Відповідно до рішення Лубенської міської ради від 19.12.2024р. «Про проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій зі збирання та перевезення побутових відходів на території Лубенської територіальної громади» та рішення виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області від 24 вересня 2025 року № 251 «Про затвердження протоколу засідання конкурсної комісії з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Лубенської територіальної громади (сільські населені пункти) по лотах №№1-8» оголошується повторно конкурс на надання послуг з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій зі збирання та перевезення побутових відходів на території Лубенської територіальної громади (сільські населені пункти) по лотам 1,2,3,4,6,7,8), який відбудеться 28 жовтня 2025 року о 14.00. год. (м. Лубни вул. Ярослава Мудрого, 33, зал засідань).
Конкурсна пропозиція подається особисто або надсилається поштою конкурсній комісії на адресу організатора конкурсу 37500, м. Лубни, Полтавська обл., Площа академіка Олексія Бекетова, 19, каб. 15, тел. (05361)74-801. Кінцевий термін подання пропозиції: - (до 09.00 год. 27.10.2025).
Конкурсна документація
з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів
на території Лубенської територіальної громади
(сільські населені пункти) по лотах №№ 1,2,3,4,6,7,8
- Найменування та місце знаходження організатора конкурсу:
Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області (м. Лубни, Полтавська обл., вул. Ярослава Мудрого, 33).
2. Рішення організатора конкурсу про проведення конкурсу:
рішення Лубенської міської ради від 07.09.2012 року «Про визначення послуги з вивезення твердих побутових відходів як окремої комунальної послуги, право на яку виборюється на конкурсних засадах»;
рішення Лубенської міської ради від 19.12.2024 р. «Про проведення конкурсу з визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій зі збирання та перевезення побутових відходів на території Лубенської територіальної громади».
- Місце, дата і час проведення конкурсу, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), посада, контактний телефон та адреса електронної пошти посадової особи організатора конкурсу, уповноваженої здійснювати комунікацію з учасниками:
37500, Полтавська обл., м. Лубни, вул. Ярослава Мудрого, 33, зал засідань міської ради, 28 жовтня 2025 року о 14ºº год.
Максимова Олена Олегівна - секретар конкурсної комісії, головний спеціаліст відділу благоустрою Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради, тел. (05361) 74-801, електронна адреса
- Очікуваний (прогнозний) економічно обґрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення побутових відходів.
Тариф на послугу з управління побутовими відходами, що сформований на основі тарифів на перевезення та видалення побутових відходів:
на один кубічний метр – 260,85 грн.,
затверджений рішенням виконавчого комітету Лубенської міської ради від 27.08.2025 року № 220.
Розрахунок здійснювався з урахуванням рішення виконавчого комітету Лубенської міської ради від 26.07.2023 року № 151 «Про затвердження норм надання послуг з поводження з твердими побутовими відходами на території Лубенської територіальної громади».
- Основні вимоги до учасників конкурсу з урахуванням кваліфікаційних вимог, визначених у критеріях відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам (далі кваліфікаційні вимоги):
Кваліфікаційні вимоги |
Критерії відповідності |
||||||
Основні кваліфікаційні вимоги |
|||||||
1. Наявність транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів |
|
||||||
2. Підтримання належного санітарного стану транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення побутових відходів |
|
||||||
3. Зберігання транспортних засобів спеціального призначення для перевезення побутових відходів |
|
||||||
4. Щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту |
|
||||||
5. Щоденний медичний огляд водіїв |
|
||||||
Додаткові кваліфікаційні вимоги |
|||||||
6. Вартість надання послуг на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Лубенської територіальної громади |
1)розрахунки економічно обґрунтованих планових витрат для формування тарифу на послуги із збирання та перевезення побутових відходів в гривнях за 1м3 2) перевага надається учасникові, що пропонує найменшу вартість надання послуг |
||||||
7. Досвід роботи з надання послуг із збирання та перевезення побутових відходів |
Перевага надається учасників, що має досвід роботи із збирання та перевезення побутових відходів понад три роки |
||||||
8. Наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів |
|
||||||
9. Відповідність встановленому організатором конкурсу мінімального рівня екологічних норм транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів |
|
||||||
10. Рік випуску транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, встановлений організатором конкурсу як мінімальний граничний |
|
||||||
11.Наявність контейнерів певного виду для збирання побутових відходів у кількості, що визначена організатором конкурсу як мінімальна |
|
||||||
12.Підтримання належного санітарного стану контейнерів для збирання побутових відходів |
|
||||||
13.Готовність учасника конкурсу до брендування визначеного організатором конкурсу логотипами спеціального одягу персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу |
учасник конкурсу згоден на брендування визначеного організатором конкурсу логотипами спеціального одягу виробничого персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу, що підтверджується довідкою про готовність учасника конкурсу до брендування логотипами спеціального одягу виробничого персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу |
6. Орієнтовна дата початку здійснення операцій із збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів.
