ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик паперу для друку, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області, 37500 Україна, Полтавська область м. Лубни вул. Ярослава Мудрого буд. 33, код ЄДРПОУ 04057439, категорія замовника згідно статті 2 пункту 1 п.п 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» та деякий інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель – орган місцевого самоврядування.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  Придбання канцтоварів (папір для друку, А4, 80 г/м², клас A, 500 арк., білий) код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: закупівля шляхом запиту ціни пропозиції через електронний каталог. UA-2022-11-04-000168-a

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 69000 грн. 00 коп. (Шістдесят дев’ять тисяч гривень 00 коп.) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами.

Розмір бюджетного призначення: відповідно до річної потреби, та затвердженого кошторису на 2022рік.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін постачання  з дня укладання договору по 30.11.2022 р.

З метою забезпечення діяльності працівників виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області та організації їх щоденної роботи існує необхідність в закупівлі паперу для друку, копіювання, оформлення інших друкованих чи рукописних документів, тощо.

Необхідна кількість паперу, а саме А4,80г/кв.м, клас А, 500 арк., білий – 300 пачок визначена з урахуванням річного його використання працівниками виконавчого комітету.

Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Папір А4,80г/кв.м, клас А, 500 арк.:

  • Колір паперу – білий;
  • Непрозорість паперу – від 92;
  • Щільність аркуша – 80;
  • Формат паперу – А4 (210×297 мм);
  • Білизна аркуша – від 161;
  • Кількість аркушів в пачці – 500.

Кількісні та якісні характеристики даного товару, а саме паперу для друку, відповідають вимогам виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області з урахуванням річної потреби необхідної для забезпечення ефективної та безперебійної роботи установи.

Меню

Перекладач жестової мови
Перекладач жестової мови