Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області, 37500 Україна, Полтавська область м. Лубни вул. Ярослава Мудрого буд. 33, код ЄДРПОУ 04057439, категорія замовника згідно статті 2 пункту 1 п.п 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» та деякий інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель – орган місцевого самоврядування.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету (код ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів) (7 лотів ):
Лот № 1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету село Висачки Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області)
Лот № 2 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету село Ломаки Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області)
Лот № 3 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету село Окіп Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області)
Лот № 4 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету село Суха Солониця Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області)
Лот № 5 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету село Халепці Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області)
Лот № 6 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету село Хитці Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області)
Лот № 7 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету село Хорошки Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області)
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: переговорна процедура. UA-2022-08-04-006037-a
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 958000 грн. 00 коп. (Дев’ятсот п’ятдесят вісім тисяч гривень 00 коп.) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: інтернет-субвенція на 2022рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін постачання з дати заключення договору по 31.12.2022р.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
та вимоги до послуг
1. Телекомунікаційні послуги з надання доступу до Інтернету (далі - послуги) надаються відповідно до вимог законодавства, Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 (Офіційний вісник України, 2012 р., № 29, ст. 1074), та інших нормативно-правових актів та забезпечують цілодобове надання у користування та обслуговування каналів передачі даних на всіх вузлах телекомунікаційної мережі.
2. Усе обладнання, зокрема кабелі до інтерфейсу локального мережевого обладнання вузлів телекомунікаційної мережі, надається, встановлюється та налагоджується виконавцем у рамках договору надання послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, закупівля яких здійснюється за рахунок субвенції.
3. Організація надання послуги передбачає можливість збільшення пропускної здатності каналів доступу до Інтернету залежно від потреб замовника, що має бути предметом окремих домовленостей сторін.
4. Виконавець забезпечує можливість з’єднання кінцевого обладнання замовника з Інтернетом з використанням адрес IPv4 .
5. Виконавець забезпечує надання статичної зовнішньої ІР-адреси кожному закладу соціальної інфраструктури.
6. Виконавець забезпечує підготовку каналу та підключення без сплати замовником додаткових коштів і потреби купувати додаткове обладнання.
7. На ділянках телекомунікаційної мережі виконавця, що використовується для надання послуг, не допускається застосування радіотехнологій.
8. Умови надання послуги передбачають безлімітний доступ до Інтернету, що не обмежує обсяг передавання та приймання даних.
9. Запланована недоступність послуг - до 8 годин на місяць; аварійна недоступність послуг - 48 годин на місяць.
Виконавець забезпечує можливість використання послуг з доступу до Інтернету для персоналу та відвідувачів закладів соціальної інфраструктури за допомогою мережі Wi-Fi у частотах 2,4 та 5 ГГц.
Виконавець використовує безпроводовий маршрутизатор з розрахунку не більше одного маршрутизатора на один заклад соціальної інфраструктури.
10. Виконавець приймає звернення (повідомлення) замовника цілодобово, без перерв та вихідних телефоном та на електронну адресу виконавця.
11. Звернення (повідомлення) замовника повинно обов’язково містити найменування замовника, ім’я, прізвище, контактний телефон особи, що звертається, найменування та місцезнаходження закладу соціальної інфраструктури, в якому виникла проблема з наданням послуги; причину звернення.
.