповноваженому банку.

Фінансова підтримка новостворених фермерських господарств для отримання сільськогосподарських дорадчих послуг за напрямами зоотехнія, ветеринарія, агрономія, оподаткування в сільському господарстві, бухгалтерський облік в сільському господарстві, управлінський облік, органічне виробництво, екологічне управління, залучення фінансово-кредитних ресурсів та диверсифікація сільськогосподарської діяльності надається один раз у розмірі, що не перевищує 36 000 гривень, за умови попередньо укладеного до кінця поточного бюджетного періоду договору та на підставі акта/актів виконаних робіт.

Крок 1. Укласти Договір з сільськогосподарською дорадчою службою або сільськогосподарським дорадником/експертом-дорадником, зареєстрованим у встановленому законодавством порядку суб’єктом підприємницької діяльності.

Крок 2. Подати уповноваженому банку заявку та такі документи:

копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копію договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи, актуальну на дату подання заявки;

копію фінансового документа, що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік, а фермерські господарства, які зареєстровані в поточному році, - копію фінансового звіту або податкову декларацію платника податку за останній звітний період;

копію сертифіката на право надання дорадчих послуг, виданого сільськогосподарській дорадчій службі, або кваліфікаційного свідоцтва сільськогосподарського дорадника/експерта-дорадника, які зареєстровані відповідно до Закону України “Про сільськогосподарську дорадчу діяльність” та з якими укладено договір;

копію договору про надання сільськогосподарських дорадчих послуг;

акт/акти виконаних робіт.

Граничний строк подання документів для отримання фінансової підтримки - 15 листопада поточного року.

Крок 3.  Отримати кошти на рахунок в уповноваженому банку.

Спеціальна бюджетна дотація за утримання корів усіх напрямів продуктивності надається на безповоротній основі одержувачам, у власності яких перебуває від п’яти корів, ідентифікованих та зареєстрованих відповідно до законодавства

за кожну наявну станом на 1 липня поточного року корову 

в розмірі 5 000 гривень, але не більше 250 000

Крок 1. Подати  до структурного підрозділу облдержадміністрації заявку із зазначенням кількості корів (станом на 1 липня поточного року) та такі документи:

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копію договору (декларації) про створення сімейного фермерського господарства (для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи відповідно до статті 8-1 Закону України “Про фермерське господарство”), дійсну на дату подання заявки;

копію фінансового документа, що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік, а фермерські господарства, які зареєстровані в поточному році, - копію фінансового звіту або податкову декларацію платника податку за останній звітний період.

Граничний строк подання документів для отримання дотації за утримання корів - 31 серпня поточного року.

Крок 2. отримати кошти на рахунок в уповноваженому банку.

*** Дотація за утримання корів надається одержувачам, які не отримували протягом поточного бюджетного періоду дотацію за приріст поголів’я корів відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 107 .

«Надання кредитів фермерським господарствам» - здійснюється через Український державний фонд підтримки фермерських господарств

Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання підтримки фермерським господарствам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1102, встановлено надання фінансової підтримки через Укрдержфонд на поворотній основі у сумі, що не перевищує 500 тис. гривень, строком до п'яти років із забезпеченням виконання зобов'язання щодо повернення бюджетних коштів. https://udf.gov.ua/

Меню

Перекладач жестової мови
Ти як?
Ти як? Перекладач жестової мови