Трапляється, що лікар, з яким у вас укладена декларація, не може приймати через хворобу, як діяти у такій ситуації

Трапляється, що лікар, з яким у вас укладена декларація, не може приймати через хворобу, як діяти у такій ситуації

Трапляється, що лікар, з яким у вас укладена декларація, не може приймати через хворобу. Тим більше, під час епідемії COVID-19 та сезону застуд, адже медики дуже багато контактують із пацієнтами.
Розповідаємо, як діяти у такій ситуації.
🟩Медичний заклад, який надає первинну допомогу, у разі хвороби лікаря обов’язково призначає йому заміну.
🟩Про таку заміну медзаклад інформує пацієнтів: оголошенням безпосередньо в закладі, на веб-сайті, сторінці в соцмережах або дзвінком до пацієнтів, які були записані на прийом до цього лікаря. Також про відсутність лікаря може повідомити медична інформаційна система, через яку пацієнт записується на візит.
🟩Якщо лікар відсутній через непередбачувані обставини, як от раптову хворобу, то заклад повідомляє про це першого ж дня. Якщо відсутність запланована (відпустка, відрядження, планове лікування), то про неї інформують не пізніше як за тиждень.
💙Що пацієнт може зробити для свого лікаря, який захворів:
у жодному разі не дзвонити йому і не писати, адже лікар зараз не може виконувати свої обов’язки і допомогти вам (про правила спілкування з лікарем ми писали тут: https://bit.ly/3ocO8fd);
скористатися послугами лікаря на заміну, якщо візит не може чекати, або ж записатися на інший час, якщо хочете потрапити саме до свого фахівця.
Раніше ми розповідали, як дізнатись про звільнення сімейного лікаря: https://bit.ly/3h7WsJb. А тут описано, як знайти лікаря первинки, з яким можна укласти декларацію: https://bit.ly/3mEfVCg.

Меню

Перекладач жестової мови
Ти як?
Ти як? Перекладач жестової мови