Сервісне обслуговування платників – пріоритет роботи Лубенської ДПІ

Сервісне обслуговування платників – пріоритет роботи Лубенської ДПІ

Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

За січень - серпень 2023 року Центр обслуговування платників Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області (далі ЦОП) відвідало 30406  платників  податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

Персоналом ЦОП Лубенської ДПІ в звітному періоді надано 4727 адміністративних послуг, з яких 553 послуги платникам інших регіонів.

Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 2341 фізична особа, в тому числі 382 громадянина з інших регіонів. Надано 698 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 38 довідок/відомостей громадянам іншого регіону.  

Також, за 8 місяців 2023 року фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 411 платників єдиного податку, надали 753 витяги з реєстру платників  єдиного податку, з них 126 витягів платникам іншого регіону, зареєстрували 271 реєстратор розрахункових операцій, 59 книг обліку розрахункових операцій та 131 розрахункову книжку. Опрацьовано 471 заяву платників  єдиного податку на перереєстрацію та внесення змін. Скасовано 72 реєстратори розрахункових операцій.

Підтверджено статус податкового резидента України 22 фізичним особам, в тому числі 2 фізичним особам з міста Каховка.

Крім цього за звітний період сформовано та видано 32 витяги з реєстру платників податку на додану вартість, в тому числі 5 платникам з міста Каховка.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за 8 місяців було опрацьовано 1295 відомостей, з них 104 по місту Каховка.

На постійній основі питання забезпечення повноти обліку об’єктів оподаткування та об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням.

Окрім надання адміністративних послуг, в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, окремих питань щодо кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування та користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях, застосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій.

Працівниками ДПІ за січень - серпень 2023 року було залучено 2754 платника податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 341 юридичну особу, 2121 фізичну особу – підприємців та 292 громадянина.

Також видавали довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймали вхідну кореспонденцію, проводили роботу по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджували довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску.

До послуг платників - комп’ютера, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Лубенська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області

Меню

Перекладач жестової мови
Ти як?
Ти як? Перекладач жестової мови