Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.
В період з 18 вересня по 22 вересня 2023 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань ,що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 719 платників податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та іншої території України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 68 фізичних осіб, з них 10 громадян з інших регіонів України. Видано 12 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 2 громадянам з інших регіонів.
Також, протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 26 платників єдиного податку, 13 реєстраторів розрахункових операцій. Зареєстровано 2 книги реєстраційних операцій, 11 РК. Видано 1 витяг платника податку на додану вартість та 36 витягів з реєстру платників єдиного податку, відмовлено 7 громадянам в реєстрації платниками єдиного податку, по причині наявності податкового боргу.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 54 відомості.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 37 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 4 юридичні особи, 30 фізичних осіб – підприємців та 3 громадянина.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
За тиждень з метою погодження довідки - розрахунку, щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернувся 1 платник. Видано 2 довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи ( про сплату або про відсутність податкових зобов’язань).
На постійній основі проводиться робота в центрі обслуговування платників податків щодо роз’яснення Закону України № 3219 – IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Фахівці центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й мешканцям з інших регіонів України.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області