Після підписання договору між організатором конкурсу та суб'єктом господарювання на здійснення операцій зі збирання та перевезення побутових відходів.
7. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, які подаються учасниками конкурсу:
1. Конкурсна пропозиція подається особисто чи надсилається засобами поштового зв’язку конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, або подається в електронній формі на адресу електронної пошти організатора конкурсу чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем.
2. Конкурсна пропозиція друкується та підписується учасником або особою, уповноваженою на право підпису від імені учасника, повноваження цієї особи зазначаються у письмовому дорученні, що входить до складу конкурсної пропозиції. На всіх сторінках пропозиції мають міститись відбитки печатки (за її наявності) учасника та підпису уповноваженої особи. Всі сторінки пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, позначаються ініціалами особи, що підписує пропозицію.
3. Конкурсна пропозиція повинна бути прошита, мати нумерацію сторінок та реєстр наданих документів.
4. Всі документи, що стосуються конкурсної пропозиції, готуються українською мовою.
5. Конкурсні пропозиції, що надійшли після закінчення строку їх подання, передбаченого конкурсною документацією, повертаються учасникам конкурсу без розгляду.
6. Конкурсні пропозиції реєструються організатором конкурсу протягом одного робочого дня з дати їх отримання в журналі обліку конкурсних пропозицій, про що повідомляється, на прохання учасника конкурсу, на їх адреси електронної пошти із зазначенням дати та порядкового номера реєстрації їх пропозицій.
7. Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни (доповнення) до закінчення строку подання конкурсних пропозицій шляхом подання організатору відповідної заяви у письмовій чи електронній формі.
8.У разі відкликання конкурсної пропозиції учасник конкурсу подає заяву у довільній формі організатору конкурсу у письмовій чи електронній формі. Інформація про її отримання організатором конкурсу зазначається в журналі обліку протягом одного робочого дня після її отримання, про що повідомляється, на прохання учасника, на його адресу електронної пошти.
9.У разі внесення змін (доповнень) до раніше поданої конкурсної пропозиції учасник конкурсу подає заяву про намір внесення змін і надсилає оновлену конкурсну пропозицію, яка реєструється організатором конкурсу в журналі обліку протягом одного робочого дня після її отримання, про що повідомляється, на прохання учасника конкурсу, на його адресу електронної пошти.
10. Для участі у конкурсі учасники подають заяву, яка повинна містити таку інформацію:
номер та назву об’єкта конкурсу;
найменування юридичної особи або прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи - підприємця;
ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті, зазначаються серія та номер паспорта);
місцезнаходження суб’єкта господарювання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти.
11.До заяви додається конкурсна пропозиція, яка включає наступний перелік документів:
11.1. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців.
11.2. Балансовий звіт суб’єкта господарювання за останній звітний період.
- Довідка органів державної податкової служби і Пенсійного фонду України про відсутність (наявність) заборгованості за податковими зобов’язаннями та платежем до Пенсійного фонду України.
- Документ, що містить інформацію про технічний потенціал суб’єкта господарювання (кількість спеціально обладнаних засобів, які перебувають на балансі суб’єкта господарювання, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо).
- Технічні паспорти на спеціально обладнані транспортні засоби та довідки про проходження ними технічного огляду.
- Документ, що містить відомості про обсяги надання послуг із збирання та перевезення твердих, великогабаритних, ремонтних, рідких побутових відходів за останній рік.
11.7. Довідка - характеристика спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів, реєстраційний номер, найменування організації, якій належать спеціально обладнані транспортні засоби, номер телефону керівника такої організації.
