Лубенська ДПІ: від понеділка до суботи

Лубенська ДПІ: від понеділка до суботи

Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.

В період з 16 по 20 жовтня 2023 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 650 платників податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та іншої території України.

Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 66 фізичних осіб, з них 3 громадянина з інших регіонів України. Видано 19 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.

Протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 12 платників єдиного податку, 9 реєстраторів розрахункових операцій, 1 розрахункову книжку. Видано  35 витягів з реєстру платників єдиного податку, 1 з них платникам іншого регіону та 1 витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв по 12 платниках. Скасовано 3 реєстратори розрахункових операцій.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 34 відомості.

Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 92 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 9 юридичних осіб, 79 фізичних осіб– підприємців та 4 громадян.

 На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції,   взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.

За тиждень для погодження довідки - розрахунку, щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернулися 3 платника.

В Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу  України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.

Начальник Лубенської ДПІ на постійній основі приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради.

16 жовтня 2023 року Олександр Коломієць прийняв участь у виробничій нараді під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якій розглядалися питання життєдіяльності Лубенської територіальної громади.

Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області

Меню

Перекладач жестової мови
Ти як?
Ти як? Перекладач жестової мови