Переваги подання звітності в електронному вигляді  та отримання електронних довірчих послуг   

Переваги подання звітності в електронному вигляді та отримання електронних довірчих послуг  

Воєнний стан в Україні зумовлює розвиток та впровадження у практику електронного документообігу. Як показує практика, електронне звітування – це найбільш зручний та сучасний формат спілкування з контролюючими органами. Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато переваг як для платників податків, так і для податкової служби, зокрема платники податків отримують:

  • економію робочого часу, а також власних коштів на придбання бланків звітних документів (немає необхідності відвідувати податкову інспекцію, купувати бланки звітності);
  • звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання;
  • уникнення витрачання часу у чергах при поданні звітності, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до податкового органу;
  • гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;
  • суттєве скорочення термінів проведення перевірки щодо правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ та забезпечення своєчасного їх відшкодування платнику податку;
  • оперативне оновлення форматів подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв'язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при введенні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів); 
  • інформацію щодо стану розрахунків стосовно сплати податків та заборгованості перед бюджетом;
  • підтвердження доставки звітності (податковий орган висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв'язку);
  • конфіденційність інформації;
  • оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.

Платник податків стає користувачем електронного кабінету (http://cabinet.tax.gov.ua) та набуває право подавати звітність в електронній формі і вести листування засобами електронного зв'язку в електронній формі після проходження в електронному кабінеті електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису або тих сервісів ідентифікації, використання яких дозволяється методологом електронного кабінету.

     Слід зазначити, що Електронний кабінет платника є безкоштовним і зручним для звітування сервісом.

     Лубенська державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Полтавській області рекомендує всім платникам податків отримати електронні довірчі послуги та інформує про режим роботи та розміщення відокремлених пунктів реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача ЕДП ДПС.

   Безкоштовно Отримати електронний цифровий підпис можна в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). Сьогодні таких центрів в Полтавській області 2:

-          м. Полтава, вул. Європейська, 155, зал №1, кім.№1, тел.: (0532) 59-41-05

Реєстрація  користувачів:  пн - чт з 8:00 до 17:00;  пт  з 8:00 до 15:45

обідня перерва: з 12:00 до 12:45.   

 

-          м. Кременчук, вул. Троїцька, 76,  кім.№102 (секція 2), тел.: (0536) 74-20-26 

Реєстрація користувачів:   пн - чт   з 8:00 до 17:00;   пт  з 8:00 до 15:45     

обідня перерва: з 12:00 до 12:45.

 
   
   

     До уваги платників! Якщо ви являєтеся клієнтом одного із банків, зареєстрованих на території України, можна скористатися їх послугами надання електронного цифрового підпису.

     Кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП Державної податкової служби України (www.ca.tax.gov.ua).

    Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – КНЕДП ДПС) можна отримати на вебсайті  КНЕДП ДПС (https://ca.tax.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
     Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» вебсайту КНЕДП ДПС (https://ca.tax.gov.ua/Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація».

     Термін дії кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить не більше 2 (двох) років з моменту їх формування. Після закінчення цього терміну, для накладення ЕЦП на документи, необхідно здійснити повторне отримання послуг.

     Варто зазначити, що переваги  подання звітності онлайн вже оцінили більшість платників податків Лубенської ДПІ. Відповідно аналізу оперативних статистичних показників подачі звітності в електронному вигляді встановлено, що станом на 01.03.2023 до Лубенської ДПІ подано 8913 податкових декларацій, з яких 8772 – засобами телекомунікаційного зв’язку, або 98,42% (з них 3983 (або 97,26%) юридичними особами та 4789 (або 99,4%) фізичними особами).

     Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України  https://t.me/tax_gov_ua

     Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX».

Лубенська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області

Меню

Перекладач жестової мови
Ти як?
Ти як? Перекладач жестової мови