Рішенням позачергової сесії Лубенської міської ради від 30 травня 2024 року затверджено Програму фінансової підтримки громадських організацій осіб з інвалідністю та ветеранів Лубенської територіальної громади, діяльність яких має соціальну спрямованість на 2025-2027 роки.
Для отримання бюджетних коштів громадські організації подають до 31 січня 2025 року відповідне звернення на ім’я Лубенського міського голови (у довільній формі). До звернення додаються:
1. Копія статуту громадського об’єднання, засвідчена заявником. У разі, якщо заявником є місцевий осередок всеукраїнського громадського об’єднання (осередок, відділення тощо), який діє на підставі статуту (положення) всеукраїнського громадського об’єднання, ним подається копія статуту (положення) всеукраїнського громадського об’єднання, засвідчена всеукраїнським громадським об’єднанням.
2. Копія свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання.
3. Копія рішення про присвоєння громадському об’єднанню ознаки неприбутковості.
4. Звіт про діяльність громадського об’єднання за рік, який передує року подання заяви, підписаний керівником (додаток 1).
5. Розрахунки та обгрунтування потреби у бюджетних коштах і напрями використання бюджетних коштів, затверджені зборами громадського об’єднання (заявника), підписані керівником громадського об’єднання (заявника). У разі, якщо заявник подає потребу у бюджетних коштах на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг приміщення громадського об’єднання, – додатково необхідно подати копію діючого договору оренди приміщення (нерухомості) заявником.
6. Календарний план заходів, які громадське об’єднання планує провести у році надання фінансової підтримки, підписаний керівником (додаток 2).
Документи приймаються до 31.01.2025 року за адресою: м.Лубни, вул. Ярослава Мудрого,33, каб. 305, 311
Довідки за телефонами (05361)7 14 14, 095 676 09 06