Як правильно приймати антибіотики?

📌 Керуйтеся виключно призначенням лікаря. Визначити бактеріальну природу хвороби можна тільки лабораторно, а приймаючи антибіотики “про всяк випадок” ми завдаємо шкоди здоров’ю і сприяємо антибіотикорезистентності. Так, більшість застуд включно з грипом не потребують антибіотиків, адже викликаються вірусами, на які ці препарати не діють.
 
📌 Якщо лікар уже призначив антибіотик, не можна самостійно змінювати дозу чи припиняти прийом препарату, якщо почали почуватися краще. Недолікована хвороба робить бактерії, що лишилися в організмі, стійкими до  препарату.
 
📌 Кожен антимікробний препарат призначений для конкретного антибіотика, як ключ до замка. Тому не можна призначати собі антибіотик самостійно чи користуватися порадами знайомих, яким “допомогло”. Не діліться своїм антибіотиком з іншими. Лише лікар може підібрати правильні ліки.
 

Тут можна почитати, коли пацієнту з COVID-19 справді потрібні антибіотики: https://bit.ly/3GeoChz.

Результати засідання Уряду. Головне в сфері охорони здоров’я

✔️Ліки за програмою єПідтримка можна буде придбати з 24 січня
 
Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, яка розширює дію програми єПідтримка на лікарські засоби.
 
Українці, віком від 60 років, зможуть придбати за кошти програми єПідтримка ліки в аптечних закладах та інтернет-аптеках. 
 
Купити можна буде будь-які лікарські засоби, дозволені для застосування в Україні, як за рецептом лікаря, так і без нього. 
 

Звіти на основі підтверджених випадків нового штаму свідчать, що у хворих на «Омікрон» найчастіше спостерігають:

✔️ нежить (73%)
✔️ головний біль (67,5%)
✔️ втому (63,5)
✔️ чхання (60%)
✔️ біль у горлі (59,6%)
 
Водночас не виявлено суттєвої відмінності від симптомів штаму «Дельта», який наразі домінує в Україні. У разі зараження на цей штам, разом із вказаними вище симптомами, також спостерігається кашель (43,5%),  хриплий голос (35,7%), озноб чи тремтіння (30%), лихоманка (29,4%), втрата/спотворення нюху та/або смаку (23,7%) тощо. 
 

Трапляється, що лікар, з яким у вас укладена декларація, не може приймати через хворобу, як діяти у такій ситуації

Трапляється, що лікар, з яким у вас укладена декларація, не може приймати через хворобу. Тим більше, під час епідемії COVID-19 та сезону застуд, адже медики дуже багато контактують із пацієнтами.
Розповідаємо, як діяти у такій ситуації.
🟩Медичний заклад, який надає первинну допомогу, у разі хвороби лікаря обов’язково призначає йому заміну.
🟩Про таку заміну медзаклад інформує пацієнтів: оголошенням безпосередньо в закладі, на веб-сайті, сторінці в соцмережах або дзвінком до пацієнтів, які були записані на прийом до цього лікаря. Також про відсутність лікаря може повідомити медична інформаційна система, через яку пацієнт записується на візит.

Як викликати швидку: алгоритм дій для пацієнта

Роз’яснення НСЗУ 15.01.22.
Екстрена медична допомога доступна для всіх мешканців України без виключення, навіть якщо немає декларації з лікарем первинної ланки. Електронне направлення для отримання послуги не потрібне.
Екстрена допомога безоплатна. Кошти за надані послуги центрам екстреної допомоги відшкодовує НСЗУ. У 2021 році Національна служба здоров'я України відшкодувала центрам екстреної допомоги понад 10 млрд грн. Бережіть себе та будьте небайдужими до тих, хто поруч!

t.me/NSZU_gov/1067

Меню

Перекладач жестової мови
Ти як?
Ти як? Перекладач жестової мови