Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.

У період з 26 червня по 30 червня 2023 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що належать до компетенції податкових органів звернулось 1072 платники податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканці Лубенської територіальної громади та іншої території України.

Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 62 фізичні особи, з них 9 громадян з інших регіонів України. Видано 18 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з інших регіонів України не було.

Також, протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 24 платники єдиного податку, 7 реєстраторів розрахункових операцій, 1 книгу обліку розрахункових операцій та 14 реєстраційних книжок.

Скасовано 3 реєстратори розрахункових операцій. Опрацьовано 12 заяв платників єдиного податку на перереєстрацію та внесення змін, видано 32 витяги з реєстру платників єдиного податку, в т.ч. 1 витяг платнику з міста Каховки.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 54 відомості.

Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 39 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 1 юридичну особу, 28 фізичних осіб – підприємців та 10 громадян.

Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента. Протягом тижня погоджено 4 довідки-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, відмовлено 1 платнику.

Фахівці центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й мешканцям з інших регіонів України.

Начальник Лубенської ДПІ бере участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради, та є членом виконавчого комітету Лубенської міської ради.

28 червня Олександр Коломієць взяв участь у засіданні виконавчого комітету Лубенської міської ради під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якому було розглянуто 32 питання.

Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області

Меню

Перекладач жестової мови
Ти як?
Ти як? Перекладач жестової мови