11.8. Довідки про забезпечення створення умов для щоденного миття спеціально обладнаних транспортних засобів, їх паркування та технічного обслуговування.
11.9. Довідки про проходження водіями медичного огляду.
11.10. Документ, що містить відомості про досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів.
11.11. Документ, що містить інформацію про кількість відходів, залучених учасником до повторного використання; кількість відходів, які використовуються як вторинна сировина.
11.12. Довідка про кількості відходів, які відправляються на захоронення, тощо.
11.13. Пропозиція учасника щодо запропонованих тарифів на збирання та перевезення побутових відходів, відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України порядку.
11.14. Інші документи, які подаються за бажанням учасника конкурсу і містять відомості про його здатність надавати послуги з вивезення побутових відходів (впровадження роздільного збирання, інформація про наявність диспетчерської служби тощо) належного рівня якості.
8. Проєкти договорів:
Примірний договір між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання на здійснення операцій зі збирання та перевезення побутових відходів (додаток 1).
9. Можливість проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї:
Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу, який зобов’язаний надіслати йому протягом трьох робочих днів письмову відповідь.
10. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій:
Спосіб подання конкурсних пропозицій – особисто або поштою.
Місце подання конкурсних пропозицій – 37503 Полтавська область, м. Лубни, площа Академіка Бекетова, 19, каб. 15.
Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій – до 09 год. 00 хв.
27 жовтня 2025 року.
Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.
Організатор конкурсу має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження та/або зміну місця, дати та часу проведення конкурсу. Про таке рішення організатор конкурсу повинен повідомити всім учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення на адресу електронної пошти чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем не пізніше ніж за один робочий день до дати проведення конкурсу, зазначеними в конкурсній документації, та оприлюднити повідомлення на своєму офіційному вебсайті.
Конкурсна пропозиція реєструється конкурсною комісією у журналі обліку.
Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу, який зобов’язаний надіслати йому протягом трьох робочих днів письмову відповідь.
11. Опис та приклади (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками конкурсу не призведе до відхилення їх конкурсних пропозицій:
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням конкурсних пропозицій та не впливають на зміст конкурсних пропозицій, а саме: технічні помилки та описки.
12. Номери та назви об’єктів конкурсу:
Конкурс проводиться на визначення виконавця послуг, право на якому виборюється на конкурсних засадах, що передбачає зокрема: організацію здійснення підприємствам, установам, організаціям, мешканцям в межах Лубенської територіальної громади (сільські населені пункти) по лотах №№ 1,2,3,4,6,7,8 операцій зі збирання та перевезення побутових відходів, відповідно до стандартів, нормативів, передбачених законами України «Про житлово-комунальні послуги», «Про управління відходами», планування заходів щодо збереження та сталого функціонування об’єктів та забезпечення споживачів послугами з вивезення побутових відходів.
- Характеристика об’єктів конкурсу
Характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення, межі території населених пунктів Лубенської територіальної громади де планується надавати послугу зі збирання та перевезення побутових відходів: |
|
Територія надання послуг: (Лот №1) |
охоплює територію, до складу якої входять села: Михнівці, П’ятигірці, В’язівок, Терни, Мацківці, Мацкова Лучка, Олександрівка. Орієнтовний річний обсяг із збирання та перевезення побутових відходів становить 873 т. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів надано у додатку 2 до конкурсної документації |
Територія надання послуг: (Лот №2) |
охоплює територію, до складу якої входять села: В. Булатець, Чуднівці, Н. Булатець, Малий В’язівок, Кононівка, Ісківці, Пулинці. Орієнтовний річний обсяг із збирання та перевезення побутових відходів становить 895 т. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів надано у додатку 3 до конкурсної документації |
Територія надання послуг: (Лот №3) |
охоплює територію, до складу якої входять села: Мгар, Луки, Вільшанка. Орієнтовний річний обсяг із збирання та перевезення побутових відходів становить 290 т. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів надано у додатку 4 до конкурсної документації |
Територія надання послуг: (Лот №4) |
охоплює територію, до складу якої входять села: Окіп, Селюків, Тишки, Крутий Берег. Орієнтовний річний обсяг із збирання та перевезення побутових відходів становить 284 т. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів надано у додатку 5 до конкурсної документації |
