Громадське опитування: міграційникам важлива думка громадян

Громадське опитування: міграційникам важлива думка громадян

    Для міграційної служби Полтавщини важливо отримувати від громадян зворотній зв’язок щодо якості адміністративних послуг, які надаються. Тож нагадаємо, кожен відвідувач може взяти участь у громадському

опитуванні та висловити свою думку щодо якості обслуговування у конкретному територіальному підрозділі.

   Для цього потрібно лише відсканувати спеціальний QR-код, який спрямовує особу на офіційний сайт ДМС, у електронний сервіс «Громадське опитування» та залишити свій відгук. Наразі індивідуальні QR-коди розроблено для всіх територіальних підрозділів міграційної служби та розміщені на спеціальних інформаційних листівках у загальнодоступних місцях.

   До відома. З початку року в електронному сервісі «Громадське опитування щодо якості послуг, які надаються ДМС» залишили відгук понад вісімсот відвідувачів, які отримували послуги у підрозділах УДМС у Полтавській області, жоден залишений відгук та пропозиції не залишилися поза увагою.

   Дякуємо всім учасникам опитувань за небайдужість та висловлену позицію – вони допомагають зробити надання адміністративних послуг ДМС більш якісними та комфортними.

   Виникли питання - звертайтеся на номер телефону «гарячої лінії» (0532) 60-89-69 або у соціальній мережі Facebook УДМС у Полтавській області за посиланням:https://www.facebook.com/udmspl

                                                                                УДМС у Полтавській області

Меню

Перекладач жестової мови
Ти як?
Ти як? Перекладач жестової мови