8 листопада у Лубенській міській раді для працівників виконавчого комітету Лубенської міської ради проведено нараду, на якій присутніх ознайомили з алгоритмом дій при здійсненні закупівлі.
Зокрема начальник відділу координації закупівель, відкритих даних та цифрової трансформації Олег Васецький та головний спеціаліст відділу Тетяна Величко, ведучи мову про це з аудиторією, спиралися на Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Також працівникам виконавчого комітету розповіли про зміну вартісних меж закупівлі, строки проведення та умови оприлюднення всіх договорів на товари/послуги, про роботи та закупівельну документацію.
Таким чином, до відома присутніх доведено, що на період воєнного стану в Україні та ще 90 днів з дня його припинення або скасування, особливості закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", визначає КМУ із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.