Працівників виконкому ознайомили з алгоритмом дій при здійсненні закупівель

8 листопада у Лубенській міській раді для працівників виконавчого комітету Лубенської міської ради проведено нараду, на якій присутніх ознайомили з алгоритмом дій при здійсненні закупівлі.

Зокрема начальник відділу координації закупівель, відкритих даних та цифрової трансформації Олег Васецький та головний спеціаліст відділу Тетяна Величко, ведучи мову про це з аудиторією, спиралися на Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Також працівникам виконавчого комітету розповіли про зміну вартісних меж закупівлі, строки проведення та умови оприлюднення всіх договорів на товари/послуги, про роботи та закупівельну документацію.

Таким чином, до відома присутніх доведено, що на період воєнного стану в Україні та ще 90 днів з дня його припинення або скасування, особливості закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", визначає КМУ із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.

Додати коментар

Меню

Перекладач жестової мови
Ти як?
Ти як? Перекладач жестової мови