Офіційний веб-сайт Лубенської міської ради
    Щодня, о 9 годині, вшануй пам’ять загиблих співвітчизників хвилиною мовчання

    ДО 25 000 ДОЛ США В РАМКАХ КОНКУРСУ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ “ЖУРНАЛІСТИКА ВПЛИВУ”

    zhurnalistyka vplyvu

    КОЛИ: до 28 листопада 18:00 (за київським часом).

    ДЕ: вся Україна. Особлива увага приділятиметься проєктам та партнерам у Чернігівській, Дніпропетровській, Донецькій, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Луганській, Миколаївській, Полтавській, Сумській та Запорізькій областях.

    ГАЛУЗІ: медіа

    «Медійна програма в Україні» (або «МПУ»), що виконується неурядовою організацією Internews за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує українські медіа-організації, незалежні медіа та організації громадянського суспільства до подання проєктних пропозицій на конкурс «Журналістика впливу».

    Internews підтримуватиме проєкти, які сприятимуть досягненню мети «Медійної програми в Україні» щодо збільшення високоякісного, цікавого контенту по всій Україні, особливо на Сході та Півдні.

    Цей конкурс дозволяє медіакомпаніям самостійно вирішити, якою буде тематична спрямованість їх виробництва контенту, виходячи з питань, які вони вважають найбільш актуальними для спільнот і аудиторії, які вони обслуговують.

    У конкурсі перевага надаватиметься медіакомпаніям і виробникам контенту, які пропонують партнерство з місцевими активістами та громадськими групами або інші види творчої співпраці з різними секторами з метою сприяння прогресу у сфері фокусу. Журналістика рішень є одним із прикладів підходу, коли журналісти не лише визначають проблему та описують її, але також намагаються знайти приклади того, де рішення були знайдені, або способи об’єднати осіб, які приймають рішення, та громадян для вирішення проблеми.

    Для кого

    До участі в конкурсі проєктів запрошуються  українські медіа – організації, незалежні медіа та організації громадянського суспільства.

    Перевага надаватиметься медіакомпаніям і виробникам контенту, які пропонують партнерство з місцевими активістами та громадськими групами або інші види творчої співпраці з різними секторами з метою сприяння прогресу у сфері фокусу.

    Особлива увага приділятиметься проєктам та партнерам у Чернігівській, Дніпропетровській, Донецькій, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Луганській, Миколаївській, Полтавській, Сумській та Запорізькій областях.

    Сума

    Середня сума наданих грантів становитиме близько 25 000 доларів США для проєктів тривалістю до шести місяців, але відбіркова комісія розглядатиме більші заявки на довший період, якщо вони будуть добре обґрунтовані.

    Усі гранти залежать від наявного фінансування та схвалення USAID.

    Терміни

    Дедлайн: до 28 листопада 2022, 18:00 (за київським часом).

    Умови

    Проєкти повинні шукати можливості для вирішення однієї чи кількох із нижченаведених проблем:

    • журналістські розслідування, які збирають докази дій, що можуть становити або сприяти воєнним злочинам і злочинам проти людяності або іншим серйозним порушенням;
    • теми гендерної рівності, які українці хотіли б краще висвітлювати: підвищені ризики, котрі мають жінки під час війни, захищаючи себе та свою родину; пов’язане з війною насильство щодо жінок; проблеми, з якими стикаються внутрішньо переміщені жінки та біженки та шляхи їх подолання; жінки в конфлікті: військова служба, політика, дипломатія, волонтерство;
    • забезпечити висвітлення важливих новин та корисної для громадськості інформації українськими медіа, у тому числі про нещодавно звільнені території;
    • місцеві журналісти – розслідувачі володіють необхідними навичками, щоб використовувати відкриті дані інноваційними способами, створювати звіти, які забезпечують підзвітність уряду та підвищувати прозорість, особливо щодо витрат на реконструкцію, оскільки ці зусилля починають збільшуватися;
    • налагоджувати співпрацю між журналістами – розслідувачами, неурядовими медіа – організаціями, організаціями громадянського суспільства, непов’язаними з медіа, та антикорупційними агенціями для досягнення впливу;
    • посилити центри журналістських розслідувань та журналістські розслідування регіональними медіа;
    • заохочувати більше журналістів підвищувати свій досвід в особливих сферах інтересу для громадськості, наприклад, дезінформація, пов’язана зі здоров’ям та пандемією, висвітлення економічних та фінансових тем, судової проблематики та правосуддя тощо;
    • підтримувати контент, створений членами маргіналізованих груп та для них;
    • підтримувати міжрегіональні проєкти (таких як спільне вироблення контенту або його обмін), які ведуть до більшого партнерства та корисного міжрегіонального діалогу.

    Інструкція з написання грантових заявок

    Формат подачі всіх проєктних пропозицій: шрифт 12, Times New Roman, одинарний інтервал. Структура проєктної пропозиції повинна містити такі розділи:

    1.    Титульна сторінка – 1 сторінка

    Ця сторінка має містити таку інформацію:

    А. Назва проєкту.

    Б. Короткий опис проєкту: один параграф, чітке й зрозуміле резюме проєкту.

    В. Організація: назва та контактна інформація – поштова адреса, e–mail, номер стаціонарного телефону, мобільного телефону та вебсайт.

    Г. Координатор проєкту: повне ім’я та контактна інформація – e–mail та номер мобільного телефону.

    Ґ. Ще одна контактна особа, яка безпосередньо відповідатиме за хід проєкту і надаватиме всю необхідну інформацію за проєктом. Повне ім‘я та контактна інформація – e–mail та номер мобільного телефону.

    Д.  Тривалість проєкту (в місяцях).

    Е. Сума, що запитується в «МПУ», у доларах США.

