Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик послуг з поточного ремонту, технічного обслуговування та постачанню необхідних для ремонту запчастин для автомобілів, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області, 37500 Україна, Полтавська область м. Лубни вул. Ярослава Мудрого буд. 33, код ЄДРПОУ 04057439, категорія замовника згідно статті 2 пункту 1 п.п 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» та деякий інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель – орган місцевого самоврядування.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту, технічного обслуговування та постачанню необхідних для ремонту запчастин для автомобілів, згідно з кодом ДК 021:2015-50110000-9 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями. UA-2024-03-26-009787-a
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 80 000 грн. 00 коп. (Вісімдесят тисяч гривень 00 коп.) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: згідно кошторисних призначень на 2024рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін надання послуг до 31.12.2024 року включно.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі
Предметом закупівлі, згідно з умовами тендерної документації, є технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів (ТЗ) виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області (Замовника), а саме легковий автомобіль:
№ п/п |
Марка автомобіля |
Рік випуску |
Державний номер |
1 |
TOYOTA CAMRY |
2008 |
ВІ 78 56 ІА |
1. Для скорочення експлуатаційних витрат Замовника станція технічного обслуговування (СТО) повинна бути розміщена на відстані не більше 7 км від адреси Замовника: м. Лубни, вул. Я. Мудрого, 33, та мати зручні під’їзди.
2. Обладнання учасника повинно відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям атестації в державній метрологічній системі
3. Учасник повинен здійснювати усі без виключення види діагностики, технічного обслуговування і ремонту автомобілів Замовника, крім того, повинен територіально знаходитися в межах міста Лубни. Надати довідку довільної форми про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з їх переліком.
4. Запасні частини, витратні матеріали, які Виконавець замінює чи використовує на ТЗ Замовника при наданні послуг з ремонту ТЗ повинні бути нові та сертифіковані для продажу на території України.
5. Строк надання Послуг : визначається (погоджується Сторонами) в кожному окремому випадку додатково і може бути вказаним у заявці Замовника на ремонт автомобіля (ів), а перебіг строку надання Послуг починається з дати передачі Автомобіля в ремонт, якщо інший термін початку перебігу строку надання Послуг не визначено Договором.
6. Учасник зобов’язаний забезпечити:
- відповідальне зберігання ТЗ, а також відповідальне зберігання та використання за призначенням прийнятих від Замовника складових ТЗ, запчастин, витратних матеріалів, необхідних для виконання ремонту ТЗ. Відповідальне зберігання - комплекс організаційних і технічних заходів, які гарантують зберігання транспортного засобу у відповідності до вимог експлуатаційної документації на транспортний засіб, протягом часу проведення ремонту та технічного обслуговування ТЗ;
- повернення Замовнику передані ним складові частини ТЗ, запасні частини, витратні матеріали в разі їх невикористання;
- безпеку Замовника під час його перебування на СТО;
- у разі виникнення недоліків з наданих послуг під час прийняття ТЗ Замовником, безкоштовне усунення цих недоліків. .
7. Гарантія на виконанні роботи і встановлені запасні (складові) частини надається відповідно до Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України 28.11.2014 р. №615 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 17.12.2014 р. за №1609/26386.
8. Виконавець повинен гарантувати належну якість наданих послуг протягом 6 (шисти) місяців, при правильній експлуатації транспортного засобу Замовника, з моменту підписання Акта виконаних робіт (наданих послуг) сторонами або протягом 10000 км пробігу. У разі виявлення недоліків наданих послуг протягом встановлених гарантійних термінів, Учасник зобов’язується розгянути їх власними силами та за власні кошти протягом 14 календарних днів з моменту звернення Замовника. Надати гарантійний лист в довільній формі.
9. Обсяг послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів Замовника складається з:
- сумарного обсягу послуг з технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів;
- обсягу запасних частин та витратних матеріалів, які необхідно замінити або використати при наданні послуг з технічного обслуговування транспортних засобів.
У зв’язку з тим, що на момент проведення процедури закупівлі не можливо визначити конкретний перелік послуг та їх обсяг, Замовник визначає орієнтовний перелік послуг та їх обсяг, а саме:
TOYOTA CAMRY |
|||
1 |
Комп’ютерна діагностика |
16 |
Заміна стійки стабілізатора переднього |
2 |
Діагностика ходової частини |
17 |
Заміна втулки стабілізатора переднього |
3 |
Шиномонтаж |
18 |
Заміна свічок запалення |
4 |
Заміна мастила двигуна |
19 |
Зняття/встановлення важелю |
5 |
Заміна масляного фільтру |
20 |
Заміна переднього сайлентблока переднього ричага |
6 |
Заміна повітряного фільтру |
21 |
Заміна заднього сайлентблока переднього ричага |
7 |
Заміна фільтра салону |
22 |
Заміна ременя генератора |
8 |
Заміна охолоджуючої ридини |
23 |
Заміна дисків гальмівних задніх |
9 |
Заміна / поточний ремонт генератора |
24 |
Заміна наконечника рульового |
10 |
Заміна / поточний ремонт стартера |
25 |
Заміна/поточний ремонт КПП |
11 |
Ремонт електрообладнання та електропроводки |
26 |
Заміна/поточний ремонт ГУР |
12 |
Заміна радіатора |
27 |
Ремонт системи кондиціювання |
13 |
Заміна гальмівних колодок передніх |
28 |
Промивання форсунок(стенд) |
14 |
Заміна гальмівних колодок задніх |
29 |
Заміна тяги рульової |
15 |
Регулювання кутів установки коліс |
30 |
Заміна запчастин кузова |
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується до постачання повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Товар та послуги, що пропонуються до постачання повинні відповідати вимогам Законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», технічних регламентів діючих на території України, що стосуються предмету закупівлі та інших чинних нормативно-правових актів України з питань екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища, пожежної та техногенної безпеки, охорони праці та виробничої санітарії