Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.
В період з 16 по 20 жовтня 2023 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 650 платників податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та іншої території України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 66 фізичних осіб, з них 3 громадянина з інших регіонів України. Видано 19 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.
Протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 12 платників єдиного податку, 9 реєстраторів розрахункових операцій, 1 розрахункову книжку. Видано 35 витягів з реєстру платників єдиного податку, 1 з них платникам іншого регіону та 1 витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв по 12 платниках. Скасовано 3 реєстратори розрахункових операцій.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 34 відомості.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 92 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 9 юридичних осіб, 79 фізичних осіб– підприємців та 4 громадян.
На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції, взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
За тиждень для погодження довідки - розрахунку, щодо сплати єдиного внеску для установ банків звернулися 3 платника.
В Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині впровадження нових змін щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.
Начальник Лубенської ДПІ на постійній основі приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради.
16 жовтня 2023 року Олександр Коломієць прийняв участь у виробничій нараді під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якій розглядалися питання життєдіяльності Лубенської територіальної громади.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області