    Є. Внесок Вашої організації (10% від суми, яку запитує MPU) у доларах США.

    1. Опис проєкту – не більше 5 сторінок:

    А. Опис основних цілей та завдань проєкту, що відповідають цілям проєкту «МПУ».

    Б. Діяльність, що спрямована на досягнення цілей.

    В. Очікувані результати та вплив проєкту: напишіть про те, який вплив матиме Ваш проєкт, і поясніть, як Ви плануєте показати, що Ваш проєкт мав саме такий очікуваний вплив (наприклад, подумайте та вкажіть, який метод Ви будете використовувати для відстеження результатів; яку історію успіху Ви очікуєте отримати по завершенню цього проєкту).

    Г. Інструменти з моніторингу та оцінювання й індикатори, що вимірюють досягнення цілей та вплив проєкту.

    Ґ. Календарний план (помісячно), який пояснює логіку проєкту та його виконання.

    Д. Організації-партнери.

    Е. Інформація про організацію – не більше 2-х параграфів.

    1. Бюджет обов’язково у форматі Excel за формою, що додається:

    Бюджет має визначити основні категорії витрат, які чітко демонструють ефективність проєкту. Бюджет має супроводжуватися обґрунтуванням кожної категорії витрат (бюджетний рядок) у правій стороні таблиці.

    1. Досвід у реалізації проєктів, не більше 1 сторінки:

    А. Досвід в управлінні проєктами або бізнесом.

    Б. Попередні гранти, які отримувала ваша організація.

    Internews заохочує новостворені організації подавати пропозиції. Якщо Ваша організація – новачок у впровадженні медіапроєктів, Ви можете згадати інші релевантні проєкти, які Ви виконали, вказавши компетенцію основних співробітників і консультантів, відповідальних за реалізацію запропонованого проєкту.

    Проєктні пропозиції разом з бюджетом мають бути надіслані англійською та українською мовами  двома окремими файлами на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 28 листопада 18:00 (за київським часом).

    У темі листа вкажіть: “USAID-Internews Impactful Reporting”.

    Оцінка проєктних пропозицій

    Пропозиції, які не відповідають пріоритетним напрямам діяльності та вимогам МПУ, розглядатися не будуть.

    Цей конкурс відповідає Завданню 1 проєкту USAID “Медійна програма в Україні”, спрямованої на збільшення високоякісного, цікавого контенту по всій Україні, особливо на Сході та Півдні.

    Internews може зв’язатися із організацією – заявником, якщо буде потрібна будь-яка додаткова інформація щодо поданої пропозиції.

    Зверніть увагу, що процес розгляду проєкту може тривати один календарний місяць.

    Критерії відбору проєктних пропозицій до фінансування:

    Кожна пропозиція отримує певну кількість балів відповідно до наступного списку критеріїв:

    1.    Проєкт пропонує інноваційний підхід у досягненні приоритетів «Медійної програми в Україні»USAID.

    2.    Проєкт зможе досягти запланованих результатів у визначений проміжок часу.

    3.    Запропоновані види діяльності уможливлюють досягнення очікуваних результатів.

    4.    Заявник демонструє наявність технічних навичок, досвід та спроможність, що є необхідними для здійснення запропонованих видів діяльності.

    5.    Бюджет проєкту є реалістичним, ефективним та обґрунтованим.

    Можливості

    Цей грантовий конкурс є цілеспрямованим, але гнучким механізмом, який надає можливості для розробки інноваційних, експериментальних короткострокових проєктів. Відбір проєктів ґрунтуватиметься на здатності заявників продемонструвати конкретні досягнення, які демонструють вплив у медіасекторі.

    Проєкти можуть включати (але не обмежуватися) таку діяльність:

    • надання стипендій для покриття транспортних і виробничих витрат для команд українських репортерів і фіксерів, щоб гарантувати, що незалежні українські медіа можуть дозволити собі (якомога безпечніше) дістатися до тих частин країни, де робота ускладнена, наприклад, до нещодавно звільнених територій і тих, котрі сильно постраждали від війни;
    • співпраця з українськими групами журналістів-розслідувачів та організаціями громадянського суспільства, щоб переконатися, що журналісти дотримуються міжнародних і національних вказівок щодо виявлення воєнних злочинів і злочинів проти людяності, аналізують докази та повідомляють у спосіб, який сприяє справедливості;
    • перехресне видання та обмін матеріалами, орієнтованими на рішення, та розслідуваннями, створеними редакціями з різних частин України, особливо Чернігова, Дніпра, Донецька, Харкова, Херсона, Кіровограда, Луганська, Миколаєва, Полтави, Сум та Запоріжжя спільно з іншими регіонами;
    • публікацій рішень, які поєднують проблеми та можливості, повідомляють про відповіді на соціальні проблеми, мають відчутні результати в житті конкретної спільноти та зміцнюють довіру серед аудиторії медіа;
    • створення безпристрасних історій – розслідувань і проєктів журналістики даних, що висвітлюють суспільно важливі теми, такі як основні порушення прав людини, спричинені війною, включаючи дії, які можуть бути кваліфіковані як воєнні злочини; ці звіти повинні шукати баланс між потребою у звітності про розслідування та висвітленням впливу в результаті розслідувань;
    • створення коаліцій для зміцнення співпраці між журналістами-розслідувачами, технологами, організаціями громадянського суспільства, антикорупційними агенціями та медіакомпаніями з метою покращення звітності, розширення контенту для ширшої аудиторії та можливості ефективного спостереження за ходом розслідувань;
    • розвиток спільної діяльності між місцевими слідчими та/або журналістськими групами для створення спільних проєктів з виробництва контенту по всій Україні.

    Детальніше  ТУТ 

    Додати коментар


    Меню