Територія надання послуг: (Лот №6) |
охоплює територію, до складу якої входять села: Новаки, Пишне. Орієнтовний річний обсяг із збирання та перевезення побутових відходів становить 285 т. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів надано у додатку 6 до конкурсної документації |
Територія надання послуг: (Лот №7) |
охоплює територію, до складу якої входять села: Вовчик, Висачки, Кузубівка, Вовча Долина, Березоточа, Суха Солониця. Орієнтовний річний обсяг із збирання та перевезення побутових відходів становить 847 т. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів надано у додатку 7 до конкурсної документації |
Територія надання послуг: (Лот №8) |
охоплює територію, до складу якої входять села: Литвяки, Покровське, Червоні Пологи, Снітин, Броварки, Ремівка, Хорошки, Ломаки, Снітине, Чернече. Орієнтовний річний обсяг із збирання та перевезення побутових відходів становить 848 т. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів надано у додатку 8 до конкурсної документації |
Підприємства, установи та організації |
За останніми статистичними даними, загальна кількість зареєстрованих юридичних осіб у Лубенській територіальній громаді станом на 01.01. 2024 році складає 1224 суб’єкти господарювання. На території громади налічуються 44 - учбові заклади, 54 - бюджетні установи, 37 аптек, 13 комунальних підприємств, 11 промислових. |
- Місцезнаходження об’єкта оброблення відходів, передбачених Правилами благоустрою Лубенської територіальної громади та Схемою санітарної очистки м. Лубен.
Перевезення побутових відходів здійснюється на звалище ПВ за адресою: Полтавська обл., м. Лубни, вул. Березова, 55, з обладнаним під’їздом та сортувальною лінією. Звалище ПВ знаходиться на балансі КП «Чисте місто».
15. Система надання послуги за відповідним видом побутових відходів (безконтейнерна та/або контейнерна система, за заявкою споживача)
Для збору побутових відходів використовуються євроконтейнери місткістю 1,1 м3 в кількості 249 од., сітки для пластику – 51 од. Під'їзні шляхи з твердим покриттям.
Керуючий справами виконавчого
комітету Лубенської міської ради Юлія БІЛОКІНЬ
Додаток 1
до конкурсної документації
ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР
між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання на
здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів
_______________________________ (найменування населеного пункту) |
_____ ___________ ___ р. |
(найменування організатора конкурсу)
в особі
(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)
,
що діє на підставі законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про місцеві державні адміністрації”, “Про управління відходами” (далі - замовник), з однієї сторони, і
(найменування суб’єкта господарювання,якого визначено виконавцем послуги)
в особі ,
(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)
що діє на підставі ,
(назва документа, дата і номер)
затвердженого
(найменування органу)
(далі - виконавець), з іншої сторони, відповідно до рішення (розпорядження) від _______ № ___________
(найменування організатора конкурсу)
уклали цей договір про таке.
Предмет договору
1. Виконавець зобов’язується надавати послугу із збирання та перевезення побутових відходів (далі - послуга) відповідної якості згідно з графіком на території
(найменування відповідного населеного пункту чи його частини,
визначеної об’єктом конкурсу)
та відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, затверджених
(дата та номер акта про затвердження правил благоустрою)
з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами, затверджених
(дата та номер акта про затвердження регіонального та
,
місцевого планів управління відходами)
а замовник зобов’язується виконати обов’язки, передбачені цим договором.
2. Характеристика об’єкта конкурсу:
1)
(вид (види) побутових відходів, затверджені органом місцевого самоврядування норми надання
;
послуги з управління побутовими відходами, обсяг збирання та перевезення побутових відходів)
2)
(розміри та межі певної території, на якій здійснюватиметься збирання
;
та перевезення побутових відходів)
3) характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:
(багатоквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;
;
наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)
(одноквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;
;
наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)
;
(підприємства, установи та організації: загальна кількість, перелік та їх місцезнаходження, кількість, вид, об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів)
4) ;
(місцезнаходження об’єктів управління побутовими відходами (об’єкти відновлення та видалення відходів, об’єкти поводження з небезпечними відходами у складі побутових відходів тощо), куди необхідно перевозити відповідний вид побутових відходів згідно
з правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами)
5) .
