Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту Детальний план території за межами с.Засулля Лубенського району Полтавської області, земельна ділянка з кадастровим номером 5322886600:03:002:0093

Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту містобудівної документації «Детальний план території за межами с.Засулля Лубенського району Полтавської області, земельна ділянка з кадастровим номером 5322886600:03:002:0093»

 

 Посилання на графічні матеріали

Відповідно до статті 10 ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку», з метою визначення обсягу досліджень, методів екологічної оцінки, рівня деталізації інформації, яка включається до звіту про стратегічну екологічну оцінку (далі – СЕО), та необхідності здійснення СЕО замовник подає заяву про визначення обсягу СЕО до місцевих органів управління. Визначення обсягу СЕО, дозволяє сфокусувати звіт на важливих питаннях охорони довкілля, у тому числі для здоров’я населення, для громадськості та зацікавлених сторін.

Враховуючи вище вказане, надаємо на розгляд заяву про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту містобудівної документації «Детальний план території за межами с.Засулля Лубенського району Полтавської області, земельна ділянка з кадастровим номером 5322886600:03:002:0093».

1) Замовник.

Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області.

Адреса: 37500, Полтавська область, м.Лубни, вул. Ярослава Мудрого,33.

Виконавець – ФОП Дронь М.С.

2) Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування.

Детальний план території за межами с.Засулля Лубенського району Полтавської області, земельна ділянка з кадастровим номером 5322886600:03:002:0093 на виконання вимог договору за №012-23-ДПТ розробляється ФОП Дронь М.С. на замовлення виконавчого комітету Лубенської міської ради.

Містобудівним проєктом «Детальний план території за межами с.Засулля Лубенського району Полтавської області, земельна ділянка з кадастровим номером 5322886600:03:002:0093» вирішуються основні принципові питання планування території земельної ділянки для будівництва та обслуговування підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості (індустріальний парк).

Основними завданнями створення індустріального парку є:

- організація сучасних виробничих потужностей на основі інноваційних та конкурентоспроможних технологій;

- створення нових робочих місць та, відповідно, скорочення рівня безробіття;

- забезпечення умов зростання добробуту й купівельної спроможності населення;

- створення сприятливих умов для розвитку малого і середнього підприємництва;

- забезпечення стабільних умов інвестиційної діяльності на період створення, облаштування та функціонування індустріального парку;

- розвиток інженерно-транспортної та логістичної інфраструктури;

- підвищення експортного потенціалу місцевих підприємств;

- зростання надходжень до бюджетів усіх рівнів.

Детальний план території є містобудівною документацією з планування території на місцевому рівні, що визначає планувальну організацію та розвиток території.

Детальним планом території уточняється планувальна структура і функціональне призначення земельної ділянки, визначаються орієнтовні параметри забудови та планувальні обмеження земельної ділянки, на якій планується розміщення індустріального парку.

Загальна доступність матеріалів детального плану території забезпечується шляхом їх розміщення на веб-сайті відповідної міської ради та  в друкованих засобах масової інформації, а також у загальнодоступному місці в приміщенні органу виконавчої влади, крім частини, що належить до інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства України.

При розробці детального плану території враховуються: інформація земельного  кадастру; документи, які посвідчують право користування земельними ділянками.

 

3) Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів).

Обсяг СЕО визначається переліком основних екологічних проблем, наявних на території, щодо якої здійснюється проєктування.

На території детального планування передбачено створення індустріального парку.

Розмір земельної ділянки – 13,0429 га.

Кадастровий номер 5322886600:03:002:0093.

Цільове призначення: 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.

Детальним планом території передбачається наступне зонування земельної ділянки, яка проєктується:

- виробнича зона;

- зона транспортно-складської забудови;

- зона офісів керуючих компаній, учасників та інших суб’єктів індустріального парку, фінансові установи, об’єкти маркетингу та реклами;

- зона інженерно-транспортної  інфраструктури та обслуговування;

- зона об’єктів громадського обслуговування та торгівлі.

Виробнича зона призначена для розміщення наступних підприємств:

- лісопилка;

- комбікормовий завод;

- сміттєперевантажувальна станція;

- міні-ТЕЦ;

- підприємство з виготовлення гумових технічних виробів;

- підприємство з виробництва кольорових металів;

- завод із переробки кукурудзи;

- логістичний комплекс.

Перелік об’єктів, які формуються на території індустріального парку, може змінюватися на подальших стадіях проєктування з урахуванням економічних викликів та потреб, проте з вимогою щодо забезпечення санітарно-гігієнічних та екологічних вимог, встановленим класами небезпеки об’єктів (згідно Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України №173 від 19.06.1996).

Інженерні комунікації та транспортна інфраструктура:

а) джерело електропостачання – проєктна комплексна трансформаторна підстанція;

б) джерела водопостачання, система водовідведення – розміщення чотирьох трубчастих колодязів та септиків на кожному підприємстві окремо;

в) джерело газопостачання – розміщення ГРП.

г) транспортна інфраструктура – поруч з земельною ділянкою проходить автомобільна дорога міжнародного значення М-03 (Київ — Харків —Довжанський).

Екологічна ситуація в межах зони огляду навколо території проєктування протягом останніх років залишається стабільною, випадків екстримально-високого рівня забруднення складових довкілля, підтоплення, зсувів, просідань поверхні території, хімічних викидів – дані відсутні.

В межах ДПТ об’єкти природно-заповідного фонду відсутні. Матеріали курортологічних ресурсів і медичного зонування для курортних районів – відсутні.

Розміщення нових будівель та споруд на території проєктування потребує влаштування нових транспортних шляхів в межах ділянки проєктування для забезпечення технологічних та протипожежних вимог.

Цінні зелені насадження в межах території проєктування відсутні. Проєктними рішеннями пропонується визначити території для озеленення загального користування (трав’яний газон, кущі, дерева) в межах території проєктування та поза іі межами з влаштуванням шумозахисного озелененого бар’єру.

У проєкті передбачаються наступні заходи з благоустрою території:

- облаштування твердого покриття та проїздів;

- організація виїзду з території проєктування на виконання протипожежних вимог;

- влаштування тимчасових паркувальних майданчиків для відвідувачів,  персоналу;

- з урахуванням вертикального планування, планується розмістити пішохідні доріжки по території проєктування.

Основний перелік елементів благоустрою на території пішохідних комунікацій має включати: тверді види покриття, елементи сполучень поверхонь, озеленення, лаки, урни та контейнери для побутових відходів, освітлювальне обладнання.

4) Ймовірні наслідки:

Ймовірні наслідки діяльності – в проєкті детального плану території враховано вимоги Конституції України; Земельного Кодексу України; Закону України «Про енергозбереження»; Закону України «Про основи містобудування»; Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; ДБН Б.1.1-14:2021 Державні будівельні норми України. «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні»; ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій»; ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»; Правила охорони електричних мереж, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №209 від 04.03.1997; ДСТУ Б Б.1.1-17:2013 «Умовні позначення графічних документів містобудівної документації»; ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів» тощо.

а) Для довкілля, у тому числі для населення.

Ймовірні види впливу на навколишнє середовище:

- забруднення атмосферного повітря викидами від основних та допоміжних технологічних процесів новостворених підприємств;

- забруднення атмосфери викидами від транспортних засобів;

- утворення та відведення стічних вод;

- утворення промислових та побутових відходів;

- акустичний вплив;

- можливе видобування артезіанської води;

- вилучення площ земель під виробничі об’єкти;

- вплив при виконанні підготовчих та будівельних робіт.

 

б) Для територій з природоохоронним статусом.

Об’єкти та території природно-заповідного фонду на території проєктування відсутні, отже вплив не передбачається.