(система надання послуги за відповідним видом побутових відходів (безконтейнерна система; контейнерна система; пункт роздільного збирання (зокрема мобільний);
за заявкою)
Надання послуги за видами побутових відходів
3. Виконавець надає послугу з управління
(змішаними, роздільно зібраними,
побутовими відходами.
великогабаритними, ремонтними)
4. Послуга надається виконавцем за системами (необхідне зазначити у таблиці для кожного виду побутових відходів):
Вид побутових відходів |
Контейнерна система |
Безконтейнерна система |
Пункт роздільного збирання (зокрема мобільний) |
За заявкою |
1. Змішані відходи |
||||
2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності): |
х |
х |
х |
х |
паперу, картону |
||||
скла |
||||
пластику |
||||
деревини |
||||
текстилю |
||||
металу |
||||
упаковки |
||||
біовідходи |
||||
відходи зелених насаджень |
||||
відходи електричного та електронного обладнання |
||||
відходи батарей та акумуляторів |
||||
небезпечні відходи у складі побутових |
||||
3. Великогабаритні відходи |
||||
4. Ремонтні відходи |
5. Під час збирання побутових відходів за контейнерною системою використовуються технічно справні контейнери:
Вид побутових відходів |
Кількість контейнерів, одиниць |
Місткість контейнера, |
Власник контейнера |
1. Змішані відходи |
|||
2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності): |
х |
х |
х |
паперу, картону |
|||
скла |
|||
пластику |
|||
деревини |
|||
текстилю |
|||
металу |
|||
упаковки |
|||
біовідходи |
|||
відходи зелених насаджень |
|||
відходи електричного та електронного обладнання |
|||
відходи батарей та акумуляторів |
|||
небезпечні відходи у складі побутових |
|||
3. Великогабаритні відходи |
|||
4. Ремонтні відходи |
6. Графік та контакти для замовлення перевезення побутових відходів: за контейнерною або безконтейнерною системою, з пунктів роздільного збирання (зокрема мобільного), за заявкою:
Вид побутових відходів |
Графік та час перевезення зібраних побутових відходів |
Адреса пункту роздільного збирання (зокрема мобільного) |
Контактна інформація для замовлення перевезення побутових відходів за заявкою |
1. Змішані відходи |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності): |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
х |
х |
паперу, картону |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
скла |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
пластику |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
деревини |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
текстилю |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
металу |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
упаковки |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
біовідходи |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
відходи зелених насаджень |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
відходи електричного та електронного обладнання |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
відходи батарей та акумуляторів |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
небезпечні відходи у складі побутових |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
3. Великогабаритні відходи |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
4. Ремонтні відходи |
з _____________________ до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
Вимоги до якості послуги
7. Критеріями якості надання послуги є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуги з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства.
Права та обов’язки замовника і виконавця
8. Замовник має право:
1) вимагати від виконавця забезпечення безперервного надання послуги відповідної якості та згідно з графіком збирання та перевезення побутових відходів, а також вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника;
2) одержувати достовірну та своєчасну інформацію про послуги, які надаються виконавцем на території, визначеній цим договором;
3) вимагати від виконавця подання інформації про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України “Про управління відходами”;
4) змінювати обсяг надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;
5) отримувати від виконавця інформацію про споживачів послуги, що мають пільги, передбачені законодавчими актами для окремих категорій населення, облік стану оплати та заборгованості, претензійно-позовну роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами.
9. Замовник зобов’язується:
1) погоджувати графіки збирання та перевезення побутових відходів, розроблений виконавцем відповідно до встановлених вимог;
2) приймати в установленому порядку рішення щодо встановлення чи зміну середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів у розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат відповідно до розрахунків, поданих виконавцем;
3) затверджувати норми надання послуги з управління побутовими відходами, визначені в установленому порядку;
4) забезпечувати виконавця інформацією стосовно дії місцевих нормативно-правових актів про відходи, повідомляти про зміни до них;
5) розглядати звернення виконавця з приводу надання послуги та виконання умов цього договору;
6) здійснювати відповідно до законодавства самоврядний контроль щодо порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
10. Виконавець має право:
1) подавати замовнику розрахунки економічно обґрунтованих витрат на збирання та перевезення побутових відходів для подальшого встановлення чи зміни середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів, зокрема у разі зміни обсягу надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;
2) розробити норми надання послуги та подати їх на затвердження замовнику;
3) повідомляти замовнику про неналежний стан проїзної частини автомобільних доріг чи вулиць, рух якими пов’язаний з виконанням договору;
4) подавати замовнику пропозиції щодо зміни схем руху та режиму роботи транспортних засобів спеціального призначення на наявних маршрутах;
5) вносити пропозиції замовнику щодо функціонування системи управління побутовими відходами;
6) звертатись до замовника щодо здійснення ним самоврядного контролю в частині порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
11. Виконавець зобов’язується:
1) надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника та погодженого замовником графіка надання послуги;
2) укладати договори із суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з відновлення та видалення побутових відходів відповідно до правил благоустрою території населеного пункту з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами;
3) укладати договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами;
4) розробити графік збирання та перевезення побутових відходів та погодити його із замовником;
5) утримувати та випускати на маршрут спеціально обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані;
6) забезпечувати допуск до надання послуги працівників, що пройшли медичний огляд в установленому порядку, та дотримання ними вимог законодавства про дорожній рух;
7) здійснювати надання послуги за зверненням замовника у разі проведення публічних заходів;
8) подавати замовнику інформацію про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України “Про управління відходами”.
Ціна та порядок оплати послуги
12. Згідно з рішенням
(назва органу місцевого самоврядування)
від ___ __________ 20__ р. № ______ тариф на послугу становить:
Вид побутових відходів |
Тариф на послугу за видами побутових відходів, гривень за 1 куб. метр чи гривень за 1 тонну |
1. Змішані відходи |
|
2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності): |
х |
паперу, картону |
|
скла |
|
пластику |
|
деревини |
|
текстилю |
|
металу |
|
упаковки |
|
біовідходи |
|
відходи зелених насаджень |
|
відходи електричного та електронного обладнання |
|
відходи батарей та акумуляторів |
|
небезпечні відходи у складі побутових |
|
3. Великогабаритні відходи |
|
4. Ремонтні відходи |
Відповідальність сторін за порушення договору
13. За невиконання або неналежне виконання умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством.
Порядок і умови внесення змін до договору
14. Внесення змін до цього договору здійснюється шляхом укладення сторонами додаткової угоди, якщо інше не передбачено договором.
15. У разі зміни тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору.
Форс-мажорні обставини
16. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.
17. Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.
Строк дії договору, порядок і умови продовження
його дії та розірвання
18. Договір набирає чинності з дати його укладення та діє до __________.
Договір може бути достроково розірвано за згодою сторін.
19. У разі недотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів (за винятком наслідків форс-мажорних обставин), погодженого з органом місцевого самоврядування, невиконання вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, місцевих нормативно-правових актів замовника договір може бути достроково розірвано у судовому порядку.
20. Дія договору припиняється у разі, коли:
закінчився строк, на який його укладено;
виконавець протягом п’яти робочих днів з моменту набрання чинності цим договором не розпочав надавати послугу на всіх об’єктах утворення побутових відходів, зазначених у пункті 4 цього договору.
Дія договору припиняється також в інших випадках, передбачених законом.
Прикінцеві положення
21. Спори та розбіжності за договором між сторонами, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.
22. Договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник зберігається у замовника, другий у виконавця.
Реквізити і підписи сторін
Замовник |
Виконавець |
||||
_______________________________ (найменування організатора конкурсу) |
_____________________________________ (найменування суб’єкта господарювання) |
||||
_______________________________ (ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ) |
_____________________________________ (ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб - підприємців*) |
||||
місцезнаходження _______________ |
місцезнаходження__________________________________________________________ |
||||
номер телефону _________________ адреса електронної пошти ________ _______________________________ |
поточний рахунок _____________________ у ___________________________________, МФО________________________________ номер телефону_______________________ |
||||
офіційний веб-сайт ____________________ |
|||||
_______________________________ (найменування посади) |
______________________________ (найменування посади) |
||||
|
|
* Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті, зазначаються серія та номер паспорта.
Керуючий справами виконавчого
комітету Лубенської міської ради Юлія БІЛОКІНЬ