 

в) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

Транскордонний плив відсутній.

 

5) Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі, якщо документ державного планування не буде затверджено.

Передбачено розглянути два альтернативних варіанти, одним з яких є відмова від запланованої діяльності, так званий «нульовий варіант» без впровадження проєктних рішень.

При цьому розглядається вплив на довкілля та прогноз його змін (наскільки вони можуть бути оцінені на базі наявної екологічної інформації та сучасного рівня наукових знань) без реалізації документу державного планування.

 

6) Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.

Перевірка матеріалів Детального плану території, розділу «Заходи з охорони навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів», на відповідність діючим нормативно-правовим документам у цій галузі. Обсяг досліджень передбачається відповідно до ст.11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

Обсяг досліджень про необхідність здійснення процедури СЕО передбачається відповідно до ст.11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

Для розробки СЕО передбачається використовувати наступну інформацію: доповіді про стан довкілля, статистичну інформацію, дані моніторингу стану довкілля, оцінку впливу на довкілля планової діяльності та об’єкту, які можуть мати значний вплив на довкілля (в разі наявності).

 

7) Заходи, які передбачаються розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

З метою дотримання стану навколишнього середовища на належному рівні, який вимагають чинні нормативні акти, документацією передбачається ряд планувальних та інженерних заходів до яких відносяться:

1. Заходи, що впливають на всі компоненти середовища і в цілому покращують санітарно-гігієнічні умови:

- проведення забудови згідно нормативних вимог з наміченою містобудівною документацією та функціональним зонуванням;

- інженерна підготовка території та вертикальне планування, благоустрій, озеленення, влаштування твердого покриття проїздів;

- застосування сучасного технологічного обладнання

2. Заходи, що поліпшують стан повітряного басейну:

- озеленення та впорядкування зелених насаджень.

- влаштування зелених насаджень спеціального загального користування (трав’яний газон, клумби) в межах ділянки проєктування та поза її межами в місцях, де це можливо.

3. Заходи, що покращують стан підземного водного басейну:

- запроєктування мережі водопроводу;

- санітарне очищення — облаштування майданчиків контейнерів для збирання відходів.

Проєктними рішеннями детального плану забудови території земельної ділянки за межами с.Засулля не передбачається організація планової діяльності, яка б спричинила негативні наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров’я, флори, фауни та біорізноманіття, грунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об’єктів тощо.

У випадку виявлення при проведенні робіт археологічних об’єктів необхідно зупинити роботи та повідомити про це органи охорони пам’ятників.

Зважаючи на державну політику в галузі енергозбереження, забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів, при будівництві об`єктів доцільно максимально повно використовувати сучасні високоефективні екоенергозберігаючі технології та матеріали, зокрема огороджуючі конструкції з мінімальним коефіцієнтом теплопровідності, сучасні альтернативні джерела енергії, інженерне обладнання з високим коефіцієнтом корисної дії, тощо.

8) Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку.

Звіт про стратегічну екологічну оцінку має відповідати вимогам ч. 2 ст. 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» у разі необхідності проведення повномасштабної процедури СЕО.

9) Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції та строки їх подання.

Пропозиції надаються особисто або через уповноваженого представника у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові, місця проживання, особистого підпису; від юридичних осіб – із зазначенням їх найменування, місця знаходження, посади і особистого підпису керівника до виконавчого комітету Лубенської міської ради за адресою: 37500, м.Лубни, вул.Ярослава Мудрого,33 або на електронну пошту e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   протягом 15 днів з дня оприлюднення повідомлення на офіційному сайті Полтавської міської ради https://lubnyrada.gov.ua/.

Додатки:

  • Проєктний план до детального плану території на 1 арк. в 1 прим.;

Лубенський міський голова                                                           Олександр Грицаєнко

Меню

Перекладач жестової мови
Ти як?
Ти як? Перекладач